پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

کینه شتری خوابید؛ "سامسونگ" و "ال جی" آشتی کردند

کینه شتری خوابید؛ "سامسونگ" و "ال جی" آشتی کردند

  سامسونگ و ال جی با امضای موافقتنامه ای به دعوای خود بر سر فناوری نمایشگرها پایان دادند.
   کمپانی Samsung Display Co و کمپانی LG Display Co که هر دو در زیر مجموعه سامسونگ و ال جی هستند با اعلام این خبر گفتند قرار شده به دعوای خود پایان داده و بدنبال همکاری برای توسعه نسل بعدی نمایشگر ها باشند.

دو پنل ساز بزرگ صفحات نمایشگرها از سال گذشته یکدیگر را به نقض حق ثبت اختراع متهم کرده و از یکدیگر شکایت کرده بودند.

گفتنی است کمپانی Samsung Display Co نمایشگرهای گوشی هوشمند و تبلت گلکسی و نیز نمایشگر کامپیوتر ها و لپ تاپ ها را تولید می کند و کمپانی LG Display Co  نیز صفحات نمایشگرهای آیفون و آی پد اپل و نیز گوشی ها و سایر محصولات خود و گوگل را تامین می کند.

این دو کمپانی اخیرا نمایشگرهای موسوم به Curved OLED را برای تلویزیونهای نسل جدید نیز عرضه کرده اند.

وکلای سامسونگ تایید کردند که با طرف مقابل به توافق رسیده اند تا بلافاصله دعوای حقوقی را خاتمه داده و برای همکاری در زمینه حق ثبت اختراعات و ابداعات یکدیگر آماده شوند.(ماه دسامبر گذشته سامسونگ 7 مورد نقض ثبت اختراع خود توسط ال جی را به صورت حقوقی در دادگاه مطرح کرد و ال جی نیز سعی کرد تا جلوی فروش گلکسی نوت 10 اینچی سامسونگ را بدلیل سرقت ثبت اختراع ال جی بگیرد.)

صنعت تولید نمایشگرها که با توسعه تبلت و گوشی های هوشمند و تلویزیونهای نسل جدید، رونق زیادی گرفته همچنان رو به جلو بوده و ال جی با ساخت ال جی G2 و سامسونگ با ساخت گلکسی اس 4 ، نمایشگرهای جدید خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

در ماه فوریه هر دو به صورت ابتدایی توافق کردند تا علیه رقبای خارجی جبهه متحدی درست کنند و حالا با فشار حکومت بالاخره دست از کینه توزی علیه یکدیگر برداشتند. حالا رقبای بزرگ این دو متحد جدید، کمپانی های ژاپنی مانند Japan Display Inc و نمایشگر سازان چینی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد