پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز سه شنبه ۹ مهر ۹۲

فال روز سه شنبه ۹ مهر ۹۲

از صبح امروز تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...


فروردین: به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می‌خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف‌هایی که او می‌زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می‌شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.
  

اردیبهشت: در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما حساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.


خرداد: شاید شما بتوانید در ذهنتان راه‌هایی را مجسم کنید که بدان وسیله می‌توانید احساس خود را به کسی که دوستش دارید ابراز کنید، اما نمی‌توانید به راحتی از این روش‌ها پیروی کنید. با وجود اینکه شما می‌خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده‌اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم کردن صحبت‌هایتان به شما کمک می‌کند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.


تیر: اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به کمک دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می‌کنند، نمی‌توانید خوش اخلاق باشید. وقتی که جذابیت‌ها و خونگرمی‌ شما تبدیل به عصبانیت می‌شود، حتی لطف و محبتتان نیز می‌تواند به کسانی که دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نکنید که واکنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت‌های خود راقبول کنید و بعد دست به عمل بزنید.


مرداد: این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.


شهریور: شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی‌کند، در خوشی‌هایتان هم شرکت نمی‌کند. بعضی از روزها بهتر است که احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.


مهر: فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات‌تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.


آبان: شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.


آذر: شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.


دی: امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.


بهمن: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

اسفند: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.




فال روز ۹ مهر ۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

شاید متوجه شوید که احساسات شما امروز دچار تغییر بزرگی می شوند. از آن به عنوان چاشنی روز استفاده کنید. به دیگران نشان دهید که شما هم چیزی برای گفتن دارید و از گفتن آن نمی ترسید. در هر کاری که انجام می دهید شوخی و خنده را فراموش نکنید. این رفتار مثبت باعث می شود که هر در بسته ای به رویتان باز شود. تجربه عشق و رمانس نیست که امروز باعث می شود به فردی توجه ویژه ای نمایید، بلکه گفتگویی آموزشی دلیل آن است. شما شیفته دانایی و عقلانیت او شده اید و یادتان رفته است که این یک قرار عاشقانه است. این گفتگو می تواند مبنایی برای دوستی بزرگی باشد. امروز در مورد حرف های خود مراقب باشید. اگر مراقب نباشید، چیزی را از دست می دهید که نباید از دست بدهید. شما اطلاعات مهمی دارید که فرد دیگری آن را می خواهد. از این به نفع خود استفاده کنید. رازهای شما ارزشمندند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز به دیگران توجه خاصی نمایید. به دیگران گوشزد کنید که چقدر برای شما اهمیت دارند. رفتار بچگانه ای در پیش بگیرید و هیجان و ماجرا را تجربه کنید. بگذارید نور آفتاب روحتان را لمس کند. بیرون بروید و کارهایی که دوست دارید انجام دهید. امروز گفتگوی خاصی با فردی در مورد پول یا امور مالی منجر به قرار ملاقاتی می شود که بسیار مسحور کننده است. مشخص است که هر دوی شما نقاط مشترک و تفاهم زیادی دارید، ولی شاید هنوز کاملاً متوجه آن نشده اید تا وقتی که آرامش بیشتری بیابید و راحت تر با هم حرف بزنید. به نظر می رسد که دل و منطق تان هارمونی کاملی در این مورد دارد. اعتماد به نفس کلی شما بسیار قوی است. شما در مورد حرفه خود در بالاترین نقطه هستید و می توانید نیروی درونی تان را در بر بگیرید. ایده هایی که از سوی فردی بزرگتر یا باتجربه تر می آیند احتمالاً امروز برایتان بسیار ارزشمند می شوند.

فال روزانه متولدین خرداد
امروز با عشق و علاقه کار کنید. روحیه اندوهگین خود را کنار بگذارید. زیر نور آفتاب بروید چه واقعاً چه مجازاً! وقتی دنیای بزرگی آن بیرون هست که می توانید کشف کنید نیازی به فرو رفتن در لاکتان نیست. امروز روزی است که باید همه چیز را سبک بگیرید و پرانرژی باشید. یادتان باشد که خوشبختی و شادی یک انتخاب است. امروز طالع شما بسیار عالی و خوش شگون است و این یعنی حضور یافتن در مناسبت های اجتماعی کاملاً به نفع شما خواهد بود. اگر در رابطه ای دائمی هستید، بهتر است که به زندگی خود انرژی تازه ای بدمید. اگر به دنبال عشق هستید، افرادی را ملاقات می کنید که برایتان کاملاً مناسبند. فرصت های زیادی پیش روی شماست. امروز به مدارک و قراردادی که جلوی شما می گذارند خوب دقت کنید. قبل از امضای آنها خوب بررسی کنید و آنها را موشکافی کنید. داشتن چشم ریزبین بیش از همیشه به دردتان می خورد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز درخشش شماست، پس از آن استفاده کنید. قبل از بیرون رفتن به ظاهرتان برسید و لباس خوب و شیکی بپوشید. شما شانس سوق دادن عواطف خود به سمت بالا را دارید. اگر بخشی از زندگی شما راکد به نظر می رسد، به آن انرژی و خلاقیت بدمید یا آن را از زندگی تان حذف کنید. شما فرصتی عالی پیش رو دارید تا خوش بگذرانید و با افرادی ملاقات کنید که زندگی رمانتیک شما را بهتر می کنند. این به شما امید می دهد زیرا اخیراً دیگر داشتید تسلیم می شدید. یک گفتگو هنوز هم لبخند به لب شما می آورد. امروز تعادل خوبی بین ایده های نو و کهنه برقرار است و گرفتن تصمیم درست در مورد قدم بعدی آینده کاری تان را آسانتر می کند. نترسید و ایده های جدید را با دقت بیشتر به سنت های گذشته در بر بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر مسئله ای عاطفی شما را ناامید می کند، باید راه های سالمی برای تسکین این موقعیت بیابید. پرخوری کردن مشکلات را حل نمی کند. این فقط آنها را می پوشاند و رسیدگی به آنها را سخت تر می کند. زمان آن رسیده که از این روتین و روزمره گی درآیید و تازگی و طراوت بیشتری به این موقعیت بدمید. شما عشق زیادی دارید که می توانید آن را با دنیا تقسیم کنید. امروز در یک مناسبت اجتماعی در گفتگو درباره تحصیل و هنر غرق می شوید. این محیط طوری است که تیر عشق هر لحظه ممکن است به قلبتان فرود آید. حتی اگر قسم خورده باشید که دوباره هرگز عاشق نشوید، امروز نمی توانید مقاومت کنید. او هم همینطور است. امروز فردی در محل کارتان هست که حفره های ایده جدید و عالی شما را پیدا می کند. زود تسلیم نشوید و از اطلاعات جدید برای اصلاح نقشه خود و نه دور انداختن آن استفاده کنید.
فال روزانه متولدین شهریور

امروز هر چیزی را تصور کنید در آینده نزدیک تحقق می یابد. مردم تقلا می کنند که حرف هایشان شنیده شود، پس شما هم نظرتان را بگویید. در دنیایتان همه چیز را متعادل نگه دارید تا نیازهایتان تأمین شوند. رفاه خود را فدای حفظ آرامش نکنید. تغییراتی اعمال کنید که همه طرف از آن سود ببرند. امروز شما زمان بسیار خوب و خوشی دارید. یک گفتگو قطعاً لبخند و خنده به لبتان می آورد یا به شما کمک می کند که مسئله ای که مدتی است از حسابش از دستتان در رفته برایتان روشن شود. کسی به شما دلیلی برای ایمان بیشتر داشتن می دهد و شما اعتماد به نفسی بیشتر از همیشه می یابید. انرژی امروز به نفع شماست. موفقیتی که دنبالش بودید در اختیارتان است. کلید رسیدن به آن داشتن چشمی ریزبین در کارتان است. از مشورت اجتناب نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

غرور شما امروز نمی گذارد که پیشرفت کنید. مراقب کسانی که می خواهند لقمه بزرگتر از دهانشان بردارند باشید. در مورد تخصیص منابع به افراد دور و برتان نیز واقع گرا باشید. کسی سعی می کند که از روحیه سخاوتمند و بخشنده شما سوءاستفاده کند. از مهارت های کارآگاهی خود برای رسیدن به ریشه مشکل و ایجاد تغییرات لازم استفاده کنید. گاهی تنها کاری که باید بکنید این است که چند کلمه محبت آمیز بگویید و دل طرفتان را بدست آورید و امروز این موقعیت برایتان پیش می آید. کسی متوجه می شود که شما ناراحت هستید و برایتان حرف های آرامش بخش می زند و این روحیه شما را خیلی بالا می برد. امروز در محل کار اگر با کسی پشت تلفن حرف می زنید باید همه جزئیات را برایش روشن کنید. اگر محدودیت ها و شرایط مربوط به موضوع پیش رو را کاملاً درک نکنید در منگنه گیر می کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز مطلوبی برای شماست. انرژی دینامیکی در فضا هست که شما را تغذیه می کند. هر کاری که می کنید سعی کنید تفریح هم کنارش داشته باشید. رویکرد ماجراجویانه و با روحیه شما را به جایی که می خواهید می رساند. شما قدرت ایجاد تغییرات اساسی و مهم را دارید که در آینده به کمکتان می آیند. گفتگوی خاصی که با عشقتان داشتید امروز بسیار شفاف و روشن می شود. این گفتگو درها را به سوی عشق و علاقه تازه یافته و حس تعهد به هم باز می کند. انگار هر دو شما همدیگر را از دیدگاه جامعی می بینید و این موانع بین شما را از بین می برد. امروز در بحث و صحبت درباره مسائل مهم کاری شخص ثالثی را هم وارد کنید. جزئیاتی هست که هیچکدام از شما درباره اش فکر نکرده بودید. یک نفر امین هر دو طرف بیاورید که این صحبت را تسهیل کند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز در انتقاد کردن عجله نکنید. مثبت نگاه کنید و در مورد چگونه تعریف کردن از دیگران فکر کنید. دل شما به توجهی بیشتر از قبل نیاز دارد، پس سعی کنید در دایره افرادی قرار بگیرید که روحیه شما را بالا ببرند نه اینکه روحیه تان را خراب کنند. اگر همیشه به آینده می اندیشید، شاید همه چیزهایی که در حال حاضر رخ می دهند را درک نکنید. شریک زندگی شما امروز گویی سرچشمه حکمت و دانایی است. معمولاً شما هستید که حقایق جالبی را مطرح می کنید که بینش های عمیقی از انواع موقعیت ها می دهند. ولی امروز عشقتان چیزهای زیادی به شما می گوید که به شما در نگرش به مسئله خاصی از دیدگاهی جدید کمک می کند و شما از این کار او سپاسگزارید. فردی در محل کارتان امروز رفتار نامناسبی دارد. او از حد خود گذشته است و درست رفتار نمی کند. نترسید و از جایگاه بالاتری موقعیتش را به او تذکر دهید. شما حق این کار را دارید.

فال روزانه متولدین دی

امروز همه چیز به نحوی به اوج خود می رسند. زمانی بگذارید و در مورد اینکه چطور خودتان را دوست داشته باشید فکر کنید. شاید شما آنقدر در مورد گروه فکر کرده اید که نتوانسته اید از خودتان مراقبت کنید و به خودتان فکر کنید. موعظه کردن با ایده ها و ارزش های خودتان هیچ معنایی ندارد مگر آنکه آنها را روی خودتان پیاده کنید. امروز شما روز خوبی پیش رو دارید. در مورد عشق و رمانس در ناب ترین حالت آن، شاید هیجان بالایی نداشته باشید، ولی از مسیری که صحبت شما دو نفر می رود راضی هستید زیرا می دانید که رابطه شما با فردی که همیشه تحسینش می کردید، بدین ترتیب بسیار آرامش بخش و عمیق می شود. با آنکه رابطه شما آرام آرام شروع می شود، ولی خیلی زود شتاب می گیرد. امروز روز خوبی برای مرتب کردن میزتان است. شما از هفته ها و ماه ها پیش پیشنهادات و کاغذهایی داشتید. اگر به آنها نظم بدهید اطلاعات ارزشمندی برای شما هستند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز منتظر فرد دیگری نمانید تا کنترل اوضاع را بدست بگیرد. شما اداره امور را بدست بگیرید. کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست است حتی اگر با مخالفت دیگران روبرو شوید. شما می دانید که بهتری چیز برای شما و موقعیت فعلی چیست. مثل دیگران جسور و قوی باشید. شما حق دارید که نظرتان را بیان کنید. به چیزهایی که ایمان دارید عمل کنید. امروز شما درمی یابید که غرق در امر عشقی پرشوری با فرد بسیار روشنفکری شده اید. چه در کلاسی آموزشی شرکت کنید چه در جلسه ای در دانشگاه، شدیداً مجذوب فردی می شوید که دقیقاً می داند چه می کند. او خیلی هم شوخ طبع است و شما از این ویژگی او خیلی خوشتان می آید. امروز در محل کار فردی شما را عصبانی می کند. حواستان باشد که تلافی شدیدی نکنید. اگر این کار را بکنید شرایط تان بدتر از فردی می شود که این مسئله را شروع کرده است. دست بالا بگیرید و خودتان را کوچک نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز صبح قبل از ترک منزل ظاهر خوبی برای خودتان درست کنید. باید لبخند به لب داشته باشید و نیشتان تا بناگوش باز باشد. نیروی زیادی درون شما هست پس از آن استفاده کنید. دلتان را باز کنید و عشقتان را آزادانه بیان کنید، زیرا این روحیه دیگران را هم بالا می برد. سرتان را بالا نگه دارید و شانه هایتان را عقب بدهید و سربلند باشید. امروز در زندگی شما خنده و شادی بیشتری می آید. با آنکه تجربه رمانس و عشق بزرگی را ندارید، ولی قوه مکالمه و صحبت کردن یک فرد شما را کاملاً مجذوب می کند. بدین ترتیب است که روابط شما عمیق تر و کامل تر می شوند. امروز متوجه دلیل مشکلی که اخیراً در رابطه با کارتان با آن سر و کله می زدید می شوید. اهداف بلندمدتی که به نظر ناممکن می رسیدند حالا دست یافتنی می شوند. امروز به چیزهایی که دیگران می گویند دقت و توجه کنید تا جوابتان را بگیرید.




فال روز سه شنبه ۹ مهر

فال متولدین فروردین

کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می‌گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن‌داری می‌توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می‌تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید.

فال متولدین اردیبهشت

زمانی که شما انتخابهای جالب زیادی پیش روی خود دارید، تصمیم‌گیری کردن برایتان سخت خواهد شد. ونوس، ستاره بخت شما که با خورشید هم تراز شده است، از شما می‌خواهد که دست خود را باز بگذارید. شاید نیاز باشد که هر چیزی را که اکنون انتخاب می‌کنید، در هفته‌های بعدی دوباره آن بررسی‌اش کنید.

فال متولدین خرداد

بان بودن لطف بزرگی است که شما به اطرافیان تان دارید اما هر کس و شخصی لیاقت این همه محبت شما را ندارد.محبت تان را خرج هر شخصی نکنید.تا دیگران از شما نظری را نپرسیده اند در ﺁن رابطه نظر خود را مطرح نسازید زیرا بعدها خواهند گفت که شما ایده‌ها و عقاید شخصی‌تان را به ﺁنها تحمیل کرده‌اید.

فال متولدین تیر

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.

فال متولدین مرداد

با وجود اینکه شما امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، اما ممکن است مایل باشید که رهبری دوستان تان را نیز بر عهده بگیرید. احتمالا متعجب می‌شوید چرا که می‌بینید چقدر سریع دیگران رهبری شما را می‌پذیرند، و یکباره هیجان زده می‌شوید و به این باور می‌رسید که تنها نیستید. اما مراقب باشید که چگونه با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان موفق باشید.

فال متولدین شهریور

شما شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است-وقتی که در واقع اینگونه نیست- از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه باسرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت.

فال متولدین مهر

شما عاشق این هستید که یک روز کامل را با بی خیالی و خوشگذرانی بگذرانید! اما همه چیز آنطوری که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود! زیاده خواهی که باعث شکست و ناامیدی تان می‌شود کار خیلی راحتی است. ایده‌ها و آرزوهای جاه طلبانه به دلیل مغایرت داشتن با حقیقت تلخ و واقعی قابل مدیریت کردن نیستند. پس بهتر است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان کنند، خودتان دست از جاه طلبی بردارید.

فال متولدین آبان

به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

فال متولدین آذر

با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

فال متولدین دی

اگر امروز از سرعت خود کم کنید ایده خیلی خوبی خواهد بود چون این ایام خیلی مشکل و پردردسر هستند این فرصت را بگیرید که به عقب بنشینید و درباره آنچه در زندگی تان در حال وقوع است تعمق کنید و از تجربیات خود درس بگیرید مهمتر از همه شما در ضمن یاد گرفته اید که عشق همه چیز را تسخیر می کند و این با ارزش ترین درس است.

فال متولدین بهمن

امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

فال متولدین اسفند

شما امروز دلتان می‌خواهد ساعت‌های متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد