به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس گروهی از نویسندگان و اهالی رسانه از جانبازان بستری در بیمارستان نیایش ملاقات و با آرمان های آنها تجدید میثاق کردند.  
در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نویسندگان و اهالی قلم از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرده و به سخنان جانبازان و مسوولان درمانی گوش فرا دادند.
قاسمعلی فراست، جهانگیر خسرو شاهی، محمد علی گودینی، محمد رضا شرفی، محمد حنیف، یاسر یسنا ، اکبر خلیلی ، شمس الدین فلاح هاشمی ، آرزو خمسه و لیلی جعفری از جمله نویسندگانی بودند که در این بازدید حضور داشتند.
عبدالنبی شریف پور کارشناس مسوول کاردرمانی بیمارستان نیایش با اشاره به سابقه تاسیس و فعالیت این بیمارستان ،از این مرکز به عنوان اولین مرکز آکادمیک درمان اعصاب و روان نام برد و گفت : علاوه بر این مرکز در دو بیمارستان دیگر در تهران و بیمارستان هایی در استان های خراسان ، اردبیل ، اصفهان ، فارس و خوزستان به جانبازان اعصاب و روان خدمات درمانی ارائه می شود.
وی با اشاره به تیم تخصصی این بیمارستان از کمبود تخت برای درمان جانبازان سخن گفت و افزود‌: معمولا بین۷۰ تا ۸۰ نفر در این بیمارستان بستری هستند و همچنان جانبازانی داریم که در انتظار درمان و خالی شدن تخت بسر می برند.
نویسندگان در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس از مقام ارزشمند جانبازان و سلحشوران جنگ تحمیلی تقدیر کردند.
در این دیدار از طرف بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان ، ۴۰ کتاب با موضوعات مختلف به کتابخانه بیمارستان اهدا شد.
کارگاه های هنری ، نقاشی ، سفال ، و قسمت های درمانی از بخش های مختلف این بیمارستان بود که خبرنگاران و اهالی قلم از آن بازدید کردند.
این برنامه به همت بنیاد ادبیات داستانی برگزار شد.
فراهنگ **۱۶۳۰** ۱۰۰۳ **۱۵۸۸