فال روزانه 20 مهر 92

فروردین: شما امروز احساس می‌کنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود کشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر که جلوتر می‌روید نسبت به کارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی که به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام کردن کارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید.  


اردیبهشت: معمولاً مشکلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله کنار بیایید؛ چرا که احساس می‌کنید می‌توانید در مورد آنچه که در ذهنتان می‌گذرد صحبت کنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی که یک گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌کند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.


خرداد: شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.


تیر: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ کسب خواهید کرد. شما انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.


مرداد: امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی ‌و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.


شهریور: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.


مهر: هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب کنید، چرا که به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان کرد. از طرف دیگر شما احساس می‌کنید که می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشکلاتی هم دارید، اینکه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشکلا ت خود را حل کنید خیلی راحت‌تر است تا اینکه صبر کنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.


آبان: ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنش‌ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترس‌های شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی‌شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده‌اند.


آذر: دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس خودش را عوض نکند، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.


دی: شما امروز احساس می‌کنید که پیش آمدهایی که رخ داده است کمی‌از حیطه کنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست که اتفاق بدی افتاده است؛ بلکه شما وقتی کنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده که به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.


بهمن: اگر شما هر نوع مشکلی چه کاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون که امروز آخرین روزی است که خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌کند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشکلی که دارید را مطرح کنید. پس حالا که شانس بهتان رو کرده فرصت را از دست ندهید.

اسفند: امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت کردن در مورد برنامه‌هایتان با رئیس و یا همکارانتان نیست، چرا که امروز شما نمی‌توانید خوب مقصود خود را بیان کنید. اگر شا مدتی صبر کنید خودتان می‌فهمید که از چه کلماتی باید استفاده کنید. اما نباید حین صحبت کردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می‌دهید. افکار خود را به دقت هدایت کنید و نگذارید حواستان پرت شود.




فال امروز شنبه ۲۰ مهر ۹۲



فروردین : امروز باید مواظب رفتارتان باشید، برای اینکه حرفهایی که می‌زنید، حتی اگر قصد رنجاندن کسی را نداشته باشید، می‌تواند به مشکلات دامن بزند. فقط امکان دارد شما با لحن شدیدی منظور خود را بیان کنید، برای اینکه فکر می‌کنید دیگران نمی‌خواهند به نظرات شما گوش دهند. لازم نیست نگران شوید؛ بهترین راهکاری که می‌توانید داشته باشید این است که ملایم‌تر رفتار کنید.

اردیبهشت : اگر شما فکر می‌کنید خلاقیتتان کور شده است، سعی نکنید با آن مبارزه کنید برای اینکه عطارد برای شما محدودیت ایجاد کرده است و شما مجبورید خیلی آرام پیش بروید. چند نفس عمیق بکشید و مکانی خلوت بیابید که بتوانید در آنجا نسبت به کارآیی خودتان قضاوت کنید. وقتی که بفهمید نیازی ندارید که تلاش کنید تا بر دیگران تاثیر بگذارید، کارتان بسیار راحت‌تر خواهد شد.

خرداد : شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

تیر : مشکلی که شما با آن دست به گریبان هستید این است که زمانی که باید به یک درخواست جواب منفی بدهید، نمی‌توانید این کار را بکنید و هر درخواستی را قبول می‌کنید. این مشکل باعث شده است که نسبت به کارهایی که لازم است به اتمام برسانید بی‌توجه باشید، الان وقت این رسیده که روش خود را تغییر دهید. بهترین کاری که می‌توانید از آن شروع کنید این است که با حقیقت روبرو بشوید.

مرداد : پاک سازی ذهن یک امر بسیار پسندیده است، اما لازم نیست که حقیقت را زیباتر جلوه دهید یا قضاوتهای اشتباه قبلیتان را به صورت یک فاجعه نشان بدهید. فقط با آرامش و فروتنی کارهایتان را انجام دهید و نقش خود را خوب اجرا کنید، به این روش می‌توانید توانایی خود را نشان دهید.

شهریور : دید خود نسبت به زندگی را محدود نکنید، برای اینکه این محدودیت‌هایی که شما برای خودتان ایجاد کرده‌اید شاید از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه گرفته باشند. حتی اگر به نظر می‌رسد که این محدودیتها موقتی هستند، ممکن است دلیل آن این باشد که شما در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته‌اید که باعث ناامیدی شما شده است.

مهر: یادآوری یک خاطره از تجربه‌های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می‌نامید عوض می‌کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می‌توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.

آبان : تمایل شما برای کاوش کردن رمز و رازهای درونی خود می‌تواند منجر به یافتن گنجینه‌ای گرانبها شود. اما زمانی که آگاهی شما منجر به کشمکش درونی در شما می‌شود، این کار خیلی ساده نخواهد بود. ابزار نکردن این نگرانی‌ها راه حل مناسبی نیست. روبررو شدن با افرادی که شهامت زیادی دارند می‌تواند منجر به دگرگونی مثبتی بشود.

آذر : زندگی کردن با فرد بی اراده‌ای که سعی می‌کند شما را از وابستگی‌هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می‌خواهید به کسی بدهید بدهید منفی باشد، ترجیح می‌دهید که این جواب بی‌پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه‌هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی‌های خود را به حداقل برسانید.

دی : شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می‌زنید آنها بیشتر به شما اصرار می‌کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی‌توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید.

بهمن : تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می‌تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که اگر هر عکس‌العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می‌شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می‌شوید.

اسفند : امروز شما با موانعی روبرو شده‌اید که تنها منبع آن خودتان هستید. هرقدر هم که از این اتفاقات متعجب شده باشید، فقط نباید از این شرایط سختی که پیش رویتان قرار گرفته است فرار کنید. کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان لازم و حیاتی است و شما را در زمان حال نگه می‌دارد.





فال روزانه شنبه 20 مهر 1392

متولد فروردین : حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره‌گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه‌هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.

متولد اردیبهشت : اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

متولد خرداد : از اتفاقاتی که در این اواخر برای شما رخ داده است ناراحت و غمگین شده‌اید، از زندگی تان دلسرد شده‌اید، اما نا امید نباشید زیرا این روزهای غمگین انگیز عمر زیادی ندارند و به زودی روزهای شادی و خوشبختی روی خود را به شما نشان خواهند داد. کاملا طبیعی می‌باشد که شما در اثر مشکلات زیادی که داشته‌اید خسته شده‌اید اما حواستان باشد زیرا موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده ای نه چندان دور به شما داده خواهد شد.

متولد تیر : ‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

متولد مرداد : امروز برایتان بسیار سخت است برای کندوکاو در درون احساسات خود آرام بگیرید. به خاطر اینکه شما اغلب قبل از اتمام کاری را که قبلا شروع کرده اید کاردیگری را آغاز می‌کنید. به هر حال اکنون با سیاره حاکم شما مریخ که در برج نشان بی هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشید که جایی سفر کنید. از لحظه حال لذت ببرید و اجازه دهید تا احساساتتان هر گونه آرزو و امید را از دلتان شست و شو دهند تا به جایی که می‌خواهید برسید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و ترسناک نیست.

متولد شهریور : اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

متولد مهر : شما امروز می توانید در محل کار روی دوستان و همکارانتان حساب کنید، برای اینکه آنها به شما کمک خواهند کرد. اما نباید از آنها درخواستهای اضافی داشته باشید و شانس خودتان را از دست بدهید. داشتن روابطی معقول با دیگران برای شما بسیار حیاتی است، برای اینکه وقتی که شما نمی توانید کاری را به تنهایی انجام دهید کمکهای آنها باعث می شود که کارتان خیلی راحت تر شود.

متولد آبان : ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

متولد آذر : تمرکز کردن بر روی مقصد و هدف اغلب اوقات ساده ترین و منطقی ترین راه برای تبدیل کردن افکارتان به واقعیت است. اما امروز این کار راحت نیست، حتی اگر راه و مقصد شما روشن و واضح باشد. شما احتمالا در مسیر درست قرار گرفته اید و یک باد کیهانی قوی نیز به سمت هدف شما می‌وزد. اما شما حتی می‌توانید فراتر از موثرترین راه (و بعضی وقتها هم کسل کننده) برای انجام دادن یک کار حرکت کنید. عملکردهای بی فکر و آنی خیلی زود برایتان درسر درست می‌کند، پس همین حالا و قبل از اینکه دست به عمل بزنید خوب فکر کنید.

متولد دی : شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

متولد بهمن : امروز برایتان جالب‌تر است که به جای کار کردن وقتتان را با فردی که دوستش دایرید سپری کنید، و دوست دارید که شادی‌هایتان را با او سهیم شوید. هرچقدر هم که این عمل شما زیبا باشد، ولی بسیار مهم است که در این کار زیاده روی نکنید، چون قبل از اینکه متوجه بشوید چه اتفاقی افتاده است خسته خواهید شد. همه محبت خود را وقف دیگران نکرده و به خودتان هم برسید. وقتی که خودتان کاملاً سرحال بودید آن وقت انرژی کافی دارید که به دیگران هم محبت کنید.

متولد اسفند : شما می‌توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌کند. معمولا، شما می‌خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی ‌تفریح کنید.