پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

اس ام اس های ارسالی دوستان

۰۹۳۵۵۵۷xx15
گرچه عشق اهلی ایچرباده نى جان ساغلیغنا/ایچیرم جام شرابی یارادان ساغلیغنا
ایچیرم سل ده سارا داغدا چوبان ساغلیغنا/ایچیرم مین گول ایچنده بیرتیکان ساغلیغنا
جوانى آیریلیق آخرده قوجالداربیلیرم/ایچیرم بیرقوجاشیکلینده جوان ساغلیغنا
‏(رها)
.
.


.
۰۹۳۵۶۵۳xx26
تنها و دل شکسته اینجا نشسته ام
من در انتظار وصلش قلبی شکسته ام
من می بالم از حضورش در فکر خود ، ولیکن
در بحر عشق شیرین ، فرهاد خسته ام
من گرچه غم جدایی چندی نشسته بر دل اما
خیال واهی است کز او گسسته ام من
.
.
.
۰۹۳۰۳۰۹xx08
دیرگاهیست که تنها شده ام،قصه ی غربت صحرا شده ام،
،وسعت درد فقط سهم من است،بازهم قسمت غم ها شده ام،
،دگر آئینه ز من باخبر است،که اسیر شب یلدا شده ام،
،من که بی تاب شقایق بودم،همدم سردی ی یخ ها شده ام،
،کاش چشمان مرا خاک کنند،تانبینم که چه تنها شده ام،
صابر،ضیاءآباد قزوین
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
گفتن: بگو به سلامتی اونی که دوستش دارم پیکو به لبم نزدیک کردم ، نخوردم
ولی گفتم:
بسلامتی اونایی که از وجودشون نفس میکشم
گفتند:نخوردی؟
گفتم : سلامتی اونا رو توی پاکی میخوام نه توی مستی.
.
.
.
۰۹۳۹۱۴۹xx31
میگفتم اگه اون و با غریبه ببینم دنیا رو به آتش می کشم …
اما الان نای روشن کردن کبریتی رو ندارم …
این ماه خواستگاری عشقمه اما با یکی دیگه واسم دعا کنید
داغونم واسه اونم دعا کنید خوشبخت بشه
حال اس ام اس داشتن نداشتم ببخشید بچه ها….
*تــــنــــهای دوم*
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
یه دوست دخترم نداریم ترکمون کنه، ما هم بگیم برو به درک بابا،
فقط داری میری به عمه ات هم سلام برسون!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
نه خودم عاشق شدم، نه اجازه دادم کسی عاشقم بشه!
تو این دوره از زندگیم عشق اصلا جایی نداره!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
بم آ ابا دا بابا مئ ترا تإ ماما دادای رادو بو رو ما تا
(دکتر شریعتی در هفت ماهگی)
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
رفتم دستشویی عمومی ، در رو بستم دیدم پشت در
نوشتن :
زوربزن ! تو میتونی ! …
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
وقتی سگها در بیابان از گرگها رشوه می گیرند
و مترسکها در مزارع با کلاغها تبانی میکنند
از وفاداری ادمها چه انتظاریست…
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
عاشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی
و با افتخار می گویی ، که عشق برایت این چنین است !
و من می خندم … به برنامه هایی که هیچکدام ، ارزش دیدن ندارند!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
بودم! دیدم با دیگری شادتری….. رفتم…!!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
این روزها انگار آدم‌ها “به دست هم” پیر مى‌شوند نه “به پاى هم”…
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
میدونی چیه ؟ اونقدری که واسه تو مایه گذاشتم ،
اگه به دسته بیل آب میدادم تا حالا میوه داده بود !
.
.
.
۰۹۱۳۱۶۶xx75
یاد تو گر نکنم شیشه عمرم به فناست
این دل کوچک من بعد خدا یاد شماست.
.
.
.
۰۹۱۷۵۵۱xx97
تا ابد این نکته را انشاء کنید ، پای این طومار را امضاء کنید ،
هرگه جا ماندید در کل امور ، رو به سوی حضرت زهرا (س) کنید .
.
.
.
۰۹۱۷۵۵۱xx97
فاطمة الزهرا (س) :
خدایا
مرا در کاری که برایم مقدر نکرده ای کمک نکن
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
دیشب خسته تر از هر روز بودم . . .
کاش میشد گوشه ای می نوشتم
” خدایا خیلی خسته ام ” ، فردا صبح بیدارم نکن !!!
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
گذشته که حالم را گرفته است !
آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !
و حال هم حالم را به هم میزند
چه زندگی شیرینی!…
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
این روزها هرکی منو میبینه میگه :
وااای خوش به حالت چقدر لاغر شدی !!! رمز موفقیتت چی بوده ؟
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم :
بازیچه شدن …
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
دل را بد نام نکنیـــــــم …
آنچه بعضی ها در سینه دارند
کاروانسراست ،
نه دل …
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
زیاد فرقی نکرده…
خود خودشه
فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه ” من ” نیستم
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
این روزها ، …
هر جایی را که نگاه می کنم
پــــــــــر است از وجود آدمهای
” بی وجــــــود ” …
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
ای دل بی ارزش !
لامــــصب ………………. یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوستت دارم
لزوما به این معنی نیست که کس دیگه ای رو دوست نداره…!
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
این اشتباه من بود که کارهای تو رو با یه ”ش” اضافه میخوندم
تو به قلبم ”عق” زدی و من اونو
”عشق” می دیدم
تو برای دلم ”ور” زدی و من اونو
”شور” زدن دلت می دیدم
تو اراجیف رو ”عر” می زدی و من همه اونها رو ”شعر” می دیدم
تو ارزش یه ”آه” رو هم نداشتی اما من تو رو ”شاه” می دیدم !!
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
احساس است …
مزرعـــــه که نیست
هـــی شخـمش میـــزنی
لعنتــــی . . . !
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۶۷۲۸xx57
کارت که با من تمام شد، پرت کن
بیرون مرا …
راحت ترم …
تا بگویی دوستت دارم . . به دروغ . .
* تنهای بی سنگ صبور *
.
.
.
۰۹۳۵۴۹۹xx72
وقتی میشکنم.. خوب تماشا کن شایدروزی به دنبال تکه هایم بگردی..
“وحید.ک”
.
.
.
۰۹۳۵۴۹۹xx72
زخمی ترین ساقه این جنگلم! تیغ و تبری نیست که مرا نشناسد!
“وحید.ک”
.
.
.
۰۹۱۷۵۵۱xx97
همه هستند سرگردان چو پرگار
پدید آرنده ی خود را طلبکار
‏(محمد)
.
.
.
۰۹۱۷۵۵۱xx97
خدایا
ببخش که دیگه همش گلایه میکنم
آخه انصافم نمیدونم کجارفته!
‏(محمد)
.
.
.
۰۹۱۷۵۵۱xx97
تو گفتی با”وفا” هستم!
من فکر کردم میگی “باوفا” هستم !!!
‏( محمد )
.
.
.
۰۹۱۷۵۵۱xx97
تو گفتی با”وفا” هستم!
من فکر کردم میگی “باوفا” هستی !!!
‏( محمد )
.
.
.
۰۹۱۷۵۵۱xx97
هرزگاهی خود را از خود طلب کنید ، شاید گم شده باشید !!!
‏( محمد )
.
.
.
۰۹۳۹۳۷۷xx85
درزندگی افرادی هستن که مثله قطارشهربازی میمونن،
ازبودن بااونالذت میبری ولی باهاشون به جایی نمیرسی.
.
.
.
۰۹۳۵۴۹۹xx72
نه اسمش عشق است، نه علاقه، نه حتی عادت…
حماقت محض است دلتنگ کسی باشی که دلش باتو نیست…
“وحید.ک”
.
.
.
۰۹۱۴۹۲۰xx38
تومرامیفهمی؟
من تورامیخواهم وهمین ساده ترین قصه یک انسان است؛
تومرامیخواهی؛من تورانابترین شعرزمان میدانم وتوهم میدانی تا ابددر دل من میمانی؛
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
1وقتایى حس آخرین بیسکوئیت مونده توبسته ساقه طلایى رودارم!شکسته وتنها!!!
(رها)
.
.
.
۰۹۱۹۱۱۶xx51
هوا گرفته بود،باران می بارید.کودکى آهسته گفت:خدایا گریه نکن درست می شه
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
نبایدشیشه راباسنگ بازی داد
نبایدمست رادرحال مستی دست قاضی داد
نبایدبی تفاوت چترماتم رابدست خیس باران داد
کبوترهاکه جز پرواز آزادی نمیخواهند
نباید درحصار میله ها بادانه ای گندم به اون تعلیم ماندن داد
(رها)
.
.
.
۰۹۳۹۶۰۸xx00
آه ه ه ه ه ه گراهام!
کاش اختراع نمیکردی تلفنی راک زنگ نمیزند…
.
.
.
۰۹۳۵۴۹۹xx72
تنهایی؛ نجوای عاشقانه ای است در گوش معشوقی که نیست…
“وحید.ک”
.
.
.
۰۹۳۵۴۹۹xx72
افسوس…!! تو… هیچ چیز…! کم نداری…! حتی مرا…!!!
“وحید.ک”
.
.
.
۰۹۳۹۸۸۸xx94
سهم من از عاشقی باز شد یه دنیا تنهایی،
گم شدم تو رویاهام باز
گول خوردم رو سادگی،
ای خدا چرا همه عشقو میفروشن به هوس،
چرا هرکی یارته دلتو میده دوباره پس..!!
.
.
.
۰۹۳۵۱۰۳xx55
وقتی خیلی دیره که تازه می فهمی اونی که از همه ساکت تر بود
بیشتر از همه دوستت داشت ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بوده…
.
.
.
۰۹۳۵۱۰۳xx55
سه دزد بز دزد رفتن بز دزدی یه دزد بز دزد دوبز دزدید دودزد یه بز دزدیدن،
یه دزد بز دزد به دو دزد بز دزد گفت:من که یه دزد بزم دو بز دزدیدم اونوقت دودزد بز دزد یه بز دزدیدن؟
انشاء حیف نون درباره دزد!
.
.
.
۰۹۱۴۹۵۹xx71
یک سلام یک گل رز یک دنیا محبت یک عالم عشق
یک دریا اشک یک آسمان صداقت فدای یک لحظه دیدن تو . دوستت دارم .
.
.
.
۰۹۳۵۲۵۰xx35
من زانو هایم را در آغوش کشیده بودم وقتی تو برای آغوش دیگری زانو زدی
.
.
.
۰۹۱۷۹۰۵xx51
باز ابریست هوا،
میبارد باران،
آفرین بر دل تو،که هنوز هم آبیست،
آخر هرگاه که گرفتست هوا،
دل من هم ابریست.
آفرین بر دل آفتابیه تو.
نزدیکش کن به دلم،
تا زداید همه تاریکی و ابرهای سیاه از قلبم.
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
کدامین شاخه گل رابه خاطرمرامت تقدیمت کنم که وجودت عطرتمامی گلهاست.
.
.
.
۰۹۱۶۳۵۲xx02
اگر ای عشق پایان تو دور است دلم غرق تمنای عبور است
برای قد کشیدن در هوایت دلم مثل صنوبرها صبور است!!!
.
.
.
۰۹۳۵۶۵۳xx26
وعده کردم که به تو سر نزنم برسم تا دم در در نزنم
قول دادم به غزل های خودم زل به چشمان تو دیگر نزنم
مطمئن باش خیالت راحت گله ای از تو به دفتر نزنم
این چه رسمی است که باید یک عمر حرف خود را به تو آخر نزنم
برو ای عشق برو تا اینکه روی دستان تو پرپر نزنم
.
.
.
۰۹۱۴۷۵۹xx37
دوست دارم خاک باشم تاببوسم پای تو،
دوست دارم زنده باشم تابمیرم جای تو،
دوست دارم مست باشم روزوشب ازبوی تو،
دوست دارم توگلم باشی ومن پروانه ات،
آنقدر دورت بگردم تابشم دیوانه ات.
.
.
.
۰۹۱۴۷۵۹xx37
قسم به حرمت سکوت،به مرغ باغ ملکوت،ازته دل برات میگم،دنیافدای تارموت¤
.
.
.
۰۹۱۴۷۵۹xx37
سلامتى اونایى که درددل همه روگوش میدن،
اما معلوم نیست خودشون کجا درددل میکنن!
سلامتى اون دلى که هزاربارشکست
ولى هنوزهم شکستن بلد نیست !
سلامتى اونایى که تو اوج سختى و مشکلات بجای اینکه ترکمون کنن, درکمون میکنن!
سلامتى رفیقى که تو رفاقت کم نذاشت ولى کم برداشت تا رفیقش کم نیاره.
.
.
.
۰۹۱۴۷۵۹xx37
اگرانسانها بدانند با هم بودنشان چقدرمحدود است محبتشان نامحدود خواهد شد
.
.
.
۰۹۱۴۷۵۹xx37
سلام برآنانی که لایق سلامند/یک رنگ ویک دل و یک مرامند/
زیبا و بی ریا و خوش کلامند/خلاصه بگویم:دوست داشتنی ومهربانند@
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
یه قرار بزار همدیگه رو نبینیم!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
با دوستم به هم زدم شبش رفتم چت با یه اسم دیگه بهش پی ام دادم میگم باهام دوس میشی ؟!!
میگه امروز با دو تا از دوس پسرام دعوام شده شاید تو بتونی تسکینم بدی…!!‎:-O‎
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
کاشکی دنیا هم به خوشگلی دنیا دختر همسایه ما بود
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
خوشبختی یعنی اینکه :
ساعت : شب دست بکنی تو جیب کاپشنت هدفونتو برداری ،
بعد ببینی اِاِاِاِاِه یه رنگارنگ تو جیبته ، ورداری بخوری !;-)
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
شمایی که قوز کردی جلوی صفحه مانیتور !
بله با شمام ! الهی من فدات بشم ، صاف بشین ! آآآآآآآآ باریکلا !
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
یکی دکتر میشه… یکی مهندس میشه… منم درس عبرت شدم برای بقیه !!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
فولادی ترین اراده رو کسی داره که برای حفظ سلامتیش !!!
به موقع از پای نت بلند بشه و بره دسشویی. . .
این آدم به جایی رسیده که لذتهای دنیا براش تموم شدست و فقط به
معنویات فکر می کنه!:-/
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
یه دوست دختدر هم نداریم با شماره دوستش امتحانمون کنه ما هم سربلند از امتحان بیایم بیرونB-)
“پیرمرد تنها”‎
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
ازم پرسید برنامه ت واسه آینده چیه؟؟؟ گفتم: مرگ!!‎:-D‎
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
خدا جون یه بارم که شده مصلحتتو با خواست من جفت و جور کن.
اون در رحمتتو ببند! نمی خوام. دقیقا همونی رو می خوام ، که پشت در حکمتت گذاشتی…
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
اوج دلتنگی وقتیه که… نه میتونی صداشو بشنوی… نه میتونی ببینش…
فقط باید به عکسی که تو پروفایلش گذاشته نگاه کنی. . .
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
بابای شما هم جلو تلویزیون خوابش میبره
بعد تا تلویزیونو خاموش میکنی بیدار میشه میگه چرا خاموشش کردی ؟
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
تو اسم فامیل،سر غذا دعوامون میشد میرفتیم پیش بزرگترا تائیدیه میخواستیم
که مثلا شهادت بدن گیلاس پلو داریم یا نه! موز پلو حتی..!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
لذتی که تو بستن جامیوه ای یخچال با پا هست با دست نیست!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51 اعتراف میکنم بچه که بودم وقتی میخواستم لباسامو عوض کنم
میرفتم پشت ستون که یه موقع مجری برنامه کودک نبینه .
یکمی که بزرگتر شدم خواستم مخشو بزنم جلو خودش این کارو میکردم
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
منو دست به دست کنید، برسم به دستش..
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
جلو توالت عمومی… . آقا ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین..؟
نه…، ما سوسکیم اومدیم ناهار!!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
کاش میشد بعضی آدما رو هم شبا ساعت ۹ گذاشت دم در…
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
اینَم اَز تو کِ میگُفتی منُ تَنها نِمیذاری…
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
زیباترین یادداشت همسر روی یخچال: قهر بسه، وقتی اومدم خونه بغلم کن…لطفا
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
گمان میکنم هر انسانی روزی، جای خالی دوست را حس خواهد کرد؛
شاید روزی که تنها کفش‌های خالی اش مانده باشد …
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
هر دو بازی کردیم ؛ تو با من ، من با سرنوشتم
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
خدایا …. خودت هم اگه جای ما بودی ؛
نمی تونستی بعضی از پیشنهادات شیطان رو رد کنی …. باور کن ..
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
این روزها…!! سرعت تکثیر عوضی ها…!! و حسودها…!!
از باکتری ها هم …!! بیشتر شده…!!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
+چه شیرین میخوریم دلیل این همه تلخی هارا سیب را میگویم______
*مهناز*
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
بزرگترین خطایش این بود که میپنداشت من برای همیشه صبورخواهم ماند+_______
*مهناز*
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
بهشت بزرگترین فریب برای جهنم کردن این دنیاست _+
*مهناز*
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
چــه بــــر سر عشــــــق آمــــد ؟؟؟
کـــــــه از افسانــــه هـــــــــا ….. رسیـــد بــــه صفحـــه حــــوادث روزنـــــامه هـــــا؟
+________ *مهناز*
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
هستند کسانی ک از شدت دلتنگی ب کما رفته اند…
حرف میزنند راه میروند نفس میکشند ولی چیزی حس نمیکنند
فقط فکر میکنندو فکر میکنندو فکر+_______
*مهناز*
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
اخرین جایی ک باید ایستاد نشست،سکوت کرد و شکست+____
*مهناز*
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
بشوق دیدارت چ اب و جارویی راه انداخته اند چمشمها و مژه هایم+
*مهناز*
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
تنهاییم را دوست دارم بوی پاک نجابت میدهد+_____
*مهناز*
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۱xx66
+_______ نوشتن از نبودنت بهم کمک نمیکنه…
*مهناز*
.
.
.
۰۹۳۰۲۵۳xx64
آموخته ام اولین وآخرین پسرى که جلویش زانوخواهم زد،پسرم خواهدبود!!
آن هم براى بستن بندکفش هایش….
(سپیده)
.
.
.
۰۹۳۰۲۵۳xx64
هوس کرده ام خوب نباشم،شایدحالم رابپرسی….!
.
.
.
۰۹۳۵۳۵۶xx72
بگذار آن باشم که با تو در کوهسار گام بر می دارد،
بگذار کسی باشم که بی دغدغه با او سخن می گویی،
بگذار کسی باشم که در غم، سوی او می آیی،
بگذار کسی باشم که در شادی با او می خندی، بگذار کسی باشم که به او ع(…)
.
.
.
۰۹۳۵۸۳۵xx47
میدونید قشنگی این زندگی به چیه؟
به اینه که وقتی تو سرگرم لحظه های خودتی
یکی داره واسه قشنگی لحظه های تو دعا میکنه…
شب آرزوها مبارک
.
.
.
۰۹۳۶۰۱۶xx19
امشب خسته تر از هر روزم کاش میشد گوشه ای نوشت خدایا خسته ام،فردابیدارم نکن!
.
.
.
۰۹۳۷۴۲۶xx96
رادیو میگفت *آمار تصادفات خیلی بالاست*
پس چرا من تصادفا هم تو را …نمی بینم ..باز هم آمار دروغ ؟!
.
.
.
۰۹۱۷۱۶۹xx78
عمریست که از حضور او جا ماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم
ماییم که در غیبت کبری ماندیم…
(وقتی میگیم خداکند که بیایی، شاید او می فرماید؛
خداکند که بخواهید…
“اللهم عجل لولیک الفرج”
.
.
.
۰۹۳۵۷۴۰xx09
دل تو وقتی میگیره،دل من میخاد بمیره،حاضرم دلم فدات شه،تا که قلب تو نگیره
.
.
.
۰۹۳۷۱۰۸xx27
خواهر شوهر چیست؟
فرشته ای در قالب انسان عاشق داداش باعث اوج حسادت زنداداش
به فکر جیب داداش
باعث به هم ریختن اعصاب زنداداش
ختم کلام فداى داداش ندیدن روی زنداداش
.
.
.
۰۹۳۷۱۰۸xx27
کار هر کس نیست همسر داشتن «مرد نر» می‌خواهد و «پول خفن»
(سعدی بعد از هدفمندی)
.
.
.
۰۹۳۷۱۰۸xx27
لذتی ک در غیبت کردن هست در تعریف و تمجید نیست!
“جاری زن دکتر شریعتی”
.
.
.
۰۹۳۹۷۲۹xx54
زندگی,صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد…
تقدیم به سمیه از طرف “تنهای اول‎”‎
.
.
.
۰۹۳۸۰۸۲xx86
آرزو میکنم ،آرزویم آرزویت وآرزویت آنچه باشد که آرزویم باشد
.
.
.
۰۹۳۵۷۴۰xx09
باران، تکرارى نمیشود هر وقت ببارد دوست داشتنیست و تو براى من، بارانی.
.
.
.
۰۹۳۷۸۱۲xx77
باغبان دررا نبند ، من فرد گلچین نیستم،من اسیر یک گلم،دنبال هرگل نیستم
.
.
.
۰۹۳۷۸۱۲xx77
دوستان جدیدپیداکنیدامادوستان قدیم راهم حفظ کنیداینهانقره وآنهاطلاهستند
.
.
.
۰۹۳۷۸۱۲xx77
صدبارقسم خوردم که اسمتونیارم/اماافسوس که اسمت قسمم بود
.
.
.
۰۹۳۵۶۵۳xx26
می توان از عشق تصویری کشید
می توان تا عالمی دیگر رسید
عشق یعنی مقصد و رویای من
اشتیاقی خارج از دنیای من
.
.
.
۰۹۳۵۶۵۳xx26
عشق اصل همه چیز، دلیل همه چیز و خاتمه همه چیز است.
.
.
.
۰۹۳۵۸۲۰xx17
آرام درگوشه ای نشستم،
کارازچسب وباندوپانسمان گذشته،
زخم به روحم رسیده…
خدایا تا خرخره پر از زندگی ام!
به خدا دیگه میل ندارم، سیرم!
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
گفتم خدایاازهمه دلگیرم؟گفت حتی ازمن؟
گفتم خدایادلم راربودند!گفت پیش ازمن؟
گفتم خدایاچقددوری؟گفت تویامن؟
گفتم خدایاتنهاترینم؟گفت بیشترازمن؟
گفتم خدایاکمک خواستم گفت ازغیرازمن؟
گفتم خدایادوستت دارم گفت بیش ازمن؟
گفتم خدایااینقدرنگومن!گفت من توأم،تومن…
(رها)
.
.
.
۰۹۳۵۸۹۵xx26
دوست داشتن کسی که دوستت ندارد اسراف محبت است.
.
.
.
۰۹۳۹۹۲۸xx05
دوستان خوب همانند گلهای قالیند،
نه انتظار باران را دارندو نه دلهره چیده شدن،دائمی اند و ماندگار…
.
.
.
۰۹۱۷۶۱۶xx02
اعصاب جیست؟جیزیست که هیج کس ندارد ولی توقع دارند تو داشته باشی
توقع جیست؟جیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی!
.
.
.
۰۹۳۹۸۸۸xx94
کاش همه می فهمیدند که دل بستن به کلاغی که دل دارد ،
بهتر از دل باختن به طاووسی است که فقط ظاهر خوشگل دارد..!
.
.
.
۰۹۳۹۸۸۸xx94
به او گفتم :
مرا دوست داری ؟
گفت : بله
گفتم : مثلا چقدر ؟
گفت : به اندازه ستاره های آسمان
به آسمان نگاه کردم و دیدم آسمان ابریست
.
.
.
۰۹۳۷۱۰۸xx27
هواشناسی عشق:
بدلیل دوری شما هوای دل ما صاف تا قسمتی ابری همراه با آه پراکنده میباشد
ک این سامانه ی سوزناک تا روز دیدار پایدار خواهد ماند.!
.
.
.
۰۹۳۶۱۷۹xx59
کاش تلخی های زندگی کمی الکل هم داشت
شاید مستمان میکرد و نوش میگفتیم!
.
.
.
۰۹۳۶۱۷۹xx59
به تعداد آدم های نفهم روی زمین
آدمهایی وجود دارند که فهمیده نمیشوند
.
.
.
۰۹۳۶۱۷۹xx59
در ته فنجان قهوه ام
کفشهای تو پیداست
نمیدانم می روی یا می آیی؟!!!
.
.
.
۰۹۳۶۶۳۳xx91
زندگی “باغی”است؛ که با عشق”باقی”است. “مشغول دل” باش؛ نه”دل مشغول”. بیش تر”غصه های ما”؛ از”قصه های خیالی ماست”. پس بدان اگر”فرهاد” باشی؛ همه چیز”شیرین”است.
.
.
.
۰۹۳۳۶۳۰xx98
خدایابخاطرسیب ماراازبهشت بیرون کردی و بخاطر آب انگور به جهنم میاندازی،
تو با میوه هایت مشکل داری یا با ما؟! (مناجات حیف نون با خدا)
.
.
.
۰۹۳۹۰۹۹xx79
این همه از بهار میگن اما توییی بهار من /امروز تولد توئه نیستی ولی کنار من
روز تولد تو رو با خاطراتت میگیریم/تو بزم این تنهایی ها از غم دوریت میمیرم
شمعو خودم فوت میکنم خودم برات دست میزنم/امروز یه آرزو دارم فقط صداتو بشنوم
سلام خورشید خانومو به روی ماهت بپذیر/هنوز نرفته پشت ابر هدیتو زود ازش بگیر
قابل نداره خوب من عمریه دل مال تو/این دل و این ترانه ها هدیه هر سال توئه…
تقدیم به ۱۰m تیر تولدت مبارک sahar
.
.
.
0930253xx64
هرروزاین عشق یکطرفه راطی میکنم یکبارهم توگامی بدین سوبردار….
نترس جریمه اش بامن….!
(سپیده)
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
گربه‌م غذاش اگه دو ساعت بمونه دیگه نمی‌خوره
بعد من غذای دو روز پیشو الان گرم کردم دارم می‌خورم
ینی یه همچین اختلاف طبقاتی‌ای داریم ما تو خونه .
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
ساعت : دقه بامداد، ینی آدم این موقع حتی به دوست دخترش اس نمیده
من نشسم دارم واسه راد اس ام اس میفرستم، خدایی تنهایی رو دارین؟؟؟!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
دیشب پشت چراغ قرمز یه دختره خوشگل و ناز توی یه سانتافه بود
براش دست تکون دادم اون همینکارو کرد وبوسم برام پرت کردکلاً عشق و صفا و صمیمیت
. . . . . . . . . . . . فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدود ۴ یا ۵ سال بود!!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
شبیه شماره ای تنها… روی گوشی تلفن همراه…
نه نامی… نه نشانی… مدتهاست من یک تماس از دست رفته ام…
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
و در کلاس چهارم دوستی داشتم که مردود شد و ترک تحصیل کرد
ولی من درس خواندم و مهندس شدم.
حالا او یک دستگاه پورشه دارد و من یک دستگاه دوچرخه.
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
خودش را در آغوش دیگری پرت می کند ..
در تخت دیگری غلت می زند …
اما ، خدا و خودش می داند که …..
که دارد حواسش را پرت می کند ..
که دارد میان درد عشق غلت می زند …
دلش را جا گذاشته … می داند کجا ، اما نمیشــــــود برود سراغ دلش …
راضی است به غلت زدن و پرت شدن .
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
گوشیم از بس زنگ نخورده قاطی کرده بدبخت ،
همینجوری نشستم یه دفعه خود به خود صفحه ش روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته ..!
فکر کنم قولنج مولنج میشکونه واسه خودش.
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۷۷۵۸xx51
بـہ مَـ حَق بده کـہ میل بـہ خوردَ نـَداشتــہ باشَم
این بـُغض ها کـہ تو بـہخوردِ‌ مَـ مـے دَهـے سیر سیرَم مـے کـُنَد!
“پیرمرد تنها”
.
.
.
۰۹۳۸۶۳۳xx25
سوختم باران بزن شایدتوخاموشم کنى
شایدامشب سوزش این زخمهاراکم کنى
آه باران من سراپاى وجودم آتش است
پس بزن باران بزن شایدتوخاموشم کنى
.
.
.
۰۹۳۸۱۲۸xx84
گاه میشود تمام زندگى را درآغوش گرفت فقط کافیست تمام زندگیت ۱نفرباشد
.
.
.
۰۹۳۷۱۰۸xx27
خدایا دیدی کلی باران فرستادی تا این لکه ها را از دلم بشویی
من که گفته بودم لکه نیست زخم است؟!
.
.
.
۰۹۳۵۵۱۶xx41
می‌خوای با سه شماره هیبنوتیزمت کنم و بگم چه جور آدمی هستی؟
خوب پس با شماره آروم چشمات رو ببند: … … …
هنوز که چشمات بازه … … میگم چشماتو ببند! … …
چرا زیر چشمی نگاه می‌کنی؟ … … … اصلا نیازی به هیپنوتیزم نیست
هر خری میفهمه چه قدر فضولی
LiLiooM
.
.
.
0935516xx41
یه اس ام اس اومد برام خیلی باحاله واستون میزارم
o…sal,.,,.k…i,. ,.,.c…,r..ba.., M……,p..
شرمنده این اس ام اس آنتن نداد وگرنه کلی می‌خندیدی…!
LiLiooM
.
.
.
0935516xx41
عروس خانوم هنرشون چیه؟
محتویات خارج میکنن
از کجا؟؟
از مماغشون
LiLiooM
.
.
.
0935516xx41
+چیزمو ول کن!
- خودت چیزمو ول کن!
+ چیز خودمه!
- نخیرم، چیز خودمه! کشمکش دو بچه موش سوسول ایرانی،
تازه خارج از کشور رفته، بر سر یه تیکه “پنیــــــر”!
LiLiooM
.
.
.
0935557xx15
چارلی چاپلین میگویدپس ازکلی فقربه ثروت وشهرت رسیدم آموخته ام که باپول میشودخانه خریدولی آشیانه نه رختخواب خریدولی خواب نه ساعت خریدولی زمان نه میتوان مقام خریدولی احترام نه میتوان کتاب خریدولی دانش نه داروخریدولی سلامتی نه میتوان آدم خریدامادل نه… (رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
خدایاسرده این پایین ازاون بالااگه میشه نگاه کن ۱کارى کن اگه میشه فقط گاهى خودت قلبمو”ها”کن خدایاسرده این دستام ازاون بالاخودت ببین مى لرزه مگه حتى همه دنیابه این دورى به این سردى مى ارزه؟ خدایاگاهى که دلتنگم ازاون بالاتومى بینى بگوگاهى که غمگینم توهم دلتنگ وغمگینى؟ خدایاکس نمی بینه که دنیازیرچشماته ۱عمره یادمون رفته زمین دارمکافاته خدایامن دارم میام یکم بامن مداراکن شنیدم گرمه آغوشت اگه میشه منم۱گوشه جاکن میدونم گرمه آغوشت اگه میخواى منم۱گوشه جاکن (رها)
.
.
.
۰۹۳۵۵۵۷xx15
ساعت هارابگذاریدبخوابندبیهوده زیستن رانیازى به شمردن نیست
*دکترشریعتى*
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
درد بزرگیست
براى کسى که متوجه نبودنت نیست
پرپر بشى…
تنهاى بى سنگ صبور
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
هر بار که میخواهم به سمتت بیایم
یادم مى افتد که دلتنگى بهانه ى خوبى براى تکرار یک اشتباه نیست.
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
به زخمهایم مى نگرى؟
درد ندارند دیگر،
روزى که رفتى…
مرگ تمام دردهایم را با خودش برد!
مرده ها درد نمى کشند،
حرف آخرم این است
برنگرد دیگر !!
زنده ام نکن …
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
گر بدانم نیستى غمى نیست ز تنهایى…
اینکه هستى و تنهایم غم دارم
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
اخیرا دریافته ام
تنها راه ایستادن روى قول و قرار ،گذاشتن آن زیرپاست!
نباید بى انصاف بود ،
با این اوصاف تو هم خوش قولى!!!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
بعضیا یه نفرن ،
اما وقتى نیستن ؛
همه تنهان …
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
مرا با خیالت تنها نگذار…
اصلا به تو نرفته است ،
مهربان نیست ،
آزارم مى دهد،
“دلم خودت را مى خواهد”
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
حالى که پریشان است
احتیاج به آرامش دارد
نه سرزنش…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
هر شب
به خودم قول مى دهم که فراموشت کنم!
وقتى صبح مى شود
تو را که نه…ولى !
قولم را فراموش مى کنم…!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
دلم ،
پر از زخم هایى ست که قرار است
وقتى بزرگ شدم
فراموششان کنم…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
فرشته از شیطان پرسید:قویترین سلاح تو براى فریفتن انسانها چیست؟
شیطان گفت: به آنها میگویم
“هنوز فرصت هست”
شیطان پرسید: قدرتمندترین سلاح تو براى امید بخشیدن به انسانها چیست؟
فرشته گفت به آنها میگویم :
“هنوز فرصت هست”
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
هر که با احساس شد خواهد شکست…
این جواب سادگیست!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
از آن چه هستى شادمان باش
و به خاطر آنچه دارى شکرگذار
باور نمى کنم
خالق نظم دانه هاى انار ، زندگى مرا بى نظم چیده باشد…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
من چرک نویس احساسات تو نیستم ؛
“دوستت دارم”هایت را جاى دیگرى تمرین کن!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
گاهى حس مى کنم
روى دست خدا مانده ام!!
خسته اش کرده ام…
خودش هم نمى داند با من چه کند؟!!!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
از آدمها بگذر!
ناراحت این نباش که چرا جاده ى رفاقت با تو همیشه یک طرفه است…!
مهم نیست
اگر همیشه یک طرفه اى شاد باش که چیزى کم نگذاشته اى و بدهکار خودت ؛
رفاقتت و خدایت نیستى…
*با تمام دل تقدیم به زهرا جون و مینا جون از مرکزى و گلستان*
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
سلامتى اونى که بیکسه ولى ناکس نیست…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
سلامتى اونایى که از هر انگشتشون یه هنر میریزه
میرنجونن… میسوزونن…
میشکونن… له میکنن…..
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
مشترک مورد نظر
خط را فروخته است
تو را هم !
گوشى را بگذار و برو…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
دلم یک بازى تازه مى خواهد
یک بازى شاید عاشقانه…
نه برد… نه باخت…
که دلم تنها به یک لبخند تساوى قانع است…!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
دلتنگ تو که مى شوم
زندگى ام سیاه مى شود
نمى دانم چه رابطه ایست بین نبودنت
با رنگ ها…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
تمام چیزى که از زندگى باید آموخت ؛
تنها یک کلمه است
“میگذرد”
ولى دق مى دهد تا
بگذرد …
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
ردپاى
کسى که آرامشم را بهم زده بود را دنبال کردم
به خودم رسیدم…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
من دارم سعى مى کنم ،همرنگ جماعت شوم !
اما !!!
مى شود کمکم کنید!؟
آى جماعت !
شما دقیقا چه رنگى هستید؟!!!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
بیراهه اى بیش نیست…
دورى از یاد خدا…
به راه خواهم افتاد همچون کودکى که در یک سالگى به راه افتاده است
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
خدایا !!!
به آنان که ادعاى عشق تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
یکى مى آید
یکى مى رود
این قانون بقاى زندگى است
اما
تو که رفتى هیچکس نیامد!
انگار قانون بقا هم پوچ است!
وقتى تو نیستى !!!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
درد دل نمى کنم
زخم که از عصب بگذرد
دیگر درد ندارد…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
و تو هنوز
با تمام نبودن هایت
تمام بودن منى …!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
مى گفتند: سختى ها نمک زندگى است
اما چرا کسى نفهمید
“نمک” براى من که خاطراتم زخمى است
شور نیست
مزه “درد” مى دهد…!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
آدم هاى تنها
گاهى خیلى خوش شانسند
چون چیزى ندارند
که از دست بدهند…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
در زندگیم به هیچکس خیانت نکردم
جز خودم
وفاى به تو ،
خیانت به خودم بود!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
تشنه ى آدمى هستم که تا فهمید دوستش دارم ،طاقچه بالا نگذارد…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
از میان این همه “بود”
ما در آرزوى یکى بودیم که “نبود”
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
حسرت ، یعنى خواستن تو
که داشتن نمى شود
هیچوقت …!!!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
خدا گفت :
راز رسیدن فقط همین است ،
کافیست انار دلت ترک بخورد…
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
مرد نیستم ،
اما …
تمام حرفم یک کلام است
…تو …
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
این روزها
دلم
اصرار دارد فریاد بزند،
اما…
من جلوى دهانش را میگیرم ،وقتى مى دانم کسى تمایلى به شنیدن صدایش ندارد!
…این روزها من…
خداى سکوت شده ام ؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالى دنیا ،
خط خطى نشود.
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
مى بینى
چقدر ساده ست؟
نمى شناسمت
اما…
دوستت دارم !!!
.
.
.
۰۹۳۶۴۵۰xx88
تنهایى را دوست دارم…
بى دعوت مى آید؛
بى منت مى ماند!
بى خبر نمى رود…!!!
تنهاى بى سنگ صبور
.
.
.
۰۹۳۵۸۲۰xx17
درب های خودرو باز است (سمنده دکتر شریعتی)
ح م ی د
.
.
.
۰۹۳۶۵۹۹xx04
تنهایی یعنی اگرهزاربار از اول تاآخر شمارهای لیست موبایلت رونگاه کنی(…)
۰۹۳۳۴۸۴xx42
بازهم ثانیه ها اسم تو را جار زدن
و دقایق همه امشب به تو تکرار زدن و سکوتی که دراین عقربه ها می چرخیدن
کنددر دل تواسم مرادارزدن.‎;-(‎
.
.
.
۰۹۳۶۸۶۲xx32
شانس یکبار در خونه ما رو میزنه ولی بدشانسی دستش رو از رو زنگ ور نمیداره،
بدبختی هم که کلید داره هروقت بخواد میاد تو! اینه زندگی ما…
.
.
.
۰۹۳۵۸۷۶xx66
هیچ وقت جلوی هیچ پسری زانونخواهم زد
به جز پسرم
آن هم برای بستن کفش هایش!
“سارا”
.
.
.
۰۹۳۹۹۶۷xx94
ما تف، شما آبشار نیاگارا . ما بدبخت حقیر، شما کوروش کبیر .
ما واشر، شما ارباب حلقه ها . ما طرح مسکن مهر، شما برج العرب .
ما مینیمم نسبی، شما ماکسیمم مطلق .
ما کویر لوت،شما جنگل بلوط.
ما ۲۰:۳۰ شما BBC.
آقا اصلا ما قیژقیژ دیال آپ، شما امواج وایرلس.
با تشکر سهیلا
.
.
.
۰۹۱۳۹۹۱xx50
کی گفته الان عصر اینترنته ؟ الان عصر نامردی و نارفیقیه*
پس به سلامتی خودمون و هرچی رفیق بامرامه*
.
.
.
۰۹۳۵۶۵۳xx26
می دونی چرا خدا از همه چی دوتا بهت داده به غیر از بینی و دهان و قلب؟
چون خودت یه همنفس یه همزبون و یه همدل برای خودت پیدا کنی.
.
.
.
۰۹۳۹۶۹۰xx13
ممکنه من بهت بکم: بذار به درد خودم بمیرم .
اما تو نذار بمیرم.
شعور داشته باش!
.
.
.
۰۹۳۶۶۶۶xx47
امام علی(ع):هر که خردش نیرومند باشد، زیاد عبرت گیرد.
.
.
.
۰۹۳۸۰۴۴xx84
خداونددرشب بیداریهاباتوست واشکهایت راباعشـــق خودپاک میکند!
ANGELIC874
.
.
.
0935653xx26
در محضر عشق امتحان می دادی
گویی که به خاک آسمان می دادی
ای شهره آسمان هفتم
چه غریب آن شب به دل شلمچه جان می دادی
.
.
.
۰۹۳۷۳۰۴xx12
زجانان مهر و از ما جانفشانی است، جواب مهربانی مهربانی است
آقای راد عزیز
*تولدت مبارک*
(تشکر از لطف شما و دیگر دوستان)
(علیرضا راد)
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
گاهی گمان نمیکنی ولی میشود/گاهی نمی شود،نمی شودکه نمی شود
گاهی هزاردوره دعابی اجابتست/گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهی گدای گدای گدایی وبخت نیست/گاهی تمام شهر گدای تو میشود
(دکتر شریعتی)
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
من ارگ بم وخشت به خشتم متلاشی
تونقش جهان هروجبت ترمه وکاشی
درهرنفس این است دعایم همه ای ماه درزیروبم خاطره،آزرده نباشی:-*
.
.
.
۰۹۳۳۴۸۴xx42
اگہ کســــے رو دوست دارے فقط بہش بگو بہ اندازه ے
تمام بــےوفایــےهاے دنیا دوسـت دارم ، چون بـــےوفایــےهاے دنیا تمومـــے نداره …
.
.
.
۰۹۳۸۰۴۴xx84
یک صندلےخالےکناررویاهایم ازآن توست بشینےیابروے دوستت دارم!
ANGELIC874
.
.
.
0937406xx76
من دیگرنمیگذارم آسمانت رااشتباه بیایی،ماه تواینجانیست،
من دیگرآسمان به آسمان،زمین به زمین ازتومیگریزم…
omid
.
.
.
0937406xx76
دختری پشت یک اسکناس ۱۰٫۰۰۰ تومانی نوشته بود:
پدر معتادم برای همین پولی که پیش توست،یک شب مرابه دست صاحبخانه مان سپرد!
خدایا؟چقدرمی گیری که بگذاری شب اول قبر،
قبل ازاینکه توازمن سوال کنی،من ازتو بپرسم چرا؟
.
.
.
۰۹۳۷۴۰۶xx76
من هیچوقت به اینکه توروبایکی دیگه ببینم حسودی نمیکنم،
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها…omid
.
.
.
0937406xx76
نگذاردیگران نام تورابدانندهمین زلال بیکران چشمانت برای پچ پچ هزارساله ی آنان کافیست…
omid
.
.
.
0937406xx76
نمی دانم…
چرابین این همه آدم پیله کرده ام به تو…
شایدفقط باتوپروانه میشوم….(omid‎‎‎(‎
.
.
.
۰۹۱۳۸۰۶xx50
لجم می گیرد..
وقتی تمام عاشقانه هایم را مینویسم برای ‘ تو’ اما همه میخوانند الا ‘ تو ‘…
Raha
.
.
.
0933484xx42
اگر شراب بودی به شیرینی می نوشیدمت اگر گل بودی به نرمی می بویدمت اگر خیال بودی با تو شب های خلوتم را خوش بودم اخر بگو کیستی چیستی که لحظه به لحظه در رهگذر قلبم صدای قدم هایت را می شنوم ‎;-(‎کویر‎;-(‎
.
.
.
۰۹۳۸۵۳۵xx36
سردى نگاتوبشکن فاصله سزاى مانیست. باتوبودن آرزومه این جدایى حق ما نیست
.
.
.
۰۹۳۷۳۰۴xx12
قرارمان یک مانور کوچک بود..
قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد،
اما ببین…
یک جای سالم بر قلبم نمانده است!!!‏
.
.
.
۰۹۳۸۹۰۳xx53
من که ازکوى تو بیرون نرود پاى خیالم/نکند فرق به حالم/چه برانى/چه بخوانى/چه به اوجم برسانى/چه به خاکم بکشانى/نه من آنم که برنجم/نه تو آنى که برانى
.
.
.
۰۹۳۸۹۰۳xx53
خنده برلب میزنم تا کس نداندراز من/ورنه این دنیاکه من دیدم خندیدن نداشت
.
.
.
۰۹۳۸۹۰۳xx53
برای کشتن پروانه،او را له نکن بالهایش رابچین،خاطرات پرواز او را خواهد کشت…
(بی دل)
.
.
.
۰۹۳۵۶۵۳xx26
تنهایی را بهانه کردم و تنها گریستم تا کسی نداند گرفتار کیستم
تنهایی را بهانه کردم و تنها گریستم تا کسی نداند گرفتار کیستم.
.
.
.
۰۹۳۵۶۵۳xx26
گونده منه باش ووران ایندی منه داش وورور / ایندی منه داش ووران اوزگلره باش وورور
اوزگه اگر داش وورا دردینه دوزمک اولار / باخ بورا سوز بوردادی داشلاری یولداش وورور
.
.
.
۰۹۳۵۶۵۳xx26 دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه …غـــــریبه !
این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشم های یکدیگــر نگــــاه کنیم
.
.
.
۰۹۱۲۵۷۵xx12
عطرهای خوب ، شیشه خالی شان هم بعد سال ها هنوز عطر می دهد
درست مثل جای خالی تو
milad az teh
.
.
.
0935653xx26
شب ها ز غم دوری تو خواب ندارم / رحمی به دلم کن که دگر تاب ندارد
از بس که ز غم دوری تو گریه نمودم / چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم.
.
.
.
۰۹۳۷۳۰۴xx12
یک تکه بلور از جنس حضور/ یک یاس سپید از رنگ امید با هرچی وفاست از سوی خدا/ همه تقدیم تو باد.
* مهناز جان *
**تولدت مبارک**
اس ام اس هات خیلی قشنگند.
.
.
.
۰۹۳۷۰۵۵xx76
ساعت نشدم پشت به دیوار کنم خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم
.
.
.
۰۹۳۷۰۵۵xx76
دور از تو شبیه ساعتی دیواری هر روز اسیر چرخ های تکراری عمریست
که از اهل قبورم اما محکوم به زنده ماندن اجباری
نسرین
.
.
.
۰۹۳۸۵۳۵xx36
کاش بدانی که نبودنت یاتا ابد ندیدنت هرگزبهانه نمیشودبرای ازیادبردنت!
یونس شهیکی
.
.
.
۰۹۳۸۵۳۵xx36
درحسرت دیدار توسرکوچه نشستم ،تونیامدی ومن همش تخمه شکستم.
یونس شهیکی
.
.
.
۰۹۳۸۵۳۵xx36
یوسف در چاه افتاد وتو درقلب من،او عزیز مصر شدوتو عزیز دل من
یونس شهیکی
.
.
.
۰۹۳۷۸۹۳xx34
هرجا که میبینم نوشته است “خواستن توانستن است” آتش میگیرم ! یعنی او نخواست که نشد
.
.
.
۰۹۳۷۸۹۳xx34
به بودن ها, دیر عادت کن و به نبودن ها, زود … آدم ها نبودن را بهتر بلدند …!
.
.
.
۰۹۳۵۴۹۹xx72
آدما گاهی اوقات گریه می کنن نه بخاطر اینکه ضعیف هستند
بلکه به این خاطر که برای مدت طولانی قوی بوده اند
“وحید.ک”
.
.
.
.
۰۹۳۵۴۹۹xx72
خــدایــا… از تـه تـه دل می خوانمت… اجـابـت نمـی خواهـم
فقط، کـمی “دامن” محض گـریـه . . لطفــا
“وحید.ک”
.
.
.
۰۹۳۷۳۰۴xx12
امسال به احترام شهدای ۱۵خرداد از هدیه برای آقایان خبری نیست.
فعلا این یه رازه. بعد از گرفتن کادوی روز زن این خبر را در سطح وسیع منتشر کنید!
رییس جامعه زنان
.
.
.
۰۹۳۹۸۸۸xx94
عاشق یک بار به دنیا میاد اما سه بار میمیره ،
وقتی یارشو با کسی می بینه ، وقتی بفهمه اون دوستش نداره ،
وقتی بفهمه هیچوقت به اون نمیرسه!
.
.
.
۰۹۳۵۲۸۶xx71
در روزهای سخت،یک دوست وفادارتجسم حقیقی خداونداست
(ناپلئون بناپارت)


منبع:انجمن پارسیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد