پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

موسوی و کروبی آزاد شده اند

موسوی و کروبی آزاد شده اند
حجت‌الاسلام شجونی: «حالا که نظام موسوی و کروبی را آزاد کرده است، این حرف‌ها بی‌مورد است. آنها خیلی وقت است که آزاد شده‌اند و به هر جا که دوست دارند، می‌روند.»


جام سیاسی؛ سایت رادیو کوچه(Radio Koocheh) نوشت: «جعفر شجونی، در گفتگویی که روز شنبه هفتم بهمن‌ماه منتشر شد، ادعا کرد که میرحسین موسوی و مهدی کروبی، خیلی وقت است که آزاد هستند.»

 

بنابر این گزارش، این عضو جامعه روحانیت مبارز که در مصاحبه‌ای با عصر ایران، پیرامون سخنان اخیر حبیب‌الله عسگراولادی، سخن می‌گفت، اظهار داشت: «حالا که نظام موسوی و کروبی را آزاد کرده است، این حرف‌ها بی‌مورد است. آنها خیلی وقت است که آزاد شده‌اند و به هر جا که دوست دارند، می‌روند و رفت و آمد طبیعی خود را دارند و به طور دائم با خانواده‌هایشان دیدار می‌کنند و نظام چون نگران امنیتشان است، از آنها به خوبی مراقبت می‌کند تا از هجوم مردمی که از دستشان عصبانی هستند در امان بمانند.»

 

جت‌الاسلام شجونی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه "شما در حالی از آزادی این دو چهره می‌گویید که سخنگوی قوه قضاییه در آخرین نشست خود با خبرنگاران از تداوم حصر خبر داده بود"، گفت: «ببینید! شما باید شرایط را در نظر بگیرید و بعد از آن اظهارنظر کنید. موسوی و کروبی محدودیت‌هایی دارند و از شرایط عادی محروم هستند اما باید در نظر بگیرید که نظام به فکر آنها و امنیتشان است. مردم از دست موسوی و کروبی عصبانی هستند و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. این مساله اصلاً چقدر اهمیت دارد که این همه درباره اش حرف می زنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد