پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روزانه دوشنبه 15 مهرماه 1392


فال روزانه دوشنبه 15 مهرماه 1392

ذکر منبع سرگرمی-علمی-تخصصی فراموش نشود!

متولد فروردین : شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.  

متولد اردیبهشت : ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می‌کنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید.

متولد خرداد : شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

متولد تیر : به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

متولد مرداد : شما فکر می کنید که می دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می تواند فاصله ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

متولد شهریور : شما مدام در فکر منفعت‌های مالی هستید، بهتر است این افکار را از خود دور کنید زیرا تا زمانی که در این افکار به سر می‌برید نمی‌توانید به جایگاه مناسبی برسید. زیرا برای شروع هر گامی‌در ابتدا به نتیجه‌های مالی که در آینده برای شما در بر خواهد داشت می‌اندیشید و این طرز فکر درستی نمی‌باشد زیرا در این صورت شما هیچگاه، هیچ کاری را آغاز نمی‌کنید.

متولد مهر : امروز فقط به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده‌اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. به خاطر تغییرات ایجاد شده در سال جدید سیاره بخت‌تان شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود، گاهی هم به مانع بربخورید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و ترس دردسرساز می‌شود. درعوض تصمیم بگیرد که در سال جدید آرام تر حرکت کنید و در طول راه نیز از تجربیات خود لذت ببرید.

متولد آبان : شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده‌اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت‌تر می‌شود. بخشی از مشکلات‌تان از بی ثباتی ماه در نشانه‌تان نشأت می‌گیرد. حالت‌های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می‌گیرد. چرا که شما نمی‌دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می‌کند.

متولد آذر : سیاره بخت شما یعنی ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زیبای آن با ژوپیتر کامکار بیشتر از قبل شما را برای این عقب گرد آماده می‌سازد. باهمه این احوال کنار آمدن با محدودیت‌ها هنوز سخت است، بنابراین شما اگر در برابر وسوسه آزادی‌های بیش از حد سر فرود بیاورید، امکان دارد تجربیات مثبتتان بیشتر تبدیل به افکار منفی بشوند. بعد از اینکه فکر کردید یک چیز کافی است و چیز دیگر خیلی زیاد است خیلی هوشیار و مواظب باشید و یادتان باشد که خودشناسی کلید رسیدن به موفقیت‌تان است.

متولد دی : احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

متولد بهمن : امروز شما واقعاً می‌خواهید ایده‌هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینکه خورشید نورانی در حالی که در هفتمین خانه‌تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه‌هایی را می‌گیرد. اینک در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت کردن بر اساس ایده‌های خوبتان کار سختی نیست. حتی اگر برنامه‌هایتان را روی کاغذ نیاورده‌اید و خوب بررسی شان نکرده‌اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح کنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند کرد.

متولد اسفند : با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.




فال روز15مهر92


متولد فروردین : شما هنگامی که صحبت‌هایتان را با دیگران دارید برای نتیجه و تاثیرات ﺁن نگران هستید به همین دلیل در بیشتر مواقع سکوت احتیار می‌کنید. بهتر است تا این حد به موضوعات بد بین نباشید زیرا با بد بینی که دارید بسیاری از شانس‌های خود را از دست خواهید داد. با قاعده‌های زندگی هم گام شوید.

متولد اردیبهشت : امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

متولد خرداد : شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی‌گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

متولد تیر : امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

متولد مرداد : امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

متولد شهریور : شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

متولد مهر : اکنون شما باید از انزوا بیرون بیایید، برای اینکه نسبت به همیشه بیشتر می توانید از ابراز وجود کردن قصر در بروید. امکان دارد که شما هنوز هم به خاطر دودلی تان استرس داشته باشید، به خصوص اگر دیگران برای بازبینی واقعیت به شما تکیه کرده اند. ضمناً شما علاقه ندارید که فعالیتهای سنگینی داشته باشید، با وجود اینکه این فعلایتها باعث می شوند که شما به جای اینکه با دلتنگی در مورد گذشته صحبت کنید، خود جوش تر شوید.

متولد آبان : امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.

متولد آذر : امروز شما حتما باید برای تفریح کردن از منزل خارج شوید، اما ممکن است با مشکلی هم روبرو شوید. شاید یک نفر با شما همراه شود و بخواهد راهنمایتان باشد، اما شما ترجیح می‌دهید به روش خودتان هر کاری را انجام دهید. اما نیاز مبرم شما به ماجرایی جویی شاید راه موثری برای دوری کردن از خطرات احتمالی عدم پذیرش دعوت دوست صمیمی‌تان نباشد. ولی شما باید به جای فرار کردن از ناراحتی‌های احساسی با آنها روبرو شوید.

متولد دی : شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

متولد بهمن : ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌‌‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

متولد اسفند : اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.







فال روز15مهر92


فال عطسه برای روز دوشنبه 15 مهر

۲شنبه
ساعت
روز بدی داری
۶-۷
همان می آید
۷-۸
زدست۱ نفر ناراحت می شوی
۸-۹
به تو فکرمیکند
۹-۱۰
دیداربا کسی که دوستش داری
۱۰-۱۱
به تو می اندیشد
۱۱-۱۲
به آرزویت میرسی
۱۲٫۱۳
به آرزوهایت میرسی
۱۳-۱۴
طرفداری از تو
۱۴-۱۵
یک سختی در راه داری
۱۵-۱۶
دوستت دارد
۱۶-۱۷
صحبت در مورد توست
۱۷-۱۸
ازدواج
۱۸-۱۹
تهدید
۱۹-۲۰
دیداربا کسی که سالها اورا ندیده ای
۲۰-۲۱
یک شب ترسناک
۲۱-۲۲
یک اتفاق خوب
۲۲-۲۳
خوابهای خوش 
۲۳-۲۴



ذکر منبع سرگرمی-علمی-تخصصی فراموش نشود!





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد