پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فک وفامیله ماداریم؟

فک وفامیله ماداریم؟

پسر خالم خونمون بود داشتیم فیلم میدیدیم که یهو یه سوکس بدو بدو اومد طرف من … منم پریدم بالای مبل د جیغ بکش…تا پسرخاله بکشدش… که ناگهان اونم پرید بالا شروع کرد جیغ کشیدن تازه با صدای بلندتر……. فک وفامیله داریم؟





داشتم تلویزیون میدیدم یهو داداشم داد زد کمک کمک پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟آخه الان من چی بگم بهش؟فک و فامیله داریم؟



خوب….. رفتیم خونه فک وفامیلامون, بیشورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم… ایندفعه واقعا از همتون یکصدا میپرسم: فک وفامیله داریم؟؟؟؟؟؟؟؟



با کلی ذوق و شوق رفتیم شیرینی تر خریدیم و رفتیم خونه دختر داییم… اما نامردا شیرینی خشکای یه هفته پیشو برامون با چایی آوردن… آی حرص خوردیم.. آی حرص خوردیم…
دخترداییه داریم؟




گوشی داداشم زنگ میزد مامانم داد میزنه بم میگه لیلا ببین کیه داره به صالح زنگ میزنه؟!عصبانی میام ببینم کیه؟!میبینم شماره مامانمه! لم داده رو مبل گوشیشم در گوششه عجب مامانه با حالی دارم من……….



دختر عموم مریض شده بود هول هولکی رفتیم بیمارستان وقت نشد کمپوت و اینا ببریم مامانش گفت چرا چیزی نیوردین خسیسا، چند وقت بعد دختر دختر عموم مریض شد کلی خوراکی و عروسک و چرت و پرت بردیم رفتیم عیادت، باز مامانش میگه نوه ام داره میمیره اینا چیه اوردین! فک و فامیله داریم؟



میخواستم مسواک بزنم…دادشم میگه:میخوای مسواک بزنی؟
میگم:بله
میگه:خمیر دندون زدی روش؟گفتم بله…!
میگه:خاک توو سرت که این همه موقعیت پَــ نه پَـــ درست کردم واست استفاده نکردی!!!
بچه های مردم از خداشونه داداششون همچین موقعیتی رو براشون درست کنن!!!!
عجب مرضی شده ها این پَــ نه پَــ !! :دی




رفتیم خاکسپاری فامیلموون داداشش خودش انداخته تو قبر که اول منو باید خاک کنید ، باباشون بیل و ور داشته داره خاک میریزه روش میگه آره، توهم برو پیش داداشت نذار اونجا تنها باشه!!!!فک و فامیله داریم؟



مامانم میگه هفته دیگه میخوایم بریم بله برون واسه برادرت میگم اااه تو ماه رمضون که روزه ان مردم چرا ؟!!! میگه نه بابا فکر اونجاشم کردم میگیم بعد افطار می آیم تا سحر میزنیم می رقصیم میترکونیم !!!!!!!مامانه برنامه ریزه من دارم ؟؟!!



هفته پیش جائی بودیم و بحث سیاسی- دختر عمه ساده ما گفت :
من فقط یبار به رفسنجانی دادم و دوبار به خاتمی و هنوزم دردشو میکشم !!!
شوهر بیچاره ش هم که قرمز شده بود اومد درست کنه گفت: رای رو میگه !!!
فامیل غیر سیاسیه داریم ؟!!!




تو یه مهمونیه با کلاس و خفن بودیم همه خارجکی حرف می زدن مامان بزرگم اون وسط پاش درد گرفته… داد میزنه نسیم مامان کماته(پماد)منو از تو کموت(کمد) بیار!!!!!!!!همه ساکت بودن و هاج و واج نگاه می کردن این چی میگه!!!!!!!! مامان بزرگه ابرو ریزه ما داریم!!!؟؟؟



داداش کوچیکم یه مقدار دایره لغاتش ضعیفه،دوستم اومده بود خونمون به داداشم گفت آریا خان پلی استیشنت بازی پی اس هم داره بازی کنیم؟؟
داداشم یه لبخند زد با یه لحن لاتی گفت: هه،غـــرض از مزااحـــمت یکی از دسته هاش خـــرابه!!




به بابام میگم فردا ماه رمضونه . میگه اره بد بخت شدم دیگه . میگم چرا میگه شما جماعت که روزه نمی گیرید از این به بعد ۲ وعدم به وعده هایه غذاییتون اضافه میشه . بابایه چشم تنگه ما داریم ؟؟؟



مامانم تو فیسبوکش یه پست گذاشته بعد نیم ساعت به من زنگ زده می گه زود باش پست منو لایک کن وگرنه شیرمو حرومت می کنم! فک و فامیله داریم؟



باب بزرگم رفته دستشویی بچه فامیلمون رفته یوهو درو چاهار طاق باز کرده گفته بابای میخوای بیام بشورمت بابا بزرگه مام از ترس ابروش پریده که درو ببنده کمرش رگ به رگ شده یه هفته است نمیتونه تکون بخوره
فک فامیله دست بخیره داریم؟




بابام با کلی* دعوا که این شیر*های گرونو که میگیرم چرا نمیخورین خراب می*شه می*ریزیم دور
میگم شیر کاکائو بگیر
میگه نه زود میخورین تموم می*شه باز باید بگیرم
فک و فامیله داریم!؟




نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد . میگم چرا میزنی ، میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی
بابای باحاله ما داریم ؟؟؟!!!!!




تلویزیون داره اتش سوزی جنگلهای استرالیا رو نشون میده .خواهر زاده ام میگه خاله حیف شد دماغت را عمل کردی وگرنه الان خرطومت را اب میکردی میرفتی اتیش را خاموش میکردی.خواهر زاده است من دارم؟



یشب خالم به گوشی شوهرش زنگ زده آهنگ پیشوازشو گوش بده من داشتم حرف میزدم به من میگه خفه شو ببینم چی میگه

خاله ی گله دارم من؟



مامانم برگشته با عصبانیت می گه دیشب خیلی اذیتم کردی از دستت ناراحتم!میگم چی شده مگه؟چی کار کردم؟میگه خواب دیدم رفتی بیرون ۱۲ شبه برنگشتی هر چیم به گوشیت زنگ می زنم خاموشه!مامان متوهمه من دارم؟



یه روز تو یه مهمونی بودیم یه بچه ی ۳-۴ ساله یه کار بد کرد با صدای بلند! همه بهش نگاه کردن یکی گفت این چه کاری بود؟؟؟ بچه گفت امسش بوز بود!!!
بچه است ما داریم؟




سر کوچه مادربزرگم فروشگاه زنجیره ای زدند، مادر بزرگم صدام کرده میگه مادرجون بیا برو فروشگاه زنجفیلی یه ۲تا کمپوت لوبیا برام بگیر بیا. مادر بزرگ لفظ قلم صحبت کنه داریم؟؟

مامانم میگه آب جوش میریزی بسم ا… بگو
میگم مگه جنها بیکارن بچشونو بیارن تو ظرفشوییه ما
میگه خب بچن دیگه شیطونن خودشون میان!!:))



خالم رفت دستشویی اومد دیدم صورتش خیسه و لباساش
گفتم مگه حموم بودی
گفت نه حواسم نبود شلنگ و گرفتم تو صورتم
خاله حواس جمعه ما داریم




به مامانم میگم فلانی زنشو طلاق داده چرا پسرشو خودش بزرگ نکرده میگه؟
میگه پسرشو داده بابابزرگش. آخه بابابزرگش اولاد نداره!!!




مامانم تو تراس بود، با داداشم حرفم شد مثل بچگیامون خودمو لوس کردم گفتم:مااامااان!!ببین رضا به من چی میگه!؟
اومده تو اتاق میگه ولش کن این رضا crazyee!!!
مامان باحاله من دارم؟




بچه خواهرم رو میخواستن ختنه کنن میترسید.
اومد به من گفت دایی دکتر چیکارم میکنه؟
گفتم اینجاتو میگیره از ته میبره.
گفت میشه مثل مال پریسا؟(دختر همسایشون)




جمعه دارم میرم کارواش بابام میگه جایی میری ؟
میگم آره میرم کارواش
میگه پس ماشین منم ببر یه آبی بهش بزن !!!
بگیرمش این یکی دستم یا بزارم تو کیفم ؟!
فک و فامیله داریم ؟




رفتیم عروسی این فامیل مذهبیمون افتادیم دنبال ماشین عروس یهو سر از از قبرستون در آوردیم میگیم چی شده میگن میخوان یادی از اموات کنن

فامیله داریم؟



پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که اقدام کنه واسه خارج،
بعد اومده خونه ما میگم چایى میخورى یا شربت؟؟؟
میگه قهوه اسپرسو اگه دارى بیار !!!!!!!
میگم هفته پیش که خاکشیرو با کاسه سر میکشیدى یادت نیست؟!!!


پسر خاله است ما داریم؟



پسر عموم کمربند مشکیه کاراته داره و مث آب خوردن ۷-۸نفرو راحت حریفه(با چشای خودم دیدم)ولی خاک بر سر نمیدونم چرا از تاریکی میترسه
یه شب اومده بود پیشمون شب دوتایی پا فیس بوک بودیم خونه تاریکه تاریک بود خواهرم عروسکشو(یه عروسک خیلی بزرگ داره شکل گوسفندی که با رفقاش تو مزرعه آتیش به پا میکنن ) گرفته بود جلوش آهسته میومد سمت ما دوتا
تا نوک دماغ عروسک خورد به پسر عموم برگشت عروسکو دید پرید تو بغلمو فریاد کشید:گووووووسفنددد زززززنده




پشت کامپیوتر نشستم خواهرمو صدا میکنم.مامانم میگه: رفته بالا ، هرچی هست به من نشون بده!! مامانه ما داریم؟



ننه بزرگمون یه نذری کرده بود حالا امام حسین حاجتشو نداده! اینم گذاشته با امام حسین قهر کرده، حالا تمام فامیل متحد شدن اینا رو آشتی بدن!!!
فک و فامیله داریم




تو اتاقم نشته بودم داشتم اهنگ گوش میدادم
بقض کردم زدم زیر گریه
مادرم یه دفعه اومد تو اتاقم بجای اینکه دل داریم بده میگه: چه مرگته!!!!
مامانه ما داریم؟




مادر بزرگه بنده دو سال پیش و در سنه هفتاد سالگی به علت بیماری و احتیاج شدید به خدا پیغمبر توبه فرمودن و تصمیم گرفتن اسمشونو از پوران به فاطمه تغییر بدن و اصرار هم داشت که ما مامان فاطمه صداش بزنیم.
حالا چند وقتیه حالش خوب شده میگه به یاد پدرم منو همون پوران صدا بزنین.
مامان بزرگه جون عزیز نون به نرخه روز خوره ما داریم؟




ترجیح میدهم در فیسبوک باشم و به درس خواندن فکر کنم . . .تا اینکه در حال درس خواندن باشم و به فیسبوک فکر کنم
(یکی از فامیل های دور دکتر شریعتی)
فک و فامیله داره؟؟؟؟؟؟؟




با داییم نشستیم pes2011 بازی میکنیم بعد که با ۵ تا گل باخته برمیگرده میگه کره خر احترام بزرگ و کوچیک نمیتونی نگه داری… حداقل با اختلاف ۲ تا میبردی !!!
داییه ما داریم؟




دیروز به عمم زنگ زدم بیمارستان بستری بود میخواستم حالشو بپرسم.
تا گوشیو برداشته میگم سلام عمه جون
میگه اینجام ولم نمیکنی؟؟ ۲ روز اومدم استراحت کنما هی مزاحم شو.
میگم میخواستم حالتو بپرسم
میگه بزرگتر از تو نیست بخواد حال منو بپرسه؟
عمست ما داریم؟




فامیلمون خونمون بودن چند روز .
یه روز که بیرون بودم دخترش رفت تو اتاق من لباس عوض کنه چون خالی بود
من بی خبر از همه جا اومدم درو باز کردم اومدم تو ایشونو با لباس زیر دیدم
یهو شروع به داد زدن کرد .یه اببروریزی کرد که نگو .
و الان اصلا بام حرف نمی زنه. فک و فامیل داریم؟





مامانم داشت میرفت بیرون…بعد تند برگشته انگار چیزی یادش رفته باشه
درو باز کرده میگه من رفتم خودتو نکشی تا من برگردم…
مامانه داریم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد