پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

حرف های قبل وبعدازازدواج

حرف های قبل وبعدازازدواج

قبل از ازدواج:    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ

پسر : بله ، بالاخره وقتش شد . چه قدر منتظر این لحظه بودم
دختر : می خوای من برم ؟
پسر : نه. حتی فکرش روهم نکن
دختر : دوستم داری ؟
پسر : البته !
دختر : تا حالا به من خیانت کردی ؟
پسر : نه ! چرا حتی یک همچین حرفی را می زنی ؟
دختر : منو می بوسی ؟
پسر: بله
دختر: منو کتک می زنی ؟
پسر: امکان نداره ! به قیافه من میاد همچین آدمی باشم
دختر: می تونم بهت اعتماد کنم؟
پسر: بله
حالا بعد از ازدواج:
    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
می توانید همین گفتگو را از پایین به بالا بخوانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد