روحانی: من از فعالیت همه جوانان در شبکه‌های اجتماعی و نظارتشان بر کار دولت خوشحالم - ایستنا

در گفت و گو با شبکه ان.بی.سی آمریکا مطرح شد

parsianforum


  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با شبکه ان.بی.سی آمریکا، در پاسخ به پرسش های «آن کاری» مجری این برنامه درباره مسایل گوناگون از جمله حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مذاکرات هسته ای، رابطه با آمریکا و... سخن گفت.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در بخشی از این گفتگو، خبرنگار شبکه ان بی سی آمریکا از رئیس جمهور کشورمان پرسید "شما وقتی به یهودی ها تبریک گفتید ‌توجه زیادی را جلب کردید، نقش شبکه های اجتماعی را در دیپلماسی چگونه می بینید و آیا قصد دارید از آن استفاده بیشتری ببرید؟ "
دکتر روحانی در پاسخ به این سوال گفت "اصولا دیپلماسی عمومی نقش بسیار زیادی دارد. شبکه ها نقش مهمی دارند؛ در دوران انتخابات (ریاست جمهوری) من ستاد قوی نداشتم اما همه طرفداران و حامیانم به خصوص جوانان از این شبکه ها استفاده می کردند. اکنون نیز از این شبکه ها استفاده می کنند؛ حتی از طریق این شبکه ها نظارت می کنند بر کار دولت. من از فعالیت همه جوانان در این شبکه ها و از جمله نظارت شان برکار دولت خوشحالم؛ البته خودم به شخصه برنامه خاصی در شبکه های اجتماعی ندارم، ولی طرفداران من برنامه های متنوعی دارند".