تصویربرداری سریال «ستایش 2» که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر 22 قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است.  
به گزارش به نقل از شبکه ایران: تصویربرداری سریال «ستایش 2» که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر 22 قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است. عوامل و دست اندرکاران تولید این مجموعه در حال حاضر مشغول ضبط سکانس های مربوط به خانه حشمت فردوس در منطقه کامرانیه هستند.

گروه تولید این سریال که از یازدهم اردیبهشت ماه تا دوازدهم مرداد سال جاری سکانس های مربوط به شمال کشور را تصویربرداری کردند بعد از 9 روز وقفه در تاریخ 21 مرداد تصویربرداری لوکیشن های مربوط به تهران را از سر گرفتند.

داستان سری دوم به 20 سال پس از زمان سری اول مربوط می‌شود که ستایش همچنان از دست حشمت فردوس پدر همسر درگذشته‌اش فراری است و با نام ثنا بانو رودباری با دو فرزندش زندگی می‌کند.

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

همچنین سعید پیردوست، مجید مشیری، محمد مهدوی، ساقی زینتی، صفا آقاجانی، سعیده رودبارکی، آتیه جاوید، فرج گل سفیدی، محمد الهی و... نیز به عنوان بازیگران مهمان در برخی از قسمت های این سریال به ایفای نقش می پردازند. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط سعید مطلبی نگاشته شده و آرمان زرین کوب نیز تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.