پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

اس ام اس دلتنگی

قشنگی فاصلهادراین
است که گاهی به یادمان میاندازد
کسى هست تادلتنگش شویم

 

ز درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری .

خوبیهاس که باعث میشن آدمادلتنگ بشن،به خاطرتمام خوبیهات دلتنگتم.

 

روزی میرسد که با لبخند تو بیدار میشوم
این روز هر زمان که میخواهد باشد
فقط باشد !!!

 

تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند گل های ریز صورتی روی بالشم !

 

حتی نیستی تا باور کنی که در ناب ترین لحظات دعایم بهشت خدایم را برایت آرزو میکنم..

 

برو که باید به رسم زمانه بروی..
برو اما یادت باشد من تو را چشم که نه دل در راه خواهم ماند...

 

میسپرمت دست خدا.....
برو بشو ازم جدا.....
شاید دیگه نبینمت برو بی صدا..............
توی چشات اشک نبینم.....
بزار کنارت بشینم.....
یه بغض سنگی داره میکوبه تو سینم...........

 

آرزویم بودنت، خواهشم دیدنت، عشقم داشتنت، خورشیدم چشمانت، دنیام نگاهت، آهنگم صدایت، زندگیم فدایت، مرگم نداشتنت

 

ترسم انروز بیایی که نباشد جسدم،کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم،لب ان کوزه بسازد ز خاک لب من،بی خبر لب بگزاری به لبان جسدم!ا

دست از پا خطا کنی تعویض میشوی همین حوالی کسی هست شبیه تو ! این است پیام عشق های امروزی

 

کمی زود بود ولی دعایت گرفت مادربزرگ ...! دلم زود پیر شد

همزادکویرم تب باران دارم…!
درسینه دلی شکسته پنهان دارم. در دفترخاطرات من بنویسید…!
من هرچه که دارم از رفیقان دارم

 

من می بافم و تو می بافی.... من برای تو کلاه تا سرت را گرم کنم... تو برای من دروغ تا دلم را گرم کنی....

 

به یکی دل سپردم بی وفا شد چو پابندش شدم از من جدا شد نمی دانم از اول بی وفا بود یا من نازش کشیدم بی وفاشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد