متولدین فروردین
امروز روابط دوستانه شما صمیمی‌تر می‌شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می‌کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش‌تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

متولدین اردیبهشت
امروز لزومی ‌ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

متولدین خرداد
باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

متولدین تیر
طی چند هفته آینده فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می‌تواند به تمام دوگانگی‌های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می‌توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

متولدین مرداد
امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده‌اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می‌کنید تضاد وجود دارد. شما می‌دانید چه می‌خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می‌دهد واکنش تندی نشان می‌دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود ر می‌زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می‌دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

متولدین شهریور
شما امروز احساسات خود را مخفی می‌کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

متولدین مهر
حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش‌های اساسی می‌شود و اعتقادات‌تان عوض شده و می‌توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می‌کنید، می‌توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.

متولدین آبان
خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

متولدین آذر
ماه وارد دوازدهمین خانه تان یعنی خانه خیال پردازی می‌شود و تا چند هفته آینده احساسات شما را تحریک می‌کند، اما فاش کردن این رویاها برایتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجیب اینکه هرچقدر که بیشتر روی چیزی تمرکز می‌کنید، وقوع آن را بیشتر به تعویق می‌اندازید. شما باید زمان درست استفاده کردن از فرصت‌ها را بشناسید. در این صورت می‌توانید به جواب برسید.

متولدین دی
هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستید که هرکسی می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را ببیند! حقیقت این است که شما روشی در پیش گرفته‌اید که اصلا جانب احتیاط را رعایت نمی‌کنید. اگر بخواهید بیش از اندازه رک و بی پرده باشید، قدرت خودتان را از دست خواهید داد و همچنین فرصت پیشرفت کردن را نیز از دست خواهید داد.

متولدین بهمن
امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می‌آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی ‌نکنید.

متولدین اسفند

باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع‌های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک‌ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات‌تان اضافه می‌شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.



فال روزانه دوشنبه ۱ مهر ۹۲

فال روزانه فروردین:

حتی افراد یک دنده و لجباز هم حامی و مهربان می شوند و به عقایدتان اهمیت می دهند.

فال روزانه اردیبهشت:

امروز ترجیح می دهید و به جای این که به ماجراجویی بروید. درخانه بمانید یعنی از صبح تا شب . افراد زیادی به دیدن شما می آیند و از معاشرت با آن ها شاد می شوید. تصمیم هایتان را در ذهن خود بررسی کنید.اما به نظر نمی رسد نمی توانید نتیجه گیری رضایت بخش داشته باشید.

فال روزانه خرداد:

به نظر می رسد یکی از دوستانتان ایده های فوق العاده ای دارد درباره این که چه طور اوقات فراغت جالبی داشته باشید. روابط احسای در معرض تغییر هستند. شخصی که زمانی برایتان بسیار جذاب بوده است اکنون به نظر شما بسیار زشت و بدقیافه است. شاید به این دلیل که وسوسه شده اید فرد جدیدی را پیدا کنید.

فال روزانه تیر:

حتی اگر امروز به سفر کوتاه هم می روید،مراقب باشید.شاید سیارات بخواهند به افراد کم صبر و طاقت درسی بدهند و شاید هم از نتایج آن بهره مند شوید.از نظر شما دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

فال روزانه مرداد:

نهایت استفاده را از جذابیت و جاذبه و کششی که امروز دارید بکنید و به زودی اشخاصی را خواهید داشت که کاملاً تابع دستورات شما هستند! فضای بین شما و فرد مورد علاقه تان بسیار راحت و پر از آرامش است و باعث می شود که از بودن با هم،‌ بسیار لذت ببرید. اگر شیری مجرد هستید و به دنبال شریکی می گردید، با بیرون رفتن و تا آن جا که ممکن است به گردش رفتن، شانس یافتن شخص مورد علاقه تان را برای خود افزایش می دهید.

فال روزانه شهریور:

یک نفر که دوستش دارید رفتاری رئیس مابانه و دیکتاتوری دارد.بسیار پرتوقع هستند و این موضوع واقعاً عصبانی تان می کند.تنها راه این است که در مقابل اش محکم بایستید.سعی کنید در خانه مرتب باشید زیرا اگر چیزی را گم کنید باید ساعت ها به دنبالش بگردید.

فال روزانه مهر:

امروز خورشید وارد علامت خودتان یعنی میزان شده و روحیه شما ناگهان افزایش می یابد.هم چنان یک بار دیگر مجبورید از پوسته خود خارج و پر از اعتماد به نفسی جدید و انرژی تازه شوید.اگر می خواهید ناگهان شروع به انجام پروژه ای جدید کنید،این بهترین زمان است که موثرترین کار را برای شروع آن انجام دهید.اجازه ندهید دیگران شما را از انجام کارهایی که فکر می کنید درست اند،باز دارند.

فال روزانه آبان:

درچهار هفته آینده قسمت مرموز چارت شما اهمیت پیدا می کند.در این فرصت خودتان را بهتر بشناسید و از انگیزه هایتان با خبر شوید.شخصی سعی می کند شما را ناامید کند.یا شاید هم خودتان بی منظور تلاش های تان را خراب می کنید.در هر صورت حقیقت مشخص می شود.

فال روزانه آذر:

امروز خورشید وارد خانه هوائی مهر می شود و خانه مخصوص دوستان، آشنایان و آنهائیکه با شما هم نظرند را روشن می نماید. اگر عضو یک تیم هستید می تواند کارها را با استفاده از طیف بزرگتری و نقطه نظرهای بیشتری انجام دهید و در عین حال در چشم آدم هائی که برایتان مهم اند جلوه کنید. این یک موقعیت جالب برای شماست و در ضمن موقعیتی است که اگر حواستان جمع باشد می توانید بنفع خود از آن استفاده نمائید.

فال روزانه دی:

معمولاً‌ به راحتی عصبانی نمی شوید. اما اگر کسی شما را با سوال های احمقانه آزار دهد، به سرعت عصبانی می شوید. به خاطر داشته باشید که زندگی تان در حال پیشرفت است، بنابراین با احتیاط باشید و هم چنین برای عملکرد صحیح آماده باشید.

فال روزانه بهمن:

امروز به دلیل این که خورشید به طرف مهر می رود آرامش و هماهنگی وارد زندگی تان می شود . اگر تصمیم دارید که رشته جدیدی را مطالعه کنید برای این که ذهنتان را باز کنید و دانشتان را وسعت دهید برای ثبت نام درنگ نکنید چون آماده پیشرفت در روشهای سحر آمیز جدیدی هستید . امروز را غنیمت بشمارید . زیرا اگر این کار را نکنید فرصت های پیشرفت جالب خود را از دست می دهید .

فال روزانه اسفند:

یک دوست یا یک همکار که برای شما متاسف شده است قصد کمک به شما را دارد بنابراین با آغوش باز هر نوع پشتیبانی و کمک را استقبال کنید. معاشرت حقیقتاً خیلی لذت بخش است بنابراین روحیه تان را بالا نگه دارید