پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پیام رییس فیفا به دایی: علی عزیز، در این زمان سخت به فکرت هستم


پیام رییس فیفا به دایی: علی عزیز، در این زمان سخت به فکرت هستم



به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن پیام تبریک سب بلاتر رئیس فیفا به دایی به شرح زیر است:



"علی عزیز



می خواهم احساس ناراحتی و شوک خود را هنگامی که شنیدم شما دچار حادثه رانندگی در تعطیلات آخر هفته گذشته(یکشنبه) شدید، را بیان کنم.



بنده آرزوی توان و نیرومندی برای جنابعالی در مسیر بهبودی آسیب دیدگی شما را دارم و همدردی خود را با شما، خانواده فوتبال ایران، باشگاهتان، دوستان و خانواده تان را اعلام می دارم.



بنده در این زمان سخت به فکر شما هستم.



دوستدار شما و با احترام

جوزف سب بلاتر"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد