پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

تقدیرمن وتو

شاید این تقدیر من بود تا که عاشقت بمونم
برای داشتن چشمات تا ابد من شعر بخونم
باشه من به خاطر تو تسلیم این سرنوشتم
این شعر ساده رو واسه قلب تو نوشتم  
شاید این یه راهی باشه واسه ی بودن با تو
که شبا بدون وقفه بشینم چشم به راتو
نکنم قلبو به نام هیچکی جز تو
باشه من به خاطر تو تسلیم این سرنوشتم
با همه احساسم این شعرو نوشتم
شاید این یه راهی باشه واسه بودن با تو
که همش شعر بنویسم براتو
نکنم قلبو به نام هیچکی جز تو
سخته اما طاقت سختی رو دارم
واسه خاطر تو هم شده کم نمیارم
اونقدر شعر مینویسم تا بخونی
تا شاید یه روزی قدرم رو بدونی
میاد اون روزی که پیش من بمونی

واسه ی چشمای من غزل بخونی




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد