پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارک پرندگان خشمگین به زودی ساخته می شود

پارک پرندگان خشمگین به زودی ساخته می شود
Rovio دنیای اسمارت‌فون‌ها را ترک کرده و با ‘پارک پرندگان عصبانی’ به دنیای واقعی قدم می‌گذارد. چه احساسی دارید وقتی همه خوک‌های ممکن را با آی‌فون خود می‌کشید؟ مرحله بعدی احتمالا سخت‌تر است؟



به گفته خالق بازی Rovio، پارک پرندگان خشمگین جایی است که بازی سخت‌تر می‌شود.
Rovio با ایجاد شکارگاه‌های فعال واقعی و با آخرین تجهیزات زمین‌های بازی کمپانی Lappset قصد گسترش و توسعه بازی پرندگان خشمگین را دارد. این پارک‌ها ابتدا در فنلاند و سپس در انگلستان ایجاد می‌شود.

البته Rovio قصد بازگشایی یک پارک چند میلیارد دلاری در Disneyworld یا در Six Flags را ندارد اما زمین بازی کوچک هم تجهیزات جالبی مثل برج نوردی، الاکلنگ‌ و تاب، گودال‌های شنی، اسلایدها و سایر بازی‌های مربوط به فضای باز را دارد. در این مقاله نوشته شده است که با احتمال زیاد این پارک داخل یک پارک موضوعی بزرگتر تاسیس می‌شود.

بازی‌های ویدئویی همواره ارتباط ضعیف اما لذت بخشی با مراکز تفریحی و زمین‌های بازی داشتند. هنگامی که نولان بوشنل، بنیانگذار آتاری، پروژه مرکز تفریحی Chuck E. Cheese را در سال ۱۹۷۰ آغاز کرد، شاهد تحول طبیعی در چگونگی بازی کردن مردم شد. کاتاماری دمیسی، خالق کیتا تاکاهاشی و طراح زمین‌های بازی ، هم در حال تاسیس یک زمین بازی در محدوده Woodthorpe گرانج پارک شهر ناتینگهام انگلستان است.

اما تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا در این پارک واقعا انسان‌هایی به شکل و شمایل خوک در می‌آیند و با پرندگان واقعی باید آنها را نشانه رفت؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد