مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19، از برگزاری مسابقه نقاشی کودک و ایمنی در محله نعمت آباد این منطقه خبر داد.  
فاطمه داداش زاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک و هفته کودک مسابقه نقاشی کودک و ایمنی در سرای محلات 13 گانه منطقه 19 برگزار خواهد شد.وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی کودکان با فرهنگ ایمنی در شهر و افزایش سلامت کودکان در دست اجرا است.
داداش زاده با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: مسابقه نقاشی کودک و ایمنی روز 15 مهر ماه سال 92 در سراهای محلات 13 گانه از جمله سرای محله نعمت آباد برگزار می شود.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در هفته کودک گفت: برگزاری اردوهای تفریحی و آموزشی ویژه اعضای کانون مادر و کودک، تور گردشگری امامزاده عینعلی و زینعلی(ع) در محله ابن سینا از اقدامات اجرایی اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در هفته کودک است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در هفته کودک افزود: اهدای گل به کودکان خانه اسباب بازی محلات 13 گانه منطقه 19 از جمله خانه اسباب بازی محله امام علی (ع) برگزاری مسابقه و همایش و کاردستی کودکان در هفته کودک از اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 است.