پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

نتانیاهو وتصویری که از مردم ایران ارائه می کند+ عکس


نتانیاهو وتصویری که از مردم ایران ارائه می کند+ عکس

نتانیاهو
افراط‌گرایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را دیگر همه مردم جهان با حرفهای عجیب و غریبش فهمیده‌اند. نتانیاهو اما در گفت و گوی اخیر خود حرفهایی زده که نشان می‌دهد او هیچ اطلاعاتی درباره ایران ندارد.  

 وقتی بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد آن تصویر بمب شبیه کارتون‌ها را در مجمع عمومی سازمان ملل به دست گرفت مایه خنده و شوخی خیلی‌ها شد. او در مصاحبه تازه خود با شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی هم حرفهایی زده که هر کسی اطلاعات اندکی درباره ایران داشته باشد را به خنده می‌اندازد. جواب نتانیاهو نشان می‌دهد اطلاعات او درباره ایران و نحوه زندگی مردم چیزی بیشتر از چیزی که رسانه‌های این رژیم نشان می‌دهند نیست.  او در پاسخ به سؤالی درباره ایران گفته است:‌«این اسمش دمکراسی نیست. من فکر می‌کنم اگر مردم ایران آزاد بودند، شلوار جین می پوشیدند و به موسیقی غربی گوش می‌دادند»!
 
 
در میان مقام‌های رژیم صهیونیستی به نظر می‌رسد که حتی یک نفر که اطلاعات درستی باشد وجود ندارد و آنها هم همان چیزهایی را  می‌گوینند که به ساکنان سرزمین‌های اشغالی درباره ایران تلقین کرده‌اند. در زمان اکران فیلم جدایی نادر از سیمین در سرزمین‌های اشغالی هم حرفهای کسانی که به سینِما رفته بودند درباره ایران باعث تعجب خیلی‌ها شد.
در حالی که رسانه‌های اسرائیلی چندین سال است که تلاش می‌کنند ایران را یک تهدید هسته‌ای معرفی کنند  دیدن این فیلم باعث شده تا تماشاگران در سینِما به هر چه تاکنون شنیده‌اند شک کنند. یکی از منتقدان  فیلم در گفت و گو با روزنامه واشنگتن پست گفت: دیدن این فیلم ناگهان ذهنیت ما را درباره ایران و آنچه تاکنون فکر می‌کردیم تغییر داد. ما در این فیلم دیدیم که ایرانی‌ها هم مانند ما کار می‌کنند،سوار خودرو می‌شوند و شبیه مردم کشورهای دیگر زندگی می‌کنند. روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک تماشاگر ۷۰ ساله این فیلم هم نوشت: تصویری که ما از ایران  در ذهن داشتیم با چیزی که دیدیم خیلی متفاوت بود. ما هیچ وقت فکر نمی‌کردیم در ایران هم دمکراسی وجود دارد و قضات،پلیس و مردم مانند کشورهای دیگر کار و زندگی می‌کنند.  این مرد با ابراز تعجب از تصویری که از ایران در ذهن داشته است می‌گوید: من از نحوه زندگی مردم در خانه‌هایشان هم تعجب کردم. ایرانی‌ها هم یخچال و ماشین لباسشویی دارند!
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد