عضو کمیسیون صنایع خبر داد:
استقبال کمیسون صنایع از اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا
پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ها و اهداف مدیرعامل جدید ایران خودرو درد دل بخش زیادی از مردم و نماینده های آنان است که از محصولات داخلی استفاده می کنند.  
به گزارش «پرشین خودرو»، سید محمد بیاتیان با بیان این مطلب گفت: یکه زارع از مدیران باسابقه در حوزه خودرو است و شناخت کافی از وضع فعلی این صنعت دارد.
وی افزود: اینکه مدیرعامل ایران خودرو هدف خود را خودروسازشدن ایران خودرو قرار داده قابل تقدیر و تحسین است.
نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چنانچه مدیرعامل ایران خودرو بتواند برنامه های خود را عملی کرده و به فعلیت برساند موفقیت شایانی کسب کرده است.
بیاتیان از دیدگاه مدیرعامل ایران خودرو درباره اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا استقبال کرد و گفت: هم پوشانی این دو خودروساز موجب ارتقای تولید و رشد کیفی محصولات خواهد شد.
وی با اشاره به ارتقای نیروی انسانی، متذکر شد: ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه دانشگاه ایران خودرو در جهت آموزش نیروی انسانی می تواند در این مسیر راه‌گشا باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی، پشتیبانی از مدیرعامل ایران خودرو برای دست‌یابی به اهداف را ضروری خواند و اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده های مجلس، تولیدکنندگان، بخش خصوصی، بانک ها و سایر خودروسازان داخلی می توانند در اجرای برنامه ها به وی کمک کنند.
به گزارش موج، وی وعده داد: مجلس شورای اسلامی از طرق مختلف اعم از تصویب قانون و یا نظارت و یا تعامل با مسوولان اجرایی از صنعت مادر کشور حمایت خواهد کرد.
بیاتیان حمایت از قطعه سازان را نیز مهم دانست و گفت: باید شرایط به گونه ای تغییر یابد تا قطعه سازان بتوانند علاوه بر حفظ اشتغال ملی، قطعاتی تولید کنند که منجر به تولید محصول با کیفیت و در نهایت موجب رضایت مشتریان شود.
نماینده مردم بیجار تصریح کرد: بخش زیادی از مشکلات فعلی خودروسازان ناشی از سوء مدیریت هایی است که از بیرون به مجموعه خودروسازی تحمیل شده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور همچنین نسبت به واردات خودروهای بی کیفیت چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی هشدار داد و گفت:‌ شرکت های حمل و نقل به صورت کاملا غیرکارشناسی خودروهای بی کیفیت و قاتل چینی را وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می کنند که این خلاف اصل حمایت از تولید ملی است.
وی خاطرنشان کرد: خودروسازان هرچه سریع تر باید وارد مذاکره شده و شرایط ویژه ای را برای تحویل خودرو به ناوگان حمل و نقل شهری قائل شوند و اجازه ندهند خودروهای چینی جای آنان را بگیرد.