پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز دوشنبه ۸ مهر ۹۲

فال روز دوشنبه ۸ مهر ۹۲

فروردین: اگر شما کسی یا چیزی را می‌خواسته‌اید، امروز شور و هیجان شما انقدر شدید می‌شود که این علاقه خود را با رفتاری احمقانه ابراز می‌کنید!! خوشبختانه شما به اندازه کافی عاقل هستید که به نصیحت یکی از دوستانتان گوش بدهید و قبل از اینکه دست به کار شوید چند روز صبر خواهید کرد. فقط فراموش نکنید شما بدون در میان گذاشتن احساسات خود با دیگران به روشی که حتی باعث ناراحتی آنها می‌شود نمی‌توانید احساسات خودتان را تجربه کنید.  

اردیبهشت: باوجود اینکه شما دیروز می‌دانستید که دقیقاً چه حرفهایی می‌خواستید بزنید، امروز دوباره در روش بیان خود تجدید نظر می‌کنید. عجیب اینکه هرچقدرکه آرزوهای شما شدیدتر می‌شوند شما بیشتر از قبل تنبلی و بی‌تحرکی خود را توجیه می‌کنید. پس باید سریعتر تصمیمی جدی گرفته و عزم خود را جزم کنید. اما اگر قبلاً تصمیم خود را گرفته‌اید و می‌دانید که چه می‌خواهید روی نتیجه کارتان فکر کنید.

خرداد: ممکن است امروز شما با اعضای خانواده‌تان و یا با شریک زندگی‌تان مشکل پیدا کنید، اما باید انقدر باهوش باشید که این شرایط سخت را به لحظاتی خوش بدل کنید. بهرام سیاره فرمانروای شما در خانه پنجمتان یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و شما را قادر می‌سازد از زیر سلطه و نفوذ شخصی که می‌خواهد شما را کنترل کند فرار کنید. فراموش نکنید که شما موظف نیستید مشکلات تمام آدمها را حل کنید.

تیر: شما در حال تلاش برای فهمیدن ارزش کمکهای خود به دیگران هستید. شما می‌توانید برای این کار خصوصیات منفی و مثبت خود را بررسی کنید؛ اما متوجه خواهید شد که می‌توانید کارهای زیادی را انجام دهید. اگر این روزها در محل کار مورد تحسین و تشویق دیگران واقع نشوید، ممکن است دلخوری‌های شما تبدیل به عصبانیت شود! فراموش نکنید در حال حاضر اگر آنها باعث رضایت شما نمی‌شوند لزومی ندارد احساسات منفی خود را مطرح کنید.

مرداد: شما شدیداً احساس می‌کنید که کسی که خیلی دوستش دارید دلتان را شکسته است، ولی دلیلی نمی‌بینید که رنجهای درونی خود را به او بگویید. شما دوست ندارید که در مورد نقاط ضعف خود با او صحبت کنید؛ چرا که فکر می‌کنید این کار باعث قدرتمند شدن او می‌شود! شما ترجیح می‌دهید احساساتتان را تحت کنترل خود داشته باشید، بنابراین به هیچ کس اجازه ندهید که شما را زیاد به حرف بگیرد!

شهریور: امروز موج تازه‌ای از جدیت وارد زندگی شما می‌شود و شما چاره دیگری جز پذیرفتن آن ندارید. شما دوست ندارید گذشته خود را مرور کنید تا بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم‌تر بودند، ولی مثل اینکه چاره دیگری ندارید و باید تغییری در زندگی خود بدهید. داشتن یک نظریه ثابت و محکم بهتر از بر هم زدن اصول و قوانین مورد تایید همگان است.


مهر: شما امروز وقتی که سعی می‌کنید دیگران را خوشحال کرده و لبخند را بر روی لبانشان بنشانید، ظاهراً خیلی مهربان به نظر می‌آیید. ولی اگر به نیازهایتان توجه نشود هرلحظه عصبانی‌تر می‌شوید. از دست دادن کنترل اعصاب خود روش خوب و درستی برای شما نیست. در عوض از نگرشهای منفی‌تان فاصله بگیرید و خودتان را برای آینده‌ای که در انتظارتان است آماده کنید.



آبان: شما باید قبل از شروع کردن یک کار جدید کارهای قبلی‌تان را تمام کنید. اما خودتان فکر می‌کنید که قبلاً همه کارهایتان را انجام داده‌اید. شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دادید و اصرار و پافشاری‌تان فقط روند کار را طولانی‌تر می‌کند. بهرام منطقی وارد دوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه فرجام و نتیجه‌ها می‌شود و این نشانه‌ای برای شما می‌باشدکه موضع‌تان را تغییر بدهید. پس معطل نکنید و همین الان دست به کار شوید.

آذر: تعطیلات آخر هفته فرا رسیده است، ولی مسئولیتهای زیادی روی شانه‌های شما سنگینی می‌کند و در عین حال شما به کمی استراحت نیاز دارید. متاسفانه شما در روز اصلاً وقت کافی برای استراحت کردن پیدا نمی‌کنید، برای اینکه بین نیازهای شخصی و کارهایی که باید در محل کار انجام دهید گرفتار شده‌اید. به جای اینکه تلاش کنید این تفاوتها را از بین ببرید، سعی کنید به آرامش برسید تا میزان استرسهایتان نیز کاهش پیدا کند.

دی: حالا که بهرام منطقی وارد دهمین خانه‌تان یعنی خانه کاری شده است، شما به نقش و وظایف خود در محل کار فکر می‌کنید. برای شما برنامه‌ریزی کردن برای یک سری فعالیتهای جدید در محل کار آسان‌تر از داشتن یک گفتگوی عاشقانه با فرد مورد علاقه‌تان است. لزومی ندارد با برقرارکردن یک دوستی عاشقانه خودتان را به زحمت بیندازید! شما می‌توانید فقط دنبال خوشبختی و سعادت خود باشید.

بهمن: امروز روابط دوستانه برای شما در اولویت قرار دارند، ولی صحبت کردن در مورد مفاهیم عمل‌گرایانه می‌تواند سبب عوض شدن موضوعات زیر بنایی‌تر مثل مفاهیم مربوط به زندگی و عشق در نظر شما شود. شما همیشه در نظر داشتید که یک دانش آموز باشید و همچنین واقعاً دوست دارید آنچه را که می دانید به دیگران هم یاد بدهید. فراموش نکنید که لازم است دوباره در قدرت ریسک‌پذیری خود تجدیدنظر کنید.



اسفند: شما می‌توانید فشاری که این هفته از طرف رئیس و دیگر افراد مافوقتان در محل کار روی شما بوده را حس کنید. اما در هفته آینده لازم است که برای این موانع و تنشهایی که در جلوی راهتان است فکری بکنید، وگرنه مجبور خواهید بود برای چیزهای خیلی ساده و معمولی مربوط به خود با آنها درگیر شوید. فقط باید حین صحبت کردن با آنها حواستان را خوب جمع کنید، چون همه چیز بیشتر از آن چیزی که شما فکر می‌کنید ممکن است تغییر کند.




فال روزانه و طالع بینی روز دوشنبه ۸ مهر ۹۲

فروردین:

توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.




اردیبهشت:

شما بیش از حد در حالت سکون و بی حرکتی مانده‌اید، زیرا فکر می‌کنید که در همین مقطعی که هستید خوب است و همه اتفاقات به همین نقطه ختم می‌شود به همین دلیل تلاشی را انجام نمی‌دهید و اوضاع اطراف برایتان اهمیتی ندارد. شما بیش از حد مثبت بین هستید، همه مسائل زندگی با مثبت بینی‌تان حل نمی‌شود. در بعضی از مراحل لازم است که تلاش و فعالیتی از خود نشان دهید. بیش از حد در ﺁینده به سر می‌برید کمی نیز در امروز زندگی کنید. زندگی امروز نیز برایتان اهمیت داشته باشد.




خرداد:

امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.



تیر:

شما امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذرمی‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید.




مرداد:

شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.



شهریور:

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.




مهر:

شمادر این روزها کمی‌نگران هستید و نگرانی‌هایتان بیش از روزهای قبل می‌باشد زیرا اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ داده است به همین دلیل در قلب تان تشویش‌های زیادی را احساس می‌کنید. قدم‌هایتان را کمی ﺁهسته تر بر می‌دارید، زیرا احساس می‌کنید باید جوانب احتیاط را بیشتر در نظر بگیرید، شما کاملا درست فکر می‌کنید، زیرا با این افکارتان و انجام این کارها شانس بیشتری را برای خود ذخیره می‌کنید.




آبان:

امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.




آذر:

شما معمولا افکاری که در ذهنتان دارید را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید، اما حالا شور و هیجان شما بیشتر از اینکه مفید باشد دردسرساز است. امروز شاید فراموش کنید که چگونگی واکنش دیگران نسبت به ایده‌های مهمتان را در نظر بگیرید. باوجود اینکه به احتمال زیاد به خاطر فشارهای عصبی بهتان خوش نخواهد گذشت، اما اظهارات صادقانه شما روند امور را خیلی سریع تر از انتظار شما پیش خواهد برد.




دی:

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.




بهمن:

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!




اسفند:

شما نگرش بسیار سالمی ‌در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.




فال روز دوشنبه ۸ مهر

متولد فروردین : هنگامی که تلاش می‌کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم‌تان را چندین بار تغییر داده‌اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.

متولد اردیبهشت : عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

متولد خرداد : ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

متولد تیر : با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

متولد مرداد : توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید.

متولد شهریور : بهرام و خورشید در یازدهمین خانه تان یعنی خانه اهداف بلند مدت با هم روبررو شده‌اند و شما حتی مواقعی که برای آینده خود برنامه ریزی می‌کنید می‌توانید واقع بین باشید. اما حواستان باشد که بهرام همچنین می‌تواند بدبینی را در شما تقویت کند. اما خیلی هم نگران این موضوع نباشید زیرا تا فردا بدبینی شما کمتر می‌شود.

متولد مهر : در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

متولد آبان : شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی‌ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می‌سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید،‌حتی اگر چند روزی طول بکشد.

متولد آذر : شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

متولد دی : شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

متولد بهمن : اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.

متولد اسفند : شما در این روزها دارای ایده‌ها و نظرهای تازه‌ای هستید اما برای پیش برد اهداف تان به کمک شخص یا اشخاصی احتیاج دارید، زیرا در این صورت با اطمینان بیشتری مسیر پیشرفت را طی می‌کنید. توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر اقدام کنید زیرا سکون و بی حرکتی باعث می‌شود انگیزه اولیه در راه ترقی را از دست بدهید. اما تلاش زیادی برای رسیدن به قله باید صرف کنید زیرا قله‌ای که مورد نظر شماست، قله خیلی مرتفعی است، پس در نیمه راه دلسرد نشوید زیرا قله در انتظار شما است. البته اصلا نباید عجله کنید زیرا عجله باعث می‌شود که از مسیر اصلی منحرف شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد