پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

جملات طنز و جوک جدید آپدیت 91



 


یه دوس دخترم ندارم که ازم دور باشه ، از غم دوریش بمیریم تا راحت شم از دست شما اینقد گیر ندین به من …

.

.

قربون اون بچه ۲ ساله ای برم که الکی ذوق میکنه غش غش میخنده

و یهو بادش در میره و کپ میکنه ،
بعد همه بهش میخندن و میزنه زیر گریه عین خر عر میزنه !

.

.

اونایی که تو تاکسی پول خورد میدن به راننده ، مثل شاگرد زرنگای تو کلاسن !

مخصوصاً وقتی همون اول که سوار شدن میگن ، آقا ما خورد داریم ، بفرمائین!

.

.

دختره لپ تاپشو آورده واسش ویندوز عوض کنم

گفت : ببخشید ویندوزش خراب شده میتونید درستش کنید ؟
گفتم : ویندوز seven بوده ؟
خیلی جدی گفت : نه ویندوز هفت !!
من
بیل گیتس
تازه بعد نصب اومده میگه : اگه میشه ارائه ۲۰۱۰ هم روش نصب کنید !
منظورش power point بود !!
خدااااااااااااااااا…..

.

.

داشتیم فیلم کلاه پهلوی نگاه میکردیم
تو فیلم گفته شد فارغ التحصیل از دانشگاه سوربون پاریس
داداشم اومد بگه اطلاعات قوی داره برگشت گفت سوربون که برای پاریس نیست
گفتیم پس برای کجاست؟
گفت برای فرانسه !
تا اون موقع نمی دونست پاریس پایتخت فرانسست
به جون خودم امسال کنکور رتبه۱میاره

.

.

.

یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت،
ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی …
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !

.

.

.

کی اشکاتو پاک میکنه وقتی تو پادگانی !
دست رو موهات کی میکشه وقتی که مو نداری !
به سلامتی همه سربازا !

.

.

.

من مطمئنم اگه موفق نشم توی این دنیا خواننده های مورد علاقه مو از نزدیک ببینم،
اون دنیا حتماً روی پل صراط با همشون گلآویز میشم،
چون آلبوم هیچکدوم رو نخریدم همشونو دانلود کردم
شما هم ؟

.

.

.

عشق مثه گنجشک میمونه :
اگه شل بگیریش میپره …
اگه سفت بگیریش میمیره …
باید یه جوری بگیریش که آروم ب.ر.ی.ن.ه کف دستت !

.

.

.

+ چیزمو ول کن !
- خودت چیزمو ول کن !
+ چیز خودمه !
- نخیرم ، چیز خودمه !
“کشمکش دو بچه موش سوسول تازه خارج از کشور رفته بر سر یه تیکه پنیــــــر !”

.

.

.

واقعا چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله ان ؟
چرا هیچوقت عمه ها مجری برنامه های کودک نمیشن ؟
.
.
تجربه ثابت کرده ، دلایل گریه خانوما به شرح زیره :
۱۰ درصد از روی خوشحالی
۲۰ درصد از روی ناراحتی
۷۰ درصد واقعا چرا ؟؟؟

.

.

.

قدیما آیفون معمولی بود می گفتیم کیه ؟ طرف می گفت منم …
الان که تصویری شده هرکی زنگ میزنه ژست میگیره بعد زل میزنه به افق !

.

.

.

تو یه سایت نوشته بود نظرتون درباره آیفون ۵ چیه ؟
یکی کامنت گذاشته بود : من یه ساله دارمش ازش راضیم …
من :|
استیو جابز :|
سامسونگ گالکسی اس تری :|
نوکیا ۱۱۰۰ :|
پینوکیو :|
واژه خالی بندی :|

.

.

.

دنیای عجیبیه ، هرچی به اواخر آبان نزدیک میشیم از اوایل آبان دورتر میشیم !
.
.
امروز دیدم پشت یه نیسان آبی نوشته :
من و ماشینم ، شما همه !!!
با توجه به شناختی که از نیسانای آبی دارم این حرفش کاملا منطقی بود …
.
.

تمام وسایل و امکانات زندگی ما رو مامانم میزاره “همون جا” ؛ کلا همه چی و هرچی که می پرسی جوابش همون جاست !
.

.

.
فقط تو ایرانه که وقتی راننده تاکسی دنده عقب میگیره مسافراشم برمیگردن عقب رو نگاه میکنن …
.
.
اگه سیگار بده پس چرا همه خونه ها بالکن یا تراس دارن ؟ آیا ؟؟؟
.
.
مغز آدم هم عجیب جونوریه ! یادش میمونه که یه چیزی یادش رفته اما یادش نمیمونه که چی یادش رفته !
امیدوارم خدا در ورژن های بعدی این باگ رو رفع کنه …
.
.

امیدوارم یه روزی اونقدر فرهنگ سازی بشه که تا آدامست رو از جیبت در آوردی همه نگن به ما هم بده !
.
.
داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره و زیرش بنویسه “اینم من بدون آرایش” …
.
.
یکی از تفریحات مرفه اینه که گوشیتو بزاری جلو اسپیکر تا SMS که میاد نویز بکنه ۲ ثانیه زودتر بفهمی ذوق کنی !
.
.
شماره بعضی آدمارو باید به اسم ایرانسل ذخیره کرد …
البته با تخفیف و منت ویژه !
.
.
.
اون زمانی که باباها متوجه بشن شلوار جین ۲۰ تومن نیست اون روز ، روز پیوند عاطفه هاست …
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد