پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

با این 5 ماده غذایی عمر خود را طولانی کنید


با این 5 ماده غذایی عمر خود را طولانی کنید


با استفاده از پنج ماده غذایی می توان بر امید به زندگی طولانی تر به شکلی چشمگیر افزود.




منطقه کرمانشاه، شکلات سیاه یکی از این مواد غذایی است که دارای آنتی اکسیدان و فلاونید بالا بوده و خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.


چای سبز نیز نقش مهمی در بهبود سلامت قلب و عروق دارد، فشار خون را تنظیم و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از سوی دیگر کلسترول بد را کاهش می دهد.


چای سبز همچنین حاوی فلاونید است و خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد. در واقع نتیجه یک تحقیق در ژاپن نشان داد نوشیدن 4 یا 5 فنجان چای سبز در روز خطر مرگ را تا 16 درصد کاهش می دهد.


روغن زیتون حاوی چربیهای غیر اشباع تک زنجیره ای است و می تواند یکی از پایه های اصلی تضمین سلامت باشد. مصرف منظم این روغن خطر سکته و بیماریهای قلبی را کاهش می دهد.


روغن زیتون همچنین حاوی ریز مغذی فنول است که دارای خواص ضد التهابی و نیز آنتی اکسیدانی می باشد. مصرف منظم این روغن بر اساس تحقیقات انجام شده 20 درصد بر عمر انسان می افزاید.


ماهیهای روغنی نیز بیشترین رقم امید به زندگی در جهان را برای ژاپنیها به ارمغان آورده اند. ماهیهای روغنی منبع غنی ویتامینهای a و d هستند و در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارند، همچنین حاوی امگا 3 می باشند که این ماده نیز در کاهش خطر بیماریهای قلبی، مغزی و سکته نقش دارد.


میوه های رنگی و سبزی نیز حاوی مواد مغذی منحصر به فرد می باشند و در پیش گیری از ابتلا به سرطان نقش دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد