پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

گلایه های عیدانه مظلومی: قهرمانی ما را لوث کردید/ دلگیرم از آنها


گلایه های عیدانه مظلومی: قهرمانی ما را لوث کردید/ دلگیرم از آنهایی که شعار دادند


پرویز مظلومی هم از خبرآنلاین دلخور است و هم از معدود تماشاگرانی که در جایگاه شماره 6 سر و صدا به راه انداختند.



سرمربی استقلال در پایان بازی تیمش با نسف قارشی به خبرآنلاین گفت:« ما بازی سختی را جلوی این تیم قدرتی داشتیم. بچه ها هم 5 روز قبل ، 120 دقیقه بازی پرفشار داشتند. دیدید که خیلی های شان توان بالایی برای بازی 90 دقیقه ای نداشتند و خستگی را می شد در ساق های شان دید.»


شاید بازی اول فروردین هم از لحاظ روحی روی بچه های تیم اثر گذاشته بود. مظلومی خودش هم بر این باور است:« من هم فکر می کنم اگر بازی حتی 2 فروردین می شد شرایط بهتری می شد. به هر حال برای ما ایرانی ها اینکه سر سال تحویل کنار سفره هفت سین و در کنار خانواده باشیم خیلی از لحاظ روحی مهم است. البته این برنامه را کنفدراسیون گذاشته و آنها برای شان برگزاری مراسم مهم است . اول هم ما باید بازی می کردیم. تا به حال سابقه نداشته در 2 روز متوالی برای ایران در آزادی بازی بگذارند. این باعث شد ما فرصت تمرین در زمین اصلی را هم از دست بدهیم. شاید دلیلش این بوده که ما از پلی آف صعود کردیم و آنها گمان شان این بوده که استقلال از پلی آف صعود نمی کند.»


مظلومی از خبرآنلاین شاکی است به دلیل مصاحبه جباری. مصاحبه ای که فایل صوتی آن را همکاران ما دارند و در اختیار مسئولان استقلال قرار می دهند. او می گوید:« چنین مصاحبه ای با آن تیتر درحالی که ما هنوز مشغول برگزاری جشن قهرمانی هستیم ، نشان می دهد که شما شیطنت کردید. خود مجتبی می گوید من چنین چیزی نگفتم. حتی اگر این حرف ها را هم گفته باشد جای نوشتن شان در آن دقایق نیست. با این کار سعی کردید قهرمانی ما را لوث کنید. من که از این مصاحبه دلخورم. بابا ما هنوز کاپ در دست مان بود که شما این تیتر را زدید. »


او سپس به اتفاقات روز اول فروردین ورزشگاه آزادی اشاره می کند:« اول باید از این جمعیتی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم اما واقعا از آن چند نفری که شعارهای عجیبی دادند ، تعجب می کنم. خیلی از بچه های ما حتی دلخور شدند که چرا باید یکدفعه چنین شعارهایی سر داده شود. اما مهم نیست. هنوز 5 روز از قهرمانی تیم نگذشته . باز هم تشکر می کنم از طرفداران پرشوری که آمدند و فقط تیم را تشویق کردند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد