خرید بازی Total War: Rome II

parsianforum


   بازی Total War: Rome II استراتژیک رم ۲ توتال وار همیشه از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک بوده است. «جنگ تمام عیار: رم Total War: Rom که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد ، یک انقلاب در بازی های استراتژیک جنگی بود و تحسین همگان را برانگیخت. سایت های منتقد بازی مثل آی ج ان ، گیم اسپات و… به رم: توتال وار امتیازهای بالایی دادند. بار دیگر شرکت سگا می خواهد موفقیت خود را با عرضه «جنگ تمام عیار: رم۲ Total War: Rome II تکرار کندداستان بازی در جمهوری رم می گذرد. در طول داستان با انتخاب ژولیوس سزار توسط بازیکن ، جمهوری رم رفته رفته تبدیل به امپراطوری رم می شود. در کنار کشور رم ، کشورها و قوم های دیگری مثل اشکانیان در ایران ، سوبیان در آلمان ، قوم گل ها در فرانسه ، اعراب در مصر ، یونانیان در مقدونیه و… در بازی وجود دارند.
به گفته سازندگان ، حوادث و جنگ ها در جزایر ، دریاها ، خشکی ، سواحل به وقوع می پیوندند. سبک های مبارزه در بین سربازان تنوع زیادی پیدا کرده است. هر قبیله و قوم دارای یک تاکتیک جنگی مخصوص به خود است. نحوه لشکرکشی در پیروزی سهم مهمی دارد ، می توانید به آرامی از یک منطقه گذر کنید بدون آن که صدمه ای ببینید ، یا در هنگام لشکرکشی دچار کمین دشمن شده و تمام سربازها نابود شوند. در این نسخه تاکتیک محاصره نیز پیشرفت زیادی داشته و می توان بدون زحمت شهر یا لشکرهای گوناگون را ابتدا محاصره و سپس نابود کرد.
گرافیک بازی توسعه زیادی داشته و در دموهای منتشر شده چشمگیر است. موتور گرافیکی قدرتمند … باعث شده است گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبلی طبیعی تر جلوه کند. گرافیک بالای بازی در کنار هوش مصنوعی تکاملی دشمنان باعث شد تا منقد سایت بازی گیم اسپات در کنفرانس E3 بگوید که توتال وار: رم۲ بهترین بازی استراتژیک در سال جاری خواهد بود.
در بازی می توانید از ساخت یک شهر شروع کنید و به مرور قلمرو حکومت خود را گسترش دهید. ترکیب سلاح های بازی از نقاط قوت آن است. قابلیت حمله از دریا باعث می شود تا بتوانید نیروهای زمینی خود را از طریق توپخانه کشتی ها پشتیبانی کنید. انواع کشتی خاصه برای بمباران یا سرعت از دیگر امکانات بازی است.
نحوه جنگیدن نیز تغییر کرده است. در کنار لشکرکشی و جنگ رو در رو ، می توانید شبیخون بزنید و حملات غافلگیرانه انجام دهید. یک گروه کوچک چریکی تربیت کنید تا قبل از رسیدن لشکر اصلی به شهر ، بتواند استحکامات شهر را نابود کرده و راه رسیدن به پیروزی را هموار کند. بازی فقط جنگ نیست. در کنار جنگاوری باید شهرها و مردم خود را نیز مدیریت کنید. نحوه رفتارها در مدیریت شهری و مبارزه با خرابکاران و سرکوب جنگ داخلی ، می تواند باعث محبوبیت و تنفر نسبت به حکمران شود. نفوذ در فرهنگ ها و همراه کردن مردم سرمزمین های فتح شده باعث می شود بتوانید از امکانات جنگی آنان نیز بهره بگیرید.
مشخصات بازی :
نام بازی : Total War: Rome II
نام بازی(فارسی) : جنگ تمام عیار : رم۲
سری : توتال وار
سال انتشار : ۲۰۱۳
پلتفرم : ویندوز
سبک : استراتژیک
شرکت سازنده : سگا
این بازی زیبا را می توانید از فروشگاه دانلود فارسی خریداری کرده و پس از دریافت وجه آن را به مامور پست پرداخت نمایید .
تعداد : 3 DVD
قیمت : 7000 تومان
parsianforum




Madden Nfl 25 By Ea Sports For Android

دسته :‌ >
7 بازدید
لایک کنید:

parsianforum
دانلود بازی Madden Nfl 25 By Ea Sports فوتبال آمریکایی برای اندرویدReviewed by Hossein on Sep 21Rating: 5.0Madden Nfl 25 By Ea Sportsبازی Madden Nfl 25 By Ea Sports یکی از بازی های پرطرفدار سیستم های اندروید است، در بازی فوتبال آمریکایی تمامی تیم های معروف شما ساخته شده
بازی Madden Nfl 25 By Ea Sports یکی از بازی های پرطرفدار سیستم های اندروید است، در بازی فوتبال آمریکایی تمامی تیم های معروف شما ساخته شده است و شما می توانید تمامی بازیکن های مورد علاقه ی خودتان را در تیم های مختلف انتخاب کنید، این بازی بصورت سه بعدی و با گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های ۲.۳ به بالا می باشد، شما می توانید تمامی عکس های این بازی را در ادامه مطلب تماشا کنید، امیدواریم از دانلود این بازی لذت ببرید
ویژگی های بازی Madden Nfl 25 By Ea Sports :
- محیط بازی سه بعدی
- گرافیک بالا
- دارای تیم های مختلف و معروف
- مناسب برای اندروید ۲.۳ به بالا
تصاویری از محیط بازی فوتبال آمریکایی :
 
سایت مرتبط :
راهنمای نصب

۱- ابتدا فایل مورد نظر را دانلود کنید.
۲- فایل مورد نظر را از حالت فشرده توسط نرم افزار خارج کنید.
۳- بعد از خارج کردن از حالت فشرده فایل های مورد نظر را بر روی گوشی خود کپی کنید.
۴- سپس فایل apk را نصب کنید.
۵- صبر کنید تا نصب به اتمام برسد.

راهنمای دانلود

برای دانلود ، روی لینک دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و صبر کنید تا دانلود تمام شود. اگر از نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمی کنید ، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود ( Internet Download manager ) استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است از صفحه تماس با ما آن را اطلاع دهید تا سریعا مشکل برطرف شود .
فایل های به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر و راحت فشرده شده اند ، برای خارج کردت فایل ها از حالت فشرده می توانید از نرم افزار ( Winrar و یا Winzip ) استفاده کنید و یا مشابه آن استفاده کنید.
فایل های Crack و patch به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها و فایروال ویندوز به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند . در این گونه مواقع موقتا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و پس از اتمام کارتان مجددا فعال کنید .

مشخصات

شرکت سازنده: Android
حجم فایل: 17 مگابایت
تاریخ انتشار: 1392/06/30

دانلود

دانلود با لینک مستقیم: