فروردین : معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

اردیبهشت : ممکن است شما مجبور شوید با فردی روی پروژه‌ای کار کنید و اگر شما با این فرد مخالف هستید، به دنبال زمینه‌های مشترک بودن برای شما بیشتر از آن چیزی که خودتان می‌دانید خطرساز است. باید رسیدن به چیزهایی که دوست دارید را فراموش کنید. امروز که ماه در خانه همکاری و تعاون قرار گرفته است باید خودخواهی را فراموش کنید. در این روزها چیره شدن بر سرسختی‌هایتان یک امر بدیهی است و مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید.

خرداد : امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

تیر : شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید.

مرداد : حتی وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود، ممکن است شما احساس تضاد کنید. توانایی‌های شما در بالاترین حد قرار گرفته است؛ ولی به نظر می‌رسد که هرکاری که باید انجام دهید نیاز به زمان بیشتری دارد و شما باید بیشتر از حد انتظار تلاش کنید. برای مدتی اهداف بلند مدتتان را فراموش کنید. برای اینکه حالا باید بر روی هماهنگ شدن با زمان حال تمرکز کنید. تا موقعی کار کنید که بتوانید زمان خالی برای استراحت کردن پیدا کنید.

شهریور : در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

مهر : در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه‌های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می‌شود.

آبان : ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید.

آذر : سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی‌تواند با خورشید مقابله کند، هر دوی آنها به سمت خانه‌های شما پیش می‌آیند. ممکن است شما در نظر داشته باشید سرمایه‌گذاری تازه‌ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی کنید. اگر شما در حال معامله کردن هستید یا با شریک مالی جدیدی وارد مباحثه می‌شوید، آگاه باشید که واقعاً شما بهتر از آنها می‌توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امکان دارد، تا موقعی که دید شما واقع بینانه‌تر شود صبر کنید.

دی : امروز شما می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند که شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته‌تان باشید، برای اینکه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند.

بهمن : اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

اسفند : در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.




فال روزانه - 19 مهر 1392


فروردین: امروز اورانوس به بهرام یعنی سیاره بخت شما شوک الکتریکی داده و درنتیجه احساساتی که هرلحظه عمیق تر می‌شوند را شدت می‌بخشد. حتی اگر وقت کافی نداشته باشید، به دلیل مشکلات به وجود آمده مجبور می‌شوید در احساسات خود تجدید نظر کنید. اما اگر فقط یک بار از مقاومت و پافشاری دست بردارید از تجربیات جالبی که کسب می‌کنید شگفت زده خواهید شد.

اردیبهشت: وقتی نتوانید احساسات خود را کنترل کنید، به خصوص اگر دیگران هم ناراحتی‌های شما را تشدید کنند، اوضاع خیلی ناراحت کننده و استرس زا می‌شود. حتی اگر از این شرایط جدید ناراضی هستید ولی خودتان را نگران نکنید. شما می‌خواهید بیشتر داشته باشید و حتی شاید خودتان هم دقیقا ندانید که چه می‌خواهید. شما فقط به زمان احتیاج دارید، روزهای آینده اوضاع بهتر خواهد شد.


خرداد: باوجود اینکه کاملاً از شغل خود لذت می‌برید، ولی اگر شغلتان آسایش خاطری که خواهانش هستید را بهتان ندهد، کمی‌نگران خواهید شد. خوشبختانه کفه ترازو بیشتر به سمت منافع شما سنگینی می‌کند تا به سمت مشکلات مربوط به بی ثبانی و عدم امنیت. احتمالاً مسئولیت های شما تغییر خواهند کرد و وقتی که خوب مسیر جدید خود را شناختید حس بهتری پیدا خواهید کرد. در ضمن باقی ماندن در زمان گذشته مانع از برداشتن قدم‌های بعدی در آینده خواهد شد.


تیر: شما نمی‌دانید که در اقدام بعدی تان چه راهی را انتخاب کنید، چرا که نمی‌توانید نیازهای طبیعی‌تان مثل ارتباط برقرار کردن با استقلال و آزادی خود را رفع کنید. این مقوله برایتان ناآشناست، چراکه شما فقط مواقعی که دوستی و روابطت‌تان از سر دلسوزی باشند احساس امنیت و آسایش خاطر می‌کنید. حتی اگر اعصابتان به هم ریخت امروز احساسات خود را ابراز نکنید.


مرداد: شما امروز دوست دارید در خانه و کنار اعضای خانواره بمانید، ولی خیلی علاقه ندارید همان کارهای قدیمی ‌و تکراری را انجام دهید. شما دوست دارید فعالیت‌های تازه پیدا کرده و در آنها سهیم شوید و یا شاید هم دوست دارید یک پروژه خیلی مهم را قبول کنید. ولی خیلی سریع تصمیم گیری نکنید، برای اینکه تصمیماتی که از روی هوس‌های آنی گرفته شوند دوام نخواهند داشت؛ امروز فقط از بودن با کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید.


شهریور: شاید به خاطر چیزی که شما را عقب نگه داشته و از فرصت‌ها دورتان کرده است ناراحت شده باشید، ولی این موضوع در نهایت و در طول زمان به نفع شما تمام خواهد شد. اگر شما نتوانید به منظور هماهنگ شدن با نیازهایتان در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید، حسابی عصبانی خواهید شد! خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، چراکه احتمالاً قادر نخواهید بود به برنامه‌های خود عمل کنید. هم اکنون انعطاف پذیر بودن برای شما کلید رسیدن به خوشبختی است.


مهر: امروز کنترل کردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممکن شده است. برای اینکه امروز فقط می‌خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید که حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فکر کردن به راه های لذت بردن و شاد بودن کار خوبی است، اما افراط کردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی‌شود. هرچقدر که انتخاب‌هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید شادتر خواهید شد.


آبان: امروز باوجود اینکه دوستان و همکاران شما می‌دانند که چقدر شور و هیجان دارید، ولی آنها باز هم نمی‌توانند خودشان را با سرعت بالا و عجله شما هماهنگ کنند. اما با این حال شما حتی خودتان را هم شگفت زده خواهید کرد و بدون هیچ دلیل واضحی مسیر خود را تغییر می‌دهید. نیازی به شرح و تفسیر پیچیده نیست، شما خود بازتابی از احساس‌هایتان هستید و آنها تغییر نخواهند کرد مگر وقتی که فکر کردید باید منطقی بشوید.


آذر:امروز شما با حس استقلال طلبی و آزادی خود منبع الگوی دوستانتان شده‌اید، این حالت وقتی که شما تمام تصمیمات خود را با ایده‌های عالی و حقایق فیلسوفانه هدایت می‌کنید، اتفاق می‌افتد. ولی آنطوری که دیگران فکر می‌کنند شما نمی‌توانید بین عقل و احساس خود تعادل ایجاد کنید. از درمیان گذاشتن مشکلات خود با دوستانتان هراس نداشته باشید، اگر این کار بکنید در نظر آنها مهربان تر و دوست داشتنی تر از قبل به نظر می‌رسید.


دی: امروز هیچ چیز نمی‌تواند شما را عقب نگه دارد، چرا که برای جواب‌های مثبت خود بیشتر از جواب‌های منفی دلایل قانع کننده دارید. اما بخشی از دلیل تراشی شما بر اساس آرزویتان برای پیدا کردن تعادل شکل گرفته است، که شباهتی با نیازهایی که بر اساس اولویت‌های شخصی هستند ندارد. هم اکنون به جای اینکه سعی کنید منطقی باشید، از خودتان بپرسید واقعاً چه می‌خواهید. سپس وقتی که جواب روشنی پیدا کردید طبق همان جواب عمل کنید.


بهمن: شما شروع کرده‌اید تغییراتی که همیشه آرزویش را داشتید در زندگی تان اجرا کنید، اما در این مرحله شک و دودلی خیلی زیادی وجودتان را را فرا گرفته است. این عدم اطمینان امری طبیعی است و تا چند روز آینده از شدتش کاسته می‌شود. در مواقع بیکاری به جای تمرکز کردن روی چیزهایی که نمی‌خواهید به چیزهایی که می‌خواهید فکر کنید. قدرت نگرش‌ها و تفکرات مثبت مطمئناً بیشتر از نه گفتن است.


اسفند: شما امروز کارهای زیادی دارید که نیاز به دقت و توجه کافی دارند، اما باید تا آخر روز نکات مبهم را برای خودتان روشن کنید، وگرنه خیلی دیر می‌شود. متاسفانه سیاره عطارد در حال بازگشت است و بنابراین بسیار احتمال دارد که فریب افکار زشت و کارهای پست جهان مادی را بخورید، پس اصلا فکر امتحان کردن راه‌های میان بر را به ذهنتان راه ندهید. در عوض روشی منظم و قانونمند را برای خود برگزینید؛ به جای اینکه برگردید و کارهایی را که قبلاً انجام داده بودید را دوباره شروع کرده و به اتمام برسانید، بهتر است که آنها را نیمه کاره رها کنید.





فال 19 مهر ماه 92


متولدین فروردین:

با خودتان روراست باشید و به حرف های دیگران توجه نکنید و نگذارید باعث بی اعتمادی شما به خودتان شوند.باید تصمیم بگیرید که در یک رابطه موثر خواهد بود.این موضوع را به کمک یک نفر آدم با تجربه بررسی کنید.کسی که تاثیر بدی بر تصمیم شما نگذارد.

متولدین اردیبهشت:
زندگی اجتماعی تان مملو از شادی است و افراد جالب جدیدی را می بینید.اگر مجرد هستید عشق و احساسات در فضا پراکنده است . اگر به دیدن کسی بروید برخورد گرمی با شما خواهد داشت. از مشورت و تحقیق غافل نشوید

متولدین خرداد:
امروز شخص بسیار اغوا کننده به نظر می رسد و اگر فکر کند که شما بدتان نمی آید شروع به خود نمایی و شیرین زبانی می کند.اما مراقب باشید چرا که اگر حس کنند که شما نمی خواهید خواسته آنها را اجابت کنید بسیار خشن و سخت می شوند.آنها از هر تهدید احساسی و یا اخلاقی استفاده می کنند تا شما را به دام بیاندازند،شما که تسلیم چنین تاکتیک های احمقانه ای نمی شوید،می شوید؟

متولدین تیر :
امروز شما مجبور نیستید حرف بزنید، برای اینکه حتی اگر خود شما فکر کنید که احساسات خود را مخفی و به صورت یک راز پیش خود نگه داشته‌اید، ولی یک فرد بخصوص از قبل از احساسات شما باخبر است. راههای زیادی برای برون گرا شدن وجود دارد و با وجود اینکه ارتباط برقرار کردن از راه صحبت یک امر بدیهی است، اما کافی نیست. کمی مهربانی کردن با افرادی که دوستشان دارید پیامهای شما را واضح‌تر و رساتر به آنها می‌رساند.

متولدین مرداد :
حتی اگر شما همیشه از رک بودن و این که می دانید دقیقاً راجع به چه چیزی صحبت می کنید، به خود می بالیدید، در روزهای باقیمانده از آگوست، چندان راجع به آن مطمئن نخواهید بود. این بدین علت است که عطارد در مسیر بازگشتی خود، پیش می رود و مجدداً به علامت شما یعنی شیر وارد خواهد شد. پس منتظر نابه سامانی ، در طی چند روز آینده باشید. به علاوه تمام سعی خود را بکنید تا اوضاع آرام باقی بمانند

متولدین شهریور:
امروز شخص بسیار اغوا کننده به نظر می رسد و اگر فکر کند که شما بدتان نمی آید شروع به خود نمایی و شیرین زبانی می کند.اما مراقب باشید چرا که اگر حس کنند که شما نمی خواهید خواسته آنها را اجابت کنید بسیار خشن و سخت می شوند.آنها از هر تهدید احساسی و یا اخلاقی استفاده می کنند تا شما را به دام بیاندازند،شما که تسلیم چنین تاکتیک های احمقانه ای نمی شوید،می شوید؟



متولدین مهر :امروز روش هر آنچه پیش آید خوش آید را در پیش گیریدو از هر موقعیتی طلا بسازید. شاید امروز با مسایل مختلفی روبرو باشید ونیاز به نظم و سازماندهی دارید. اگر سازماندهی داشته باشید، در مقابل همه چیز با آرامش بیشتری روبرو می شوید و کارهایتان موثرتر خواهند بود.
متولدین آبان :
امروز شما با موج تازه ای از احساسات روبرو شده اید که اگر زیاد مقاومت نکنید این حس های جدید می توانند شما را به دوردستها ببرد. باوجود این اگر با این احساسات بجنگید، خود را گرفتار جنگی بی نتیجه کرده اید، چرا که نمی توانید آنها را سرکوب کنید. پس بی جهت انرژی خود را تلف نکنید که از پس آن بر بیایید و انرژی خود را برای کار دیگری ذخیره کنید.

متولدین آذر :
ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می‌کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می‌گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می‌شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید

متولدین دی :
امروز لازم است تا جایی که می توانید ماجراجو باشید. کارهای همیشگی و روزمره را رها کنید و چیزهای جدید کشف کنید. هرچه دورتر بروید با افراد غریبه آشنا شوید ذهنتان خلاق تر می شود. شاید خانواده تقاضای غیر ممکنی از شما داشته باشد اما محکم در مقابلشان بایستید.

متولدین بهمن: :شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. شما دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید. ولی اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید، چراکه عاقلانه نیست برای چیزی که کاملا بی اهمیت است بیخودی تلاش کنید.

متولدین اسفند:
با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می توانید دیگران را متقاعد کنید.