این ماجرایی است که پشت انسان را به لرزه در می آورد، با اینکه خوشبختانه قبل از ارتکاب اعمال جنون آمیزی از سوی یک مرد انگلیسی ماموران پلیس او را دستگیر کردند.  
جئوفری پورتوی انگلیسی 40 ساله افکار پلیدی در سر داشت. او یک زیرزمین قفس مانند در خانه اش در شهر وورچستر ایالت ماساچوست ساخته بود. هدفش از این کار چه بود؟ دزدیدن بچه ها، تجاوز به آنها، کشتنشان وخوردنشان.
ماموران پلیس در بازرسی خانه او اتاقی زیرزمینی با یک تابوت ضد صدا که می توانست یک بچه را در خود جای دهد،​ فریزرهای صندوقی و چاقوهای جراحی یک بار مصرف را کشف کردند.
جئوفری برای ارضای تمایلات کودک آزارانه و آدم خواری اش چند همدست داشت از جمله رونالد براون یک عروسک گردان اهل ایالت فلوریدا. رونالد با جئوفری برای انجام اهداف پلیدشان برنامه دقیقی را طرح کرده بودند.

رونالد یک پسربچه را در کلیسایی که در آنجا کار می کرد به عنوان نخستین قربانی انتخاب کرده بود. او به اندازه ای از موفقیت نقشه اش اطمینان داشت که تصویری نقاشی شده از قربانی را با خطوطی از قسمت های بدن که می توان آنها را خورد تهیه کرده و برای جئوفری فرستاده بود.
سپس، دو جنایتکار تصمیم گرفتند خانه ای را در اورگلادز ایالت فلوریدا و در مجاورت پارک حفاظت شده اجاره کنند. آنها می خواستند پس از چند روز آزار بچه او را کشته و قسمت هایی از بدنش را بخورند.
به نوشته بوستون گلاب آنها سپس قصد داشتند بقایای جسد پسر بچه را به داخل مرداب های مملو از تمساح منطقه بیاندازند تا خوراک این خزنده ها شود.
جئوفری پورتوی با نام مستعار « فت لانگپیگ» در شبکه های اجتماعی بدون پنهانکاری با همدست هایش گفت و گو می کرد. ماموران اف بی آی از همین طریق موفق به شناسایی و دستگیری او در ژوئیه 2012 شدند. او در ماه مه گذشته به دلیل در اختیار داشتن عکس های مستهجن از آزار جنسی کودکان و همچنین قصد ربودن، آزار و قتل کودکان متهم شناخته شد.
رونالد همدست اصلی او در ژوئیه گذشته به 20 سال زندان محکوم شد.
دادستان بوستون هفته گذشته برای جئوفری تقاضای 27 سال زندان کرده که در پایان مدت حبس باید از خاک آمریکا اخراج شود. دادگاه بوستون روز سه شنبه 17 سپتامبر حکم مجازات این انگلیسی 40 ساله را صادر خواهد کرد.