فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برخی شایعات در مورد جابه‌جایی سردار رادان از سمت جانشینی فرماندهی ناجا گفت: این اخبار شایعه است و از این شایعات زیاد مطرح می‌شود.
parsianforum
 سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس، گفت: اخیراً شایعات زیادی پیرامون تغییرات در ناجا مطرح شده است که یکی از آنها نیز مربوط به رفتن من از نیروی انتظامی می‌شد.
 
وی تأکید کرد: جابه‌جایی جانشین فرماندهی ناجا نیز از همین قسم شایعات است و نباید به آنها توجه کرد.
 
احمدی‌مقدم در مورد تغییرات صورت گرفته در سطح فرماندهان ناجا گفت: ما دارای 30 تا 40 فرمانده و معاون هستیم که هر چند وقت یکبار باید تغییراتی در آنها اعمال کنیم و تغییرات در ناجا نیز مانند تغییرات در سایر دستگاه‌ها امری طبیعی به حساب می‌آید.
 
فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به نامه رئیس سازمان محیط زیست به نیروی انتظامی جهت جلوگیری از ساخت یک جاده مرزی، گفت: نامه خانم ابتکار به دست من رسید و من نیز بر روی آن دستور دادم. وی افزود: به مرزبانی دستور دادیم تا با سازمان محیط زیست همکاری کند و ملاحظات زیست‌محیطی را رعایت کند.
 
فرمانده ناجا تأکید کرد: اصل احداث جاده در مکان مربوطه اجتناب ناپذیر است اما باید در تعامل با محیط زیست خسارت‌های زیست‌محیطی را تا حد امکان کاهش داد.
 
وی در ادامه با اعلام اینکه نیروی انتظامی برای همکاری با سازمان محیط زیست در همه مناطق و همه زمینه‌ها آمادگی کامل دارد، گفت: من شخصاً از خانم ابتکار گلایه کردم که چرا این نامه را رسانه‌ای کردید که وی ضمن عذرخواهی به من گفت این نامه در استان مربوطه رسانه‌ای شده و ما نیز قصدمان رسانه‌ای کردن نامه نبوده است.
 
احمدی‌مقدم در پایان با اشاره به احداث جاده‌های مرزی گفت: خراسان شمالی تنها استان کشور است که فاقد جاده مرزی است که ما باید برای احداث جاده‌های این استان تدبیری بیاندیشیم که کمترین خسارت زیست‌محیطی را در پی داشته باشد.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تفسیرهایی که از حرف‌های مقام معظم رهبری درباره صلح امام حسن و نرمش قهرمانانه می‌شود درست نیست.
 
وی گفت: ما باید مقابل تاکتیک‌ها و روش‌هایی که دشمنان مدام انرا عوض می‌کنند تاکتیک‌ها و روشهای خودمان را داشته باشیم.