پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

زنان متکدی تهران بازیگر شدند!



سرپرست امور بانوان سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران ازاجرای طرح نشاط و شادابی ویژه زنان متکدی پایتخت خبر داد و گفت: روحیه 160 مددجو در مرکز نگهداری لویزان بسیار تغییر کرده است.  
صدیقه پورجعفر از اجرای طرح نشاط و شادابی ویژه زنان متکدی تهران خبر داد و گفت: این طرح در مرکز نگهداری از زنان لویزان اجرا می شود. در این طرح از استخر، جکوزی، نمایش فیلم های طنز اجتماعی، سریالهای طنز، توزیع مجلات پرفروش خانوادگی و اجتماعی، ورزش های شاد و بازیهای جذاب و حضور مددکار و روانشناس برای ایجاد نشاط و شادابی و امید به زندگی استفاده می شود.

اجرای تئاتر توسط زنان متکدی تهران که بازیگر شده اند

وی افزود: حدود 160 مددجو در پوشش این طرح قرار دارند و نتایج بسیار عالی و تاثیر گذار بوده است. حتی از این تعداد 6 نفر از مددجویان با گذراندن دوره های بازیگری و علاقه ای که داشتند اکنون در حال اجرای تئاتر در فرهنگسراهای تهران هستند.

پورجعفر اجرای این برنامه ها برای پرسنل و کارکنان حوزه خدمات رفاه را لازم دانست و گفت: برای مددکاران هم برنامه داریم. به عنوان نمونه برگزاری اردوهای فصلی برای حفظ سلامت بانوان شاغل همراه با برنامه های ورزشی و تفریحی و آموزشی و مذهبی را در حال اجرا داریم.

سرپرست امور بانوان سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران تعامل بیشتر بهزیستی و سایرنهادها با شهرداری را خواستار شد و گفت: بسیاری از زنان مرکز نگهداری دغدغه فرزندان خود را دارند چرا که بیشتر فرزندان این افراد متکدی یا کودک کار هستند که باید این آسودگی خیال برای پیشرفت در بهبود روحیه زنان آسیب دیده لحاظ شود.

ورجعفر با اشاره به خروج تعدادی از زنان مرکز و اجاره کردن آپارتمان و زندگی میان اجتماع اظهار داشت: این افراد همچنان تحت حمایتهای شهرداری هستند و وارد اجتماع شده‌اند تا بتوانند منبع درآمد از راه درست داشته و آرام آرام به زندگی عادی بازگردند و در راه رشد و پیشرفت اجتماعی قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد