پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

آموزش کامل ترک خودارضایی

بسم الله رحمن الرحیم
این مطلب در هیچ سایت دیگری به چنین شکل نیست و خواهشا کاملا بخوانید
تعدادی از حالات روحی بعد از خودارضایی:
عمل زشتی که در احادیث و روایات مذمت شده

خستگی و بی حوصلگی
خواب آلودگی بی حسی
کم سو شدن چشم
ناراحتی و حیرانی
از بین رفتن حواس و هوش ذهنی
گودی و سیاهی زیر چشم
تعدادی از مشکلاتی که به مرور زمان بوجود می ایند
درد های کمر
کم سو شدن و حتی ضعیفی چشم
مشکلات خواب
افسردگی و گوشه نشینی
کم رو شدن و خجالتی
زشت شدن قیافه و بد فرم شدن صورت
تورم و مشکل تخم ها
ناتوانی و مشکلات جنسی در ازدواج
مشکل در زشد و ترمیم بدن
ضعیف شدن بدن به شکلی که کمترین بادی باعث سرماخوردگی میشود
سردرد های روزانه و عصبی شدن
کم شدن هوش و توانایی ذهنی
دوستان این مضر ها به خاطر این نیست که شهوت دارید و نیاز به ارضا شدن به خاطر این هست که شما بیش از اندازه و به شکل نادرست این نیروی درونی خود را کنترل میکنید.
چندین نکته اگر رعایت کنید دیگر دچار این مشکل نمیشوید..
  • پرداختن به سرگرمی ها و فعالیت های جسمی روزانه مانند رفتن به استخر . بازی گروهی با دوستان . کوهنوردی و ………………
  • دوری از دوستان و کسانی که فکرشان آلوده چنین مطالبی میباشد و باعث یادآوری آنها به شما میشوند.
  • عوض کردن محل گوشه نشینی …… اکثر دوستان در اتاق یا در زمانی که خانه خالی میشود و یا در جاهایی که برای خودشان هست مشغول فکر میشوند و تنهایی را میگزرانند که این اشتباه اشتباه است…شما باید در محل های عمومی یک جایی تنها بنشینید و مشغول فکر تنهایی شوید مثلا در کنار پارک یا صندلی عابر پیاد یک جایی که افراد و مردم در حال عبور باشند و شما هم مشغول فکر خود شوید.
  • هیچ موقع مسئولیت ماندن در خانه خالی را برعهده نگیرید و همیشه سعی کنید با دیگران باشید.
  • در محل هایی که در و پیکری ندارد و هر مطلبی هست مثل اینترنت یا یک جایی در بیرون از خانه که زیاد جای درستی نیست به اندازه کاری که دارید باشید برای مثال اگر میخواهید وبلاگتان را اپ کنید ۱ ساعت اپ کنید و برید و اگر دنبال کتاب سهراب سپهری هستید پیدا کنیدو برید . نه اینکه دنبال کتاب سهراپ از سایت ما دیگه ای سردربیارید.
  • در اینترنت داخل هر سایتی نرید و با هرکسی چت نکنید و داخل هر رومی نرید و در محل هایی باشید که نظم دارند.
  • روزانه به کارهایی که شما را در حالت معنوی و روحی خوب میبرند بپردازید برای مثال من وقتی اهنگ گوش میدم دیگه فکرم به اینجور چیزی نمیخوره و فکرم عوض میشه و به فکر خوبی و کار و فعالیت طی میشود
  • برای خودتان در زندگی هدف بگزارید و هدف را طی کنید و به امید اینکه حالا هرچی شدو فردا مثل امروز نباشید.یک برنامه کلی بریزید و روی ان مسیر پیشرفت رو طی کنید برنامه هایی که برای خود میریزید بیشتر از ۱ ماه به هیچ عنوان نباید باشد…..برای مثال من برنامه ریختم این هفته حسابی روی کلاس بسکتبالم زحمت بکشم و کمتر به اینترنت بیام و این رو در طی هفته اجرا کنم.
  • هیچ موقع به اینده خیره نشید…. همیشه برای مثال اگر ۱ دقیقه وقت دارید ۹ ثانیه به گذشته نگاهی بندازید از اشتباهات خود عبرت بگیرید و ۱ ثانیه اینده خوب رو تصور کنید و سپس ۵۰ ثانیه برای اینده خوبی که تصور کردی تلاش کن و هیچ وقت به اینده هی فکر نکن چون دست تو نیست و ممکنه اونجور نباشه و ممکنه از زمان حال خارج بشی و کنترلش از دستت بیفته
  • حالا این اخرین و مهم ترین نکته ترک خودارضایی است …. دوستان عزیز همان طوری که میدانید خودارضایی به دلیل نبودن یک جنس مخالف برای شما هست که در گذشته در اسلام ازدواج در سن خوبی بود ولی پیشرفت تکنلوژی و کار نگزاشت این سن حفظ شدن ولی شما میتوانید یک نفر که واقعا بدون هوا و هوس دوست دارید را انتخاب کنید و بخواهید که باهم باشید وحتی میتوانید به خانواده ها هم بگید امروزه این روند کم کم داره جا میفته بنده حقیر خودم چند تا نوجوان ۱۷.۱۸ ساله میشناسم که علاوه به اینکه درس میخوانند و عالی هستند با اجازه پدر و مادر نامزد دارند و جالب بدانید که پدر و مادرم کامل مسلمان هستند. و هیچ مشکلی نداره دختر و پسر نوجوان با اجازه والدین بدون هوا و هوس تصمیم بگیرند و نامزد کنند.اینکار هم باعث از بین رفتن هوس رانی میشود و فعالیت و شور و نشاط را به جوانان برمیگرداند .

دوستا ممکنه ۲ ساعت دیگه دوباره مطالب فراموش بشه پس همیشه این مطالب را ملکه ذهن خود کنید و با مرور انها زندگی نو را اغاز کنید.
هیچ چیز بهتر و ارزشمند تر از پاک بودن و پاک زیستن نیست



وقتی میتوانید بهترین باشید پس چرا به کم قانع هستید !
منبع:www.parsianforum.com

نظرات 2 + ارسال نظر
ghalbeman شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.ghalbeman.blogsky.com

slm doste golam

aval az hame bayad veladate hazrate fateme va ruz bozorg madar va zan ro tabrik bgam

webe khobi darid va madatelebe mofidi

omidvaram movafagh bashi

صدف شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://eshghhayesokhteh.blogfa.com

سلام مطالب خوبی بودند موفق باشید
می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود. همان دل های بزرگی که جای من در آن است، آن قدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم.

دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش!

هنوز من هستم.

هنوز خدایت همان خداست!

هنوز روحت از جنس من است!

اما من نمی خواهم تو همان باشی!

تو باید در هر زمان بهترین باشی.

نگران شکستن دلت نباش!

می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.

و جنسش عوض نمی شود ...

و می دانی که من شکست ناپذیر هستم ...

و تو مرا داری ...برای همیشه!

چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد ...

چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای ...

چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم،

صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام!

درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم!

دلم نمی خواهد غمت را ببینم ...

می خواهم شاد باشی ...

این را من می خواهم ...

تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا.

من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم)

و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود ...

نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.

شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟

اما، نه من هم دل به دلت بیدارم!

فقط کافیست خوب گوش بسپاری!

و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن!

پروردگارت ...

با عشق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد