پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پایان ساخت بالگرد ملی و تهاجمی؛ نخستین پرواز آبان‌‌ ماه

امیر کیومرث حیدری خبر داد:

پایان ساخت بالگرد ملی و تهاجمی؛ نخستین پرواز آبان‌‌ ماه

  
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از پایان مراحل تولید و ساخت بالگرد ملی خبر داد و گفت که این بالگرد در رزمایش پیش‌روی نزاجا به‌کارگیری می‌شود.

امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت بالگرد ملی اظهار داشت: بالگرد ملی، بالگرد بسیار توانمندی است و دارای قابلیت پروازی و عملیاتی بسیار خوبی است.

وی افزود: این بالگرد برای تولید انبوه به وزارت‌ دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح داده شده تا این بالگرد را تولید انبوه کرده در اختیار نیروها قرار دهد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: هم‌اکنون طی مراحل فنی و تکنیکی بالگرد ملی هم به پایان رسیده است.

امیر حیدری همچنین تصریح کرد: قطعاً از این بالگرد در رزمایش آینده نیروی زمینی ارتش استفاده خواهیم کرد.

یک‌شنبه 27 مرداد ماه سال جاری، امیر پوردستان از برگزاری رزمایش بزرگ نزاجا با عنوان "قمر بنی‌هاشم(ع)" در منطقه جنوب کشور و در آبان ماه سال جاری خبر داده بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش این سخنان را در جمع خبرنگاران و در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری حدیث ارتش بیان کرده بود.

وی همچنین به خبرنگاران گفته بود: در این رزمایش از ظرفیت هوانیروز بهره‌برداری عمیقی هم در بخش خودی و هم در بخش دشمن‌نما، خواهد شد.

ویژگی‌های بالگرد ملی

پیشتر، دریادار فرهاد امیری معاون امروز جهاد خودکفایی و تحقیقات صنعتی ارتش جمهوری اسلامی به خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم گفته بود: مراحل ساخت بالگرد ملی در سال 92 به اتمام می‌رسد.

وی همچنین در این گفت‌وگو تصریح کرده بود: "بالگرد ملی توسط صنایع دفاع در حال ساخت است و در سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد که تهاجمی بودن، تحرک و قابلیت مانور مناسب در صحنه‌های بحران‌، از خصایص این بالگرد ملی است".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد