پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

همه چیز در مورد جوراب ساق بلند

همه چیز در مورد جوراب ساق بلند

 

 

جوراب ساق بلند چیست و چگونه آن را بپوشیم؟
جوراب ساق بلند یک پوشش تنگ معمولا کشباف است که زنانی که ساق ها و ران های خود را می پوشانند می پوشند. و می تواند تا زانو (سه ربع) یا ران پا باشد. برای یک غیر حرفه ای جوراب ساق بلند شبیه یک جوراب است فقط بلندتر و ساخته شده در جنس بهتر.

معمولا جوراب ساق بلند توسط نواری لاستیکی که در بالای آن قرار می گیرد در محل خود ثابت می ماند. نوار بالایی جوراب ساق بلند معمولا از سیلیکون کشسان خیلی نازک است که مانع به پایین لغزیدن جوراب سه ربع یا بلند می شود. نوار بالایی می تواند ساده یا دارای طرحی مشبک باشد که خیلی زنانه به نظر بیاید. در زمان انتخاب جوراب های دارای نگهدارنده، آن ها را امتحان کنید و ببینید زیاد برای شما تنگ نباشد. در حقیقت اگر تنگی آنها ناراحت کننده است، یک خط قرمز بر روی پاهای شما خواهد انداخت.

جوراب های ساق بلند همچنین می توانند توسط بند جوراب در محل خود نگهداشته شوند. بند جوراب یک بند کشسان از پارچه است (معمولا قیطان) که در دور کمر قرار می گیرد و گیرها یا بندهایی که قسمت بالایی جوراب را در محل خود نگه می دارد.

هر دو روش نگهداری جوراب معمول است.
جوراب ساق بلند بعنوان پوشش بیرون از خانه
در مهمانی ها جوراب ساق بلند همیشه با دامن یا پیراهن پوشیده می شود. جوراب ساق بلند برای پوشاندن نقص ها و علامات ناخوشایند روی پاهای شما مناسب هستند. آن ها پاهای شما را صاف، نرم و صیقلی می کنند و برای مدل هایی از لباس که پاهای شما را به نمایش می گذارد به شما احساس اطمینان بیشتر می دهد. ولی برای احتیاط مطمئن شوید که بلندی دامن یا پیراهن آنقدر هست که معلوم نباشد که جوراب ساق بلند چطور در محل خود نگه داشته شده است. نمایش غیر عمدی بند جوراب یا نوار نگهدارنده جوراب برابر یک اشتباه و اجتناب پذیر است
جوراب ساق بلند بعنوان زیر پوش زنانه
بعنوان لباس زیر هرچند جوراب ساق بلند معمولا به تنهایی پوشیده می شوند، هنگام پوشیدن با سایر لباس های زیر مثل سوتین یا ست های ۲ تکه، جوراب ساق بلند توانسته برای هر مردی هوس انگیز باشد.
کاربرد پزشکی جوراب نازک بلند
همچنین می توان از جوراب بلند برای کمک به وضیت طبی پا استفاده کرد که امروزه بسیار مورد علاقه زنان و دختران است. جوراب های ساق بلند ساپورت به کنترل مشکلاتی نظیر واریس کمک می کند و مانع ایجاد آن برای افرادی که زیاد می ایستند و پیشگیری برای سایر افراد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد