پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزانه : فال روز پنجشنبه ۴ مهر ۹۲

فال روزانه : فال روز پنجشنبه ۴ مهر ۹۲

فال روز ۴ مهر

فال روز 4 مهر

متولدین فروردین:
احساسات شما زیاد با منطقتان جور در نمی آیند. سعی کنید که مسائلی را که باعث ناراحتی تان می شود را حل کنید، برای اینکه شما مجبورید هم عقلتان را در نظر بگیرید و هم احساساتتان را، حتی وقتی که آنها در دو مسیر متفاوت قرار دارند. وقتی که در روزهای بعد نتایج کارهای شما شفاف تر شدند، مسئولیتتان سبک تر خواهد شد.  

متولدین اردیبهشت:
تا زمانی که ناکامی ها و سرخوردگی هایتان شما را به سمت حاشیه پردازی هدایت می کند، شما برای بیان کردن احساساتتان خیلی تحت فشار قرار می گیرید. یک بار که شما تصمیمی بگیرید چیزهایی که در ذهنتان می گذرد را با دیگران در میان بگذارید، تا مدتی همه چیز خیلی راحت می شود. در روزهای آینده هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناییهایتان را باور داشته باشید، می توانید کارهایی را که حتماً باید تمام کنید را به اتمام برسانید.

متولدین خرداد:
حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.

متولدین تیر :
شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می زنید آنها بیشتر به شما اصرار می کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید.

متولدین مرداد :
تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یک نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشکلاتی ارتباطی مهمی برخورد کرده باشید. اگرچه شما فکر می کنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این کار به اندازه ای که شما فکر می کنید ساده نیست. کار کردن با دیگران و تأیید کردن آرزوهای مختلف آنها کمی اوضاع شما را پیچیده می کند، اما شما نمی توانید بدون کمک آنها پیشرفت کنید. آرام تر حرکت کنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه کنید، شما برای قضاوت کردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

متولدین شهریور:
امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت ها برای شما راحت تر است. اکنون که ماه در برج سنبله قرار گفته است شما را از درگیر شدن با مسائل حقوقی باز می دارد. به حسهای خودتان توجه کنید اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده های بی اساس بی توجه باشید.

فال امروز ۴ مهر:
اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

متولدین آبان :
امروز شما می توانید نسبت به روزهای قبل خوش بین تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می گویند که شما چقدر عالی وموفق هستید، نمی توانید مثبت اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته تان باشید، برای اینکه شما می دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند.

متولدین آذر :
دید خود نسبت به زندگی را محدود نکنید، برای اینکه این محدودیت هایی که شما برای خودتان ایجاد کرده اید شاید از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه گرفته باشند. حتی اگر به نظر می رسد که این محدودیتها موقتی هستند، ممکن است دلیل آن این باشد که شما در شرایط پیچیده ای قرار گرفته اید که باعث ناامیدی شما شده است.

متولدین دی :
شما امروز مجبور شده اید اهدافی را که فقط بر پایه خواسته های خود و خودخواهانه بوده اند را رها کنید و اهدافی نوع دوستانه تر را جایگزین آنها کنید. به این پیش آمد به عنوان یک شکست نگاه کنید. درعوض فکر کنید ببینید که چه کارهای مفیدی می توانید برای دیگران انجام دهید.

متولدین بهمن:
شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از

متولدین اسفند:

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده ای برای تلاش نکردن وجود ندارد





فال روزانه ۴ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه ۴ مهر ۱۳۹۲
فال روزانه ۴ مهر

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین: تا موقعی که احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمرکز کردن برای مطرح کردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت کند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اکنون می‌توانید چیزهایی که برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نکنید که ممکن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.

اردیبهشت: امروز اتفاقاتی می‌افتد که بخشی از خاطرات دوران کودکی‌تان زنده می‌شود و شما برای یادآوری خاطرات گذشته آمادگی کامل دارید. اکنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته کار خوب و درستی است، اما باید مطمئن شوید خاطراتی که شما به یاد می‌آورید، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقایع می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که برای حل کردنشان وقت کافی ندارید.

خرداد: امروز در حالیکه ماه وارد سومین خانه شما یعنی خانه مربوط به محیط اطرافتان می‌شود، شما توانایی فرار کردن از مکان‌های شلوغ و دیوانه کننده را ندارید. اما فقط به خاطر اینکه کمی ‌بیشتر جلب توجه کنید، یکنواختی‌های روزانه را تبدیل به نمایش‌های عاشقانه نکنید!!‌ درعوض از هوش خود استفاده کنید تا دیگران را هم گرفتار کنید. اگر شما عضو کاملی از یک تیم باشید بیشتر مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت.

تیر: لزومی ‌ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چرا که کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

مرداد: حالا که ماه در نشانه شاهانه شما قرار گرفته شما نیز خیلی شاهانه رویاپردازی می‌کنید! ولی لازم است بدانید شما با افرادی که می‌شناسید همگام وهمراه هستید. اگر بخواهید با قرارگفتن در جایگاه‌هایی که دیگران هم بدانجا وابستگی دارند خودتان را بیشتر بشناسید، آنها را خوشحال‌تر نخواهید کرد. فراتر رفتن از وابستگی‌های خود و انجام دادن کارهایی که تابحال انجام نمی‌دادید بهتان کمک می‌کند عادل‌تر و با انصاف‌تر باشید.

شهریور: وقتی که شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا‌پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این کار را بکنید برایتان نتیجه و ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل کردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بکشاند. به جای ریسک کردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمرکز کنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ کردن شغلتان باشد.

مهر: با وجود اینکه عطارد به سرعت از نشانه شما دور می‌شود، حتی بهترین برنامه ریزی‌هایتان هم ممکن است فاش شوند. سعی نکنید از موقعیت‌هایی که با آنها اشنا پنداری می‌کنید دوری کنید. حالا این می‌تواند دلیل خیلی خوبی باشد برای اینکه شما همیشه می‌خواستید دوباره در موقعیت‌هایی که فکر می‌کردید مربوطه به گذشته هستند قرار بگیرید. پس به جزئیات بیشتر توجه کنید، وگرنه ممکن است وقتی که شما این موقعیت را شناختید دوباره به عقب و جایگاه قبلی خود برگردید.

آبان: شما امروز خیلی به اولویت‌های خود در محل کار اهمیت می‌دهید. این سخن بدین معنی نیست که بایدآرام‌تر کار کنید؛ بلکه فقط باید به چیزهای دیگری که نیازمند توجه شما هستند نیز دقت کنید. اگر افکارتان حول و حوش ضمیر ناخوداگاهتان سیر می‌کند نترسید، چراکه این کار راهی برای یافتن معنی چیزهایی که در جستجویش بودید می‌باشد.

آذر: اگرچه شما در رویاهای خود به دوردست‌ها سفر می‌کنید، ولی اکنون باید به چیزهایی که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه کنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و گفتگوی دوستانه با یکی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری کند که چیزهای که شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

دی: شما سعی می‌کنید از صحبت کردن در مورد احساسات خود طفره بروید، اما اگر ترس‌های خود را در این بحث آشکار کنید برای خود مشکل درست کرده‌اید. لزومی ‌ندارد خودتان را گول بزنید. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بیشتر به سمت موضوع‌هایی که طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهید.

بهمن: امروز دیگران زیاد شما را درک نمی‌کنند، اما شما نیاز دارید با ساختن یک محافظ برای خود وکسی که دوستش دارید نقش خود را ایفا کنید. به جای اینکه سعی کنید با انجام دادن کارهای سخاوتمندانه گذشته را جبران کنید، با ملایم‌تر کردن نگرش‌هایتان و نشان دادن احساسات قلبی خود این کار را بکنید. پنهان کردن احساسات واقعی خود، حتی اگر با استانداردهای متعالی‌تان مغایرت داشته باشند، شما را به هیچ جا نمی‌رساند.

اسفند: مشکلات جهان فقط با بیشتر کار کردن شما یک نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امکان خسته شدن شما در مراحل کار وجود دارد، بیشترکار کردن به جای اینکه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی کردن چیزی است که اکنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی کردن با افراد گرفتاری که به اندازه شما موفق نیستند برای امروز کافی است. وقتی که ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به کارهای خودتان برسید.




فال روزانه، امروز پنجشنبه 4 مهر 1392

فال روزانه، روز پنجشنبه 4 مهر 1392



فروردین

فال روز متولدین فروردین: اگر می خواهید کاری را از پیش ببرید بهتر است افرادی را که می دانید از شما دفاع می کنند، قانع کنید. اگر تصمیم بگیرید کار جدیدی انجام دهید فرصت هایی به دست می آورید که موفق تر می شوید. ...

اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: اخیراً‌ جرات و اراده زیادی از خودتان نشان داده اید. گاهی اوقات احساس می کنید عاقلانه تر آن است که به دیگران اجازه دهید راه خودشان را بروند. نباید وقت را تلف کنید. باید موقعیت و شرایط را کنترل کنید اگر می دانید که می توانید در شرایط بهتر و امن تری قرار بگیرید اکنون زمان مناسبی برای این حرکت است . ...

خرداد

فال روز متولدین خرداد: بار دیگر به جای این که به عقل خود رجوع کنید بهتر است به غریزه خود اعتماد کنید مطمئن هستید که هیچ مشکلی وجود ندارد که نشود آن را حل کرد مخصوصاً‌ در مورد احساسات؛ هم احساسات خودتان و هم دیگران. ...

تیر

فال روز متولدین تیر: امروز مسائل مالی و دارایی اهمیت زیادی دارند.غریزه شما باید راهنمای تان باشد اما حتماً با یک مشاور یا دوست دانا صحبت کنید.باید دقت کنید. ...

مرداد

فال روز متولدین مرداد: امروز، قدرت جذابیت شما، از دید کسی پنهان نمی ماند. پس آماده این باشید که افرادی شما را شخصی سخت و مقاومت ناپذیر تلقی کنند. این به شما احساس خوب و بی حد و مرزی می دهد، اما مطمئن شوید که با انصاف با آنها رفتار کرده اید و آنها را به دنبال خود نکشیده اید، زیرا این روشی است که بعدها در مورد خودتان مورد استفاده قرار خواهد گرفت .توانایی های خلاقانه شما اکنون در حال بالا رفتن است و شما از بیان آنها به هر صورتی که مایلید، لذت خواهید برد. ...

شهریور

فال روز متولدین شهریور: دوست دارید تغییراتی در خانه ایجاد کنید.نمی خواهید تغییرات زیادی ایجاد کنید حتی تغییر وضعیت نور خانه هم کافی است.از این که زمانی را برای خودتان داشته باشید خوشحال می شوید. ...

مهر

فال روز متولدین مهر: هماهنگی بین شما و سیاره حاکم بر شما ونوس،هم چنین پلوتر شما را قادر می سازد که تغییراتی اساسی و سازنده در برخی از روابط تان بوجود بیاورید.آماده این باشید که از طریق احساسات تان با برخی مردم مورد توجه تان صحبت کنید چون در این صورت آنها می فهمند که جایگاه شان در قلب شما چیست.آن چه که اخیراً ما بین شما اتفاق می افتد وضعیت روابط شما را طی چند ماه آینده بهتر می کند پس از این شانس استفاده کنید و فضا را برای روابطی بهتر آماده سازید. ...

آبان

فال روز متولدین آبان: اعضای خانواده امروز بسیار شاداب و سرزنده هستند.شاید وقتی به خانه بروید شاهد تغییراتی در آن جا باشید.سعی کنید هر چقدر می توانید انعطاف پذیرتر باشید.زیرا در حال حاضر به دوست بیشتر از دشمن احتیاج دارید. ...

آذر

فال روز متولدین آذر: امروز بهترین زمان برای انجام کارهای عملی نیست چون سر شما در آسمانها سیر می کند. و قدرت تمرکز زیادی ندارید. خیلی مهم است که کارهای اداری و نوشتجات را انجام ندهید چون با روحیه ای که دارید بسادگی از همه چیز برداشت اشتباه خواهید کرد. یکنفر بدنبال این است که شما را در عشق گول بزند، پس مراقب باشید. ...

دی

فال روز متولدین دی: امروز مسئله ای پیش می آید. اگر از نتیجه آن ناراحت شدید، لازم است که حتماً‌ با وجود این ناراحتی امیدوار و شاد باشید. البته شما تا حدی عالی هستید اما شاید کمی بدتر باشد، و تا حدی بیش از اندازه ولخرجی می کنید. بنابراین شکرگزار چیزهای خوبی باشید که در اختیار دارید....

بهمن

فال روز متولدین بهمن: ستارگان بیشترین صمیمیت و گردش با دوستان را برای شما تامین می کنند و این موضوع حتماً‌ در رابطه با کار و تجارت سودمند خواهد بود . امروز بهترین روز برای تاثیر بر دیگران است و این موضوع شما را به اهدافتان نزیک می کند . ...

اسفند

فال روز متولدین اسفند: یکتایی شما زندگی را مقداری خشمگین می کند و بقیه مردم را سرگرم بنابراین چرا زندگی را تلف می کنید آن هم از نوع تیره و رنج آور کسی در پایین آوردن شما اصرار می کند. آن طرف تر چهره های خندان و دستهای اشاره گر را می بینید به آن جاست که باید زمانتان را به سر برید. ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد