پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی

 

گاهی فرار میکنم از فکر کردن به تو مثل رد کردن آهنگی که خیلی دوسش دارم.

 

دیگه فرصتی برای پیامک نیست دست واژه ها را میگیرم و بدیدنت میآیم. دلتنگیت در هیچ پیامی نمیگنجد.

 

کهنه فروش تو کوچمون داد میزد: "چراغ کهنه میخریم.... وسایل شکسته میخریم" بی اختیار داد کشیدم کهنه فروش قلب شکسته میخری؟ با یه لبخند تلخ گفت: اگه ارزش داشت که نمیشکست........

 

به دروغ گفته ام
به خوابم می آیی
تا چشمانم
دمی پلک بر هم بگذارند

 

باورش سخته هنوزم که تو رفتی از کنارم
خط کشیدی روی فردا ، بی تو فردایی ندارم

 

کاش دستی از فراسوی افق ، گوش سنگین زمان را می کشید
هم زبانی می رسید از راه دور ، طعم تنها بودنم را می چشید

 

غصه ی محترم :
لطفا مزاحم تنهایی من نشو ، حالا که عشقم ترکم کرده قلدری میکنی ؟
از ما تنهاتر گیر نیاوردی ؟

 

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم
من نمیخواهم،بیا ساقی تماشایت کنم
بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن
کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم . .

 

نتوان ترک تو ای قبله دلها کردن / که محال است دگر مثل تو پیدا کردن . . .
 

 

دیر باریدى باران ...
دیر...
من مدت هاست در حجم نبودن کسى خشکیده ام...

 

فعلا دلتنگی تنها نصیب من از ھمه ی زیبایی های اوست...

 

سنگهایى که من از یاد تو بر دل میزدم خانه اى میشد اگر خانه بنا میکردم!

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

 

خیلی ها نفرین می کنن، تلافی می کنن..
اما نه..
نفرین من: الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره..
تلافی من: میرم تا به اون برسی، سر راهت نباشم..
راستی، قدر من دوستت داره؟!..



همش حواسم پرت توست، چه کردی بامن که در تمام زندگیم رد توست


نظرات 1 + ارسال نظر
mostafa یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 07:10 ب.ظ http://amolianboys.mihanblog.com

salam me berar
harche mazaniye se
kole amelie se
sajad litkohiese
bamirem

تی نازمن بخرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد