پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

تشویق حامیان سران فتنه برای کاندیداتوری آشوبگران در انتخابات 92


 تشویق حامیان سران فتنه برای کاندیداتوری آشوبگران در انتخابات 92


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مدارا کردن نظام با سران فتنه 88 حامیان این سران را متوقع ساخته که به تشویق این آشوبگران برای کاندیداتوری ریاست جمهوری آتی بپردازد.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به عملکرد فتنه‌گران بعد از انتخابات سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی که عاملان و برنامه ریزان اصلی فتنه 88 در خارج از کشور به سر می‌برند اما بازیگران اصلی این فتنه در داخل تنش آفرینی کردند.

وی افزود: سران فتنه 88 با مطرح کردن شائبه تقلب در انتخابات موجبات آشوبگری و نا امنی در جامعه را فراهم کردند لذا بر اساس عملکرد این افراد دلیلی برای تبرئه کردن وجود ندارد.



حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به رفتار مسالمت آمیز نظام با سران فتنه سال 88 تصریح کرد: فتنه‌گران سال 88 باید از همان اول مورد محاکمه و مجازات قرار می‌گرفتند و پاسخگوی اعمال و رفتار آشوبگرانه خود می‌شدند اما نظام در برخورد با این افراد با اغماض و رافت اسلامی رفتار کرده است.

وی با تاکید براینکه ضرورت اعمال قانون سران فتنه از ابتدای آشوبگری‌هایشان امری لازم بود، افزود: مدارا کردن نظام با سران فتنه 88 حامیان این سران را متوقع ساخته که به تشویق این آشوبگران برای کاندیداتوری ریاست جمهوری آتی بپردازد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه سران فتنه جنایتکار و ساختار شکن هستند، اظهار داشت: سران فتنه 88 افرادی جنایتکار، ساختار شکن، معارض و مخالف نظام هستند که باید مورد محاکمه قرار گرفته و پاسخگوی رفتار خود باشند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: آشوبگران با هرج و مرج و اغتشاشات خود شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرده و این شرایط را تبدیل به فرصتی برای دخالت و توطئه چینی‌های گروهک‌های تروریستی منافقین و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد