پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

نظر رادان برای استفاده از فیس بوک

نظر رادان برای استفاده از فیس بوک

نظر رادان
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در استفاده از فیس‌بوک ابتدا باید شفاف‌سازی شود و این شفاف‌سازی هم باید برای همه باشد و قطعاً اگر چنین کاری انجام ندهیم حوادثی رخ خواهد داد که جبران هزینه‌های آن امکان‌پذیر نباشد.  

 سردار احمدرضا رادان در پاسخ به این سؤال که مواضع دولتمردان جدید به خصوص شخص رئیس‌جمهور در زمینه طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی و حجاب و عفاف را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: چیزی که در فرمایش رئیس‌جمهور محترم دیدیم موضعی بود که ما را امیدوار کرد.

این فرمانده ارشد انتظامی با بیان اینکه دولت با این مواضعی که اتخاذ کرده حتماً مصوباتی را برای تسهیل در کارها فراهم می‌کند، تصریح کرد: این موضوع موجب می‌شود که دستگاه‌ها در امر حجاب و عفاف بهتر و روان‌تر عمل کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: توصیه بسیار خوبی که حکم فرهنگ‌سازی داشت از سوی رئیس‌جمهور به مردم بود آنجا که خواستار توجه بخش اندکی از جامعه به ارزش‌ها شدند تا نگرانی‌هایی را که قاطبه مردم و متدینین دارند با اصلاح رفتار خود برطرف کنند.

رادان خاطرنشان کرد: آن چیزی که از سخنان رئیس‌جمهور محترم برداشت شد این بود که افق‌های بهتری در زمینه حجاب و عفاف در جامعه و در آینده مشاهده خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی در ادامه و در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص نظر وی و مجموعه نیروی انتظامی نسبت به آزادسازی استفاده از فیس‌بوک اظهار کرد: نباید موضوعات را سیاسی کرد و من هم دوست ندارم وارد موضوعات سیاسی شوم.

رادان در همین خصوص افزود: این‌گونه امکانات و صفحات در فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت.

وی گفت: در استفاده از فیس‌بوک ابتدا باید شفاف‌سازی شود و این شفاف‌سازی هم باید برای همه باشد و قطعاً اگر چنین کاری انجام ندهیم حوادثی رخ خواهد داد که جبران هزینه‌های آن امکان‌پذیر نباشد.

این فرمانده انتظامی تصریح کرد: این گونه امکانات در فضای مجازی لبه تیزی هستند که اگر خوب استفاده شوند می‌توان فرصت باشد و البته نیاز به دستورالعمل و راهکارهایی دارد که هنوز تعریف
نشده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد