پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

مدیر شرکت اسکانیا با قرار وثیقه آزاد شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی:

مدیر شرکت اسکانیا با قرار وثیقه آزاد شد

  
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه مدیر شرکت سازنده اتوبوس اسکانیا با قرار وثیقه آزاد شده است، گفت: اسکانیا مشکل فنی دارد و باید تمام مشکلات فنی آن حل شود.

به گزارش فارس، سردار اسکندر مومنی امروز در همایش ایمنی نیروهای مسلح با اشاره به آمار تصادفات و تلفات در کشور افزود: در سال 80، حدود 19 هزار نفر جانشان را در تصادفات از دست دادند که این آمار با بی دقتی و کم کاری برخی دستگاه‌ها به 28 هزار نفر رسید.

وی ادامه داد: از این سال به بعد پلیس با کنترل شدید حمل و نقل جاده‌ای و خودروها توانست روند افزایشی تصادفات را کاهش دهد.

رئیس پلیس راهور در مورد حادثه بزرگراه قم - تهران گفت: اتوبوس اسکانیا مشکل فنی دارد و مدیر این خودروسازی نیز امروز با قرار وثیقه آزاد است بدون تعارف می گویم این شرکت و مسئولانش باید تلاششان را برای رفع مشکلات فنی بکار گیرند. پلیس تا آخر از حقوق مردم دفاع می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تلفات نسبت به سال 85 ، 44 درصد و میزان تلفات نیز با 39 درصد کاهش به 19 هزار نفر رسیده است، افزود: در سال 85 ایران جزو رتبه های اول تلفات رانندگی بود اما با تلاش پلیس امروز به رتبه های میانگین رسیده ایم. دهه 80 حوزه تصادفات پرفراز و نشیب بود اما با تمرکز و فرهنگ سازی و آموزش و افزایش نظارت ها تلاش کردیم تلفات کاهش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد