پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فحاشی یک نماینده مجلس به یک زن در جلسه شورای شهر

درگیری عضو شورای شهر و نماینده مجلس

 
نماینده شهرستان در مجلس بعد از چند دقیقه با هل دادن نگهبان و کوبیدن درب اتاق جلسات در حالی که فحاشی می کردند، به سمت بنده حمله ور شدند که حاضرین جلوی وی را گرفتند.



به گزارش گروه استان‌های بولتن نیوز: مرزوکی با بیان اینکه چنین مشکلی ممکن است در هر جایی اتفاق بیافتد، گفت: بارندگی های اخیر وضعیت بحرانی را برای شهر به وجود آورده که آب گرفتگیسطح شهر یکی از این اتفاقات بوده است.

عضو شورای شهر خرمشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بولتن نیوز، افزود: بارندگی های اخیر وضعیت بحرانی را برای شهر به وجود آورده که آب گرفتگیسطح شهر یکی از این اتفاقات بوده است.

وی با بیان این مطلب که این مشکل ممکن است در هر جایی اتفاق بیافتد، ادامه داد: خرمشهر به دلیل ان که زیر ساخت خوبی ندارد در حین بارندگی با مشکلات بیشتری مواجه می شود که با جلسه فرماندار و تلاش شهرداری و سازمان آب این مشکل در بیشتر مناطق رفع شده است اما چند منطقه هنوز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

مرزوکی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره تصمیمات بعدی شورای شهر با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی اظهار داشت: به دلیل ادامه بارندگی ها که از سوی هواشناسی اعلام شده است برای عدم ایجاد بحران در سطح شهر، جلسه ای تشکیل دادیم که دو کمیسیون از شورا در آن حضور دارند و تصمیمات لازم در این باره اخذ شده است.

این نماینده شورای شهر درباره اتفاقات روی داده در این جلسه تصریح کرد: در این جلسه شهردار، معاون اجرایی و چند مسئول دیگری شهری حضور داشتند که در حین جلسه عبدالله سامری نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با یکی از حاضرین تماس گرفته و بعد از آن که گوشی به بنده داده شد، پس از صحبت در مورد مشکلات شهرستان، نهایتا وی شروع به فحاشی نمودند و ارتباط تلفنی قطع شد.

وی ادامه داد: نماینده شهرستان در مجلس بعد از چند دقیقه با هل دادن نگهبان و کوبیدن درب اتاق جلسات در حالی که فحاشی می کردند، به سمت بنده حمله ور شدند که حاضرین جلوی وی را گرفتند.

عضوشورای شهر با بیان آن که سامری تهدید کرده است که اگر جلسه لغو نشود مورد حمله قرار خواهید گرفت، افزود: این جلسه برای رفع مشکل مردم تشکیل شده بود که با درخواست بنده ادامه پیدا کرد.

وی تاکید کرد: اقای سامری نماینده مردم در مجلس هستند و ما هم نماینده مردم در یک شورای محلی هستیم که حدود ۸ هزار رای حداقل داریم.

مزروکی در خصوص رفتار این نماینده مجلس با اعضای شورای شهر و حمله به یک زن که در این جلسه حضور داشت، تصریح کرد: در صورتی که این نماینده چنین رفتار زشتی را انجام میدهد مردم چگونه باید امیدوار باشد به حق خود برسند و این فرد مدافع حقوق مردم باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ادامه داد: اگر چنین فضای رعب و وحشتی در شهر و ادارات وجود داشته باشد، هیچ امیدی نیست تا صدای مردم خفه نشده و به حق خودشان برسند

وی در رابطه با پیگیری مشکل آب گرفتگی معابر در شهر گفت: در زمان بارندگی در محل ها حاضر شدیم و همکاری سازمان آب با شورا خیلی خوب بوده است، اما به دلیل وجود برخی مشکلات زیرساختی در بعضی مناطق با مشکل جدی مواجه هستیم که رفع آن بودجه نسبتا بالایی را می خواهد.

مرزوکی در پایان به خبرنگار ما گفت: در گذشته بودجه ای از سوی دولت برای حل مشکلات شهر تزریق شده بوده است کهصرف امور دیگری شده است و همان موقع پیگیری نشده و پشت پرده اتفاقاتی روی داده که عقب افتادن حقوق پرسنل و کار کردن با ماشین های مستعمل از نمونه های ان می باشد که به حمد الله این مشکلات با تلاش دلسوزانه مسئولین فعلی رفع شده است.

طبق تماسی که با آقای نظارت، شهردار خرمشهر داشتیم ، وی در راستای صحبت های خانم مرزوکی تصریح کرد :بنده شهردار خرمشهر هستم ، در جلسه شورای شهر بودیم که ناگهان نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با فحاشی وارد جلسه شوارای شهر شد و قصد خراب کردن جلسه را داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد