پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

داستان زیبا

میگن افسانه ای هست که توش یک ادم بوده که هر وقت راه میرفته و پشت سرش رو نگاه میکرده میدیده به جای یک رد پا دو تا رد پا وجود داره مدت ها این سوال تو ذهنش بوده که کیه که پشت اون راه میره از خدا میپرسه خدایا من هر جا میرم و هر کاری میکنم یک نفر منو تعقیب میکنه و اون کیه؟ خدا میگه: بنده من اون منم که همیشه همراه تو هستم و مراقب تو.

بعد از مدت ها برای این شخص مشکلی بخ وجود میاد که خیلی ناراحت و درمانده میشه وقتی پشت سرش رو نگاه میکنه میبینه دیگه رد پای اضافی رو نمیبینه عصبانی میشه و رو به خدا میگه: خدایا تو که گفتی همیشه همراه منی و مراقب من حالا که بهت احتیاج دارم و مشکل دارم چرا تنهام گذاشتی.

خدا در جواب میگه :بنده من اون رد پا که دیدی رد پای منه من در این جور مواقع تو رو بر روی دوشم گذاشتم و اینگونه حمایتت میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد