مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در کهف الشهدا با تلاش شهرداری در سال جاری قابل دسترس شد.
parsianforum    به گزارش محمد شیری معاون فنی و  عمران منطقه یک گفت: کهف الشهدا مزار 5 شهید گمنام هشت  سال  دفاع مقدس است که در منطقه ولنجک، بلوار دانشجو کوی البرز یکم واقع شده و مسیر دسترسی به آن خاکی و به علت شیب زیاد ، برای تردد سالخوردگان و جانبازان و معلولین مناسب نبود  لذا این مسیر زیر سازی، اسفالت  و برای تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه بهسازی شد.
 
 شیری اظهار داشت:  برآورد مالی این پروژه 25 میلیارد ریال است و این مسیر به  میزان 620 متر مربع با اصلاح  شیب برای تردد پیاده زائرین نیز هموار و مناسب سازی  کل مسیر با اجرای دیوار سنگی به میزان 4 هزار و 800 متر مکعب ایمن سازی شده است.
 
 شیری تصریح کرد: پروژه تعویض و بهسازی مسیر از شهریور ماه سال 91 آغاز شد و 410 متر مسیر دسترسی آن که به صورت خاکی بود با انجام 25 هزار مترمکعب  خاکبرداری جهت تعویض و بهسازی شیب مسیر، 6 هزار متر مکعب   عملیات خاکریزی جهت اصلاح مسیر احداث هدایت آبهای سطحی شامل؟ و جدول به میزان 900 متر مربع،  اجرای عملیات بتن آسفالتی به میزان 4 هزار و 800 متر مربع در دو لایه به ضخامت 15 سانتی متر، عملیات پخش آسفالت به میزان 850 تن ساماندهی شد.