پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

میداودی با سپاهان توافق کرد


میداودی با سپاهان توافق کرد / زیندپور به استقلالی ها پیشنهاد داد / مصدومیت دوباره جباری و عصبانیت قلعه نوعی

اعضای تیم استقلال در خصوص جدایی چند بازیکن خود از تیم دچار مشکلاتی شدند زیرا امیر قلعه نوعی در مواردی با اعضای باشگاه و مدیرعامل تیم استقلال نظری همسو ندارد آخرین اخبار استقلال را در این خصوص بخوانید.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال برای جدایی بازیکنان این تیم و باز شدن فهرست تیم دچار مشکلاتی شدند که شرایط را برای این تیم با تغییراتی عمده و اصولی روبرو کرده است زیرا بازیکنی که موردنظر امیر قلعه نوعی است که از تیم جدا شود مورد تائید اعضای باشگاه استقلال نیست و این موضوع عامل این است که شرایط برای تیم تغییر کند زیرا سرمربی تیم به بازیکنانی نیاز ندارد که باشگاه اصرار دارد آنها را حفظ کندن تا در استقلال بمانند اما از طرفی سرمربی استقلال از برخی مسئولان در تیم های دیگر بسیار دلخور است و از علی فتح اله زاده درخواست کرده است که در خصوص مذاکره با مسئولان در باشگاه های دیگر همکاری لازم را با آنها انجام ندهد  زیرا برخی مسئولان همواره با سنگ اندازی استقلال را از اهدافش دور کردند و در حال حاضر نیز آبی ها در مقابل آنها مخالف ظاهر می شوند تا شرایط قابل درک شود زیرا اعضای این تیم توقع همکاری لازم و درست را از برخی مسئولان تیم داشتند اما این اتفاق از سوی اعضای تیم های حریف رخ نداد و آنها همکاری های لازم را انجام ندادند و این موضوع باعث شد که شرایط برای اعضای این تیم دچار تغییراتی عمده شود زیرا سرمربی استقلال معتقد است که مسئولان این تیم نباید در این خصوص با تیم های دیگر همکاری داشته باشند و اعضای تیم را به آنها واگذار کنند.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال درصددند که یک یا دو بازیکن را به باشگاه های دیگر واگذار کنند اما این اتفاق رخ نداده است و امیر قلعه نوعی نیز راضی به این اتفاق نیست.

وی معتقد است که باشگاه ها با وی همکاری نکردند و این اتفاق باید در خصوص استقلال و این باشگاه ها نیز رخ دهد.

* میداودی با سپاهان توافق کرد اما 250 میلیون استقلال چه می شود؟

اعضای مسئول تیم سپاهان با شرایط خاص روبرو هستند زیرا آنها برای  حضور چند بازیکن این تیم خواستار توافق با اعضای تیم  استقلال شدند اما این در حالی است که آبی ها خواستار حضور بازیکن سپاهان هستند اما حاضر نشدند بازیکنان اصلی خود را در اختیار این تیم قرار دهند.

براساس این گزارش، میلاد میداودی بازیکن تیم استقلال از چند باشگاه پیشنهاد دریافت کرده است اما سپاهان جزو تیم هایی است که خواستار بازیکن این تیم است و در این خصوص عنوان شده است که اعضای تیم استقلال در جریان تمام امور قرار ندارند اما میداودی در این خصوص اقداماتی را انجام داده است و حتی مذاکراتی را انجام داده و به توافق نیز رسیده است این بازیکن قصد دارد در تیم سپاهان به فوتبال خود ادامه می دهد و این تیم  نسبت به دیگر باشگاه هایی که خواستار حضور وی هستند اولویت و برتری دارد زیرا شرایط تیم سپاهان قابل بررسی است و این تیم با استقلال رقابت می کند و این دلیلی است که میداودی تمایل داشته باشد که پس از جدایی از استقلال راهی این تیم شود.

گفتنی است، میداودی که هنوز حضورش در تیم سپاهان به صورت قطعی و آشکار اعلام نشده است دریافته است که امیر قلعه نوعی نیازی به وی ندارد و قرار نیست در نیم فصل دوم نیز این تیم را در ترکیب همراهی کند به این دلیل خواستار جدایی است و با سپاهانی ها نیز به صورت شخصی مذاکره است، این بازیکن در ازای دریافت رضایت نامه اش از استقلال باید مبلغی به مسئولان این تیم پرداخت کندو قرار است که این مبلغ به 250 میلیون تومان باشد که میداودی و یا تیم باشگاهی جدیدش به استقلال ها پرداخت می کنند.

شایان ذکر است، این بازیکن در حال حاضر منتظر بررسی شرایط تیم استقلال و مسئولان این تیم است که هر چه سریعتر تکلیف نهایی وی را مشخص کنند زیرا در غیر این صورت وی نمی تواند با تصمیم درستی برای حضور در سپاهان اقدام کند.

* میلاد زیندپور به استقلالی ها پیشنها داد

اعضای تیم استقلال درصددند تا شرایط را برای این تیم مهیا کنند و اعضای این تیم معتقدند که شرایط برای استقلال در خط میانی خیلی ایده آل نیست و آنها درصددند که مشکلات استقلال را در خط میانی به عنوان هافبک این تیم حل کنند، اعضای تیم استقلال مدتهاست که خواستار جذب میلاد زیندپور هستند اما این شرایط برای این اتفاق رخ نداده است.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال درصدد جذب چند هافبک هستند و در این خصوص صحبت از حضور زیندپور بود که این بازیکن اعلام کرد قصد حضور در این تیم را ندارد.

گفتنی است، میلاد زیندپور با شرایط خاصی روبرو شده است و این بازیکن خواستار این بود که با یک باشگاه دیگر مذاکره کند و از سپاهان جدا شود حتی اعلام شده بود که وی برای حضور در باشگاه پیکان آماده شده است، اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن برای استقلالی ها پیشنهاد داده است که برای حضور در این تیم آماده می شود.

این بازیکن که پیش از این عنوان کرده بود برای حضور در این تیم تمایلی ندارد در حال حاضر با شرایط روبرو شده است و قصد دارد در تیم استقلال به فوتبال خود ادامه دهد و این موضوع را به مسئولان این تیم اعلام کرده است تا اقدامات لازم انجام شود.

این بازیکن که قصد ماندن در تیم سپاهان را ندارد به مسئولان استقلال اعلام کرده است که برای حضور در این تیم اقدامات لازم را انجام می دهد تا بتوان شرایط را مهیا کند این بازیکن که صحبت از حضورش به جای یک بازیکن در این تیم است به دریافت رضایت نامه نیز نیاز دارد زرا او در ازای معاوضه یک بازیکن به استقلال می آید و در این خصوص مشکلی برای وی وجود ندارد.

* مصدومیت دوباره جباری و عصبانیت قلعه نوعی

مجتبی جباری هافبک تیم استقلال با شرایط خاص در تمرینات این تیم شرکت می کند، این بازیکن بدنسازی را انجام می دهد اما این در حالی است که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال هر مرتبه که در تمرینات تیمی شرکت می کند با شرایط خاصی روبرو می شود و این  موضوع ادامه دار است زیرا این بار نیز اوضاع برای این تیم متفاوت پیش می رود.

براساس این گزارش، جباری شرایط خوبی ندارد زیرا در تمرینات تیمی استقلال حاضر شده است اما باز هم با مصدومیت روبرو شد تا امیدهای قلعه نوعی به یأس تبدیل شود.

گفتنی اینکه این بازیکن نباید تمرینات فشرده انجام دهد و در صورتی که این اتفاق رخ دهد وی با مصدومیت روبرو می شود و مشکلات زیادی برای وی و تیم ایجاد می گردد.

از سوی پزشکان دستور شرایط خاص این بازیکن صادر شده است زیرا ‌آنها معتقدند که این بازیکن با توجه به شرایط خاصش باید با شرایط متفاوت از دیگر بازیکنان برای حضور در میادین آماده شود و نمی تواند به صورت فشرده تمریناتش را دنبال کند از طرفی نیز امیر قلعه نوعی به حضور این بازیکن نیازمند است زیرا جان واریو از فهرست استقلال خارج شده است و این تیم در خط میانی به بازیکنان آماده مانند جباری نیازمند است و این اتفاق وی را عصبانی کرده است زیرا امیر قلعه نوعی جباری را برای ابتدای نیم فصل دوم آماده می خواهد اما این اتفاق در هاله ای از ابهام قرار دارد.

* ادعای آبی ها برای جذب دو مهاجم جدید

اعضای تیم استقلال در خصوص جذب بازیکنان جدید بدون سر و صدا و حرف و حدیث اقداماتی را انجام می دهند و پس از جذب حسن اشجاری بحث حضور فرزاد حاتمی مطرح شد و  این اتفاق پس از 24 ساعت رخ داد تا شاگرد امیر قلعه نوعی به استقلال بیاید و این تیم را همراهمی کند اما آبی ها بحث یک مهاجم دیگر را نیز مطرح کردند.

براساس این گزارش، بحث حضور حاتمی در تیم استقلال بسیار کوتاه بود اما این بازیکن به استقلال آمد و در حال حاضر نیز بحث حضور فرهاد مجیدی در این تیم مطرح است و حتی عنوان شده است که این اتفاق رخ می دهد و مدیرعامل استقلال با شرایطی روبرو شده است که قصد دارد فرهاد مجیدی را به تیم بازگرداند این در حالی است که امیر قلعه نوعی نیز خواستار حضور وی در استقلال شده است که به خاطر هواداران تیم به استقلال بازگردد این بازیکن اعلام کرده است که قصد حضور در تیم استقلال را به عنوان بازیکن ندارد.

وی به این موضوع اشاره کرد اما این اتفاق در حالی رخ داده است که آبی ها خواستار حضور وی هستند اما مجیدی تاکنون پاسخ آبی ها را نیز ارایه نکرده است و اعضای این تیم  اعلام کردند که حاتمی و مجیدی دو مهاجم جدید این تیم هستند.

* اعتراض قدیمی ها به دریافت پول تازه واردها

اعضای تیم استقلال برای بهبودی شرایط مالی و رسیدن به اوضاع ایده آل یک عضو را به هیئت مدیره اضافه کردند تا به عنوان فرد افتخاری در این خصوص شرایط را برای تیم تغییر دهد اما این در حالی است که بازیکنان قدیمی تیم استقلال همچنان از شرایط رضایت ندارند و این موضوع اوضاع را برای این تیم تغییر داده است.

براساس این گزارش، مشکلات مالی تیم استقلال ادامه دار است اما پس از حضور بازیکنان جدید در این تیم اوضاع برای دریافت پول متفاوت شود زیرا اعضای این تیم معتقدند که بازیکنان قدیمی به جدیدترها اولویت دارند و بازیکنان جدید تیم نباید در این خصوص با شرایط متفاوت روبرو شوند که این طور تصور گردد که اعضای جدید به بازیکنان قدیمی برتری دارند زیرا به دلیل تحمل مشکلات آنها باید زودتر از دیگر نفرات پول دریافت کنند و اولویت زیادی دارند.

از طرفی اعلام شده است برخی اعضای جدیدتر به تازگی با آبی ها قرارداد امضا کردند و در باشگاه استقلال عنوان کردند که شرایط مالی شان ایده آل نیست و نیازمند دریافت پول هستند و در این خصوص مسئولان باید به تعهدات خود در قبال جذب نفرات جدید عمل کنند.

* بحث تشکیل کمیته فنی به اصرار پورحیدری

وی به عنوان مدیرفنی تیم را همراهی می کند اما هر بار که قرار شده کمیته فنی تشکیل شود وی هدایت این کمیته را عهده دار باشد این اتفاق رخ نداده است و اعضای تیم استقلال نیز همکاری های لازم را انجام ندادند تا شرایط متفاوت پیش برود.

براساس این گزارش، پیش از این پورحیدری برای حضور چند بازیکن قدیمی در این تیم پیشنهاداتی را ارایه کرد و در این میان علی فتح اله زاده موافق این اتفاق بود اما در نهایت چنین موضوعی دنباله دار نشد و بحث در همان ابتدای نیم فصل اول منتفی اعلام شد تا اوضاع برای این تیم دچار تغییرات شود و حتی بحث مخالفت های امیر قلعه نوعی مطرح شد زیرا حضور استقلالی های قدیمی در باشگاه و مداخله در امور فنی اوضاع را برای وی با تغییر روبرو می ساخت و به همین دلیل اعضای کادرفنی با تشکیل چنین کمیته ای موافقت نکردند و این موضوع ادامه دار شد تا نیم فصل اول به اتمام برسد اما در حال حاضر این  بحث مطرح شده است و علی فتح اله زاده نیز قصد دارد به این موضوع رسیدگی کند زیرا معتقد است که شرایط تیم می تواند با این کمیته رو به بهبودی حرکت کند زیرا این مدیر با اوضاع خاصی روبرو شده است و این موضوع می تواند به روند بهبودی تیم یاری برساند.

شایان ذکر است، حضور پورحیدری در این خصوص با علی فتح اله زاده مذاکراتی را انجام داده است اما هنوز این بحث قطعی اعلام نشده است زیرا مدیرعامل استقلال قصد دارد در این خصوص با امیر قلعه نوعی جلسه ای را برگزار کنند اما در حال حاضر بحث جذب بازیکن مهمتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد