پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

طالع رنگی هفته – ۱۵ تا ۲۱ مهر



طالع رنگی هفته – ۱۵ تا ۲۱ مهر

  فروردین
مخفی کردن احساسات سخته، بخصوص اگر این حس با حسادت مرتبط باشه و در دورانی که برج عقرب در خونه هشتم صمیمت است. سعی کن کارها رو ساده بگیری و قبول کنی که توی دنیا بعضی ها خوش شانسی می‌یارن و به چیزهایی که مستحقش نیستن می‌رسن. اواخر هفته باید منتظر کمی تنش باشی که فرصت خوبیه برات تا نظرت رو در مورد یک موضوع مهم کاری مطرح کن. از کشمکش پرهیز کن ولی اگر پیش اومد به عنوان فرصت مطرح کردن یک موضوع سخت بهش نگاه کن.

اردیبهشت
عجیبه ولی در این هفته علاقه نشون خواهی داد به وارد شدن در یک بحث و جدل که مدتی است سعی می کردی ازش دور باشی. خوشبختانه خیلی زود موقعیت به نفع تو تغییر می کنه و جدل تموم می شه. توی ستاره‌ها راحت دیده می شه که یک جمع کوچیک داره در مورد چیزی تصمیم می گیره. فراموش نکن که اگر جزو جمع هستی باید زمان تصمیم گیری رو به اندازه کافی طولانی کنی تا نتیجه مطلوب به دست بیاد و اگر جزو این جمع نیستی خوشحال باش چون نتیجه به نفع متولد ماه اردیبهشت است. هر تصمیمی که در این هفته بگیری یا کاری که الان شروعش کنی، مثل یک درخت رشد خواهد کرد و بار خواهد داد پس دقت کن دست به چه کاری می زنی.

خرداد
یک ناراحتی کوچیک یکی از صبح‌ها رو خراب می‌کنه ولی به ظهر نرسیده حالت بهتر می شه. گذشتن اورانوس از خونه دوم شخصی‌ات نشون دهنده عدم استراحت کافی است. اگر فیزیکی کمبود استراحت و خواب داری حتما وقت کافی به استراحتت اختصاص بده ولی اگر از نظر بدنی مشکلی نداره، به استراحت فکری / روحی‌ات دقت کن. فکر هم مثل بدن نیاز به استراحت داره و اگر بیش از حد درگیرش کرده باشی، خسته می شه و نمی تونه قوای خودش رو بازسازی کنه. چهارشنبه ونوس به کماندار می رسه و احتمال یک رابطه عاطفی جذاب در اوجه. به احتمالات فکر کن و با کمی محاسبه، تیرت رو به هدف بزن. آدم ها راحت عاشقت می شن ولی موندنشون کمی سخته.

تیر
خودت و تقریبا همه متوجه خواهند شد که احساساتت خیلی تقویت شده. دوست داری وارد یک سرزمین ناشناخته بشی ولی ترسی ته دلت هست که جلوت رو می گیره یا بهت هشدار می ده که مواظب باشی. در این شرایط باید با عقلت مشورت کنی و وقتی تصمیمت رو گرفتی فقط به اجرا کردنش فکر کنی نه به دلایل تصمیمت. برخوردی رو در رو هم در طالعت هست که احتمالا در یک روز فرد اتفاق می افته. در روابط عشقی باید مواظب باشی که بیش از حد بخشنده نباشی چون بعضی ها نمی تونن اندازه خودشون رو نگه دارن.

مرداد
اینکه در دنیا هیچ چیز بدی نباشه ممکن نیست. هر کس و هر چیزی که در نظر بگیری هم جبنه‌های خوب دارن و هم جنبه‌ها بد پس اینکه احساس کنی اطراف چیزهای بد زیاد شدن، یعنی داری چیزهای خوب رو ندیده میگیری. البته ستاره‌ها هم می گن در اوج نیستی و وضع می تونست از این بهتر باشه ولی اگر کلا از چیزی نا امید شدی بدون داری اشتباه می کنی. خورشید پشت زحل قرار گرفته ولی این نباید باعث بشه کلا نورش رو نبینی. کسی که دوستش داری اونقدر که باید داغ نیست. حالا یا فاصله اش با تو زیاد شده یا چیزی بین شما قرار گفته. دلیلش رو کشف و خنثی کن. تو می تونی. به شرطی که کمی ابتکار به خرج بدی. شانس با توئه پس از محیط‌های امن بیرون برو و کمی کارهای خطرناک بکن.

شهریور
یک نفر هست که به تو اعتماد زیادی داره. این آدم نیاز به یک راهنمایی داره پس خوبه اگر بتونی موقعیتی رو جور کنی که به دور از دغدغه‌های مختلف با هم گپ بزنین. از روز چهارشنبه تا جمعه ممکنه احساس انزوا کنی. به این حس اجازه گسترش نده چون هفته بعد هفته شلوغی است و اصلا خوب نیست گوشه گیر شده باشی. یک جمع خیلی کوچیک (حتی دو یا سه نفره)‌ می تونه مشکلی رو حل کنه. به سینما، پارک، کافی شاپ یا چنین جاهایی برو و مواظب باش خودت رو توی کتاب و فیلم و سریال غرق نکنی. چیزی که لازمه، خروج از انزوا است تا متولد شهریور در اواسط ماه مهر فکر نکنه فراموش شده.

مهر
از دوشنبه تا آخر هفته احساس خواهی کرد آروم و در اوج قدرتی. این به خاطر اینکه ماه پشت سرت قرار گرفته و خورشید پیش روت. خوشبختانه محدودیتی در صحبت نیست و می تونی هر چیزی که دوست داری رو به هر کسی بگی – حتی رازها رو. اما چیزی که باید مواظبش باشی اینه که قولی که به کسی می دی رو زیر پا نذاری. یک ایده اینه که در این هفته هیچ قول مهمی به کسی ندی و از اون بهتر اینه که با خودت فکر کنی و اگر قولی به کسی دادی که بهش عمل نکردی، سراغش بری و از خودت یک آدم خوش قول بسازی. در روابط عاطفی هفته بسیار خوبی پیش رو است. اگر با کسی در رابطه هستی ته دلش تو رو عمیقا دوست داره و اگر با کسی در رابطه نیستی بازم کسی هست که ته قلبش دوستت داره. باید بهش فرصت پا پیش گذاشتن بدی. گاهی به سادگی یک لبخند زدن.

آبان
گرفتن یک تصیم مهم داره ساده و ساده‌تر می‌شه. در واقع جواب که مدتی بود به شکلی مبهم توی ذهنت می‌چرخید حالا واضح‌تر شده و تقریبا می دونی قراره چیکار کنی. مرکوری عاقل که داره از طرف سیاره پلوتو هم حمایت می شه به خونه چهارم تصمیم رسیده و بهترین شرایط دنیا رو داری برای گرفتن یک تصمیم مهم. اگر عاشقی بدون که عشق درستی رو انتخاب کردی و اگر هم در رابطه‌ای نیستی بدون که به نفعت نبوده. خوشوقتم بگم که یک کار خیر یا یک فعالیت نوع دوستانه تاثیر بسیار مهمی روی زندگی ات خواهد گذاشت. موفقیتی خیلی بزرگتر از چیزی که بهش فکر می کردی پیش رو است.

آذر
مراسم و جشن! در این هفته یا به یک جشن دعوت خواهی شد یا تاریخ یک جشن برگزار می شه یا چنین چیزی. ونوس و خورشید در یک خط هستن و آسمون چراغونی شده. اگر سعی می کنی کسی رو متقاعد کنی که در کاری با تو همراه بشه، بهترین روش اینه که اول فکر کنی که چرا اینکار به نفع اونه و بعد این رو براش شرح بدی. اگر روی چیزی بیش از حد اصرار کنی، این خطر به وجود می‌یاد که حوصله طرف مقابلت از کل موضوع سر بره و هیچ وقت تصمیم نهایی‌اش رو با تو همسان نکنه. حداقل کلمات لازم رو بگو و به آدم‌ها فرصت بده فکر کنن. وقتی یک ایده در حال اتفاق افتادنه، لازم نیست هلش بدی.

دی
قصدی که داری بد نیست ولی یک نفر از ایده‌ات برداشتی منفی پیدا کرده. شاید فکر می کنن تو با تمام قدرت مشغول کار نیستی یا شاید فکر کنن که فقط دنبال نفع خودتی. اگر در مسیری در حال حرکتی مواظب باش که فقط با جمع پیش نری و به جاش چشمت به هدف باشه و دائم مواظب باشی که آیا این مسیر اون چیزی هست که می خوای یا نه. در زندگی شخصی هم کاملا مواظب باش که اشتباه نکنی. مریخ در خونه یازدهم تصمیم می گه که یک اشتباه در پیش رو است. شاید همون فرمول قبلی که با جمع حرکت نکنی و شخصا و دائما هدف رو بسنجی بتونه معیار خوبی برای احتراز از این اشتباه باشه. این اشتباه بخصوص در شنبه و یکشنبه بعد بسیار تهدید کننده دیده می شه.

بهمن
اخیرا اشتباهی کرده یا سوء تفاهمی شده که هنوزم نتایجش داره آزارت می ده و احیانا باعث استرس اضافی در یک رابطه شده. اگر چیز بخصوصی توی ذهنت می گذره و بیشتر از سه هفته است بهش فکر کردی، اونو به یک نفر بگو. اگر هم کاری توی ذهنته و بیشتر از سه ماهه رهات نکرده، عملی‌اش کن – حداقل قدم اولش رو. به نظر می رسه که زندگی تا مدتی پیچیده‌تر خواهد شد ولی این گذرا است و زودتر از چیزی که به نظر می رسه همه چیز روی غلطک خواهد افتاد. راز یک رابطه قوی، کانال های باز ارتباطی است. محبت به یک حیوون می تونه تمام هفته‌ات رو پر انرژی کنه.

اسفند
این هفته بیشترین چیزی که میتونه تو رو تقویت کنه،‌ یک تشویق بیرونی است. مثلا به خاطر کارت تشویق بشی یا به خاطر تلاش‌های این چند وقت مورد تقدیر قرار بگیری. متاسفانه اگر تلاش خاصی نداشتی هفته خیلی پر هیجانی رو هم نخواهی گذروند. یک غم در راه دور دیده می شه ولی به راحتی می تونی ازش گذر کنی یا حتی بهش بر هم نخوری. در حالی که خورشید بالای سر قرار گرفته، متولد اسفند می تونه از طبیعت لذت ببره. به جایی برو که سبزی یا آب باشه و می بینی چطور بهت خلوص و قدرت می ده اما مواظب باش هوای مهر، باعث سرماخوردگی ات نشه. برای کسب اطمینان از اینکه هفته خوب می گذره، با قلبت حرف بزن و بذار احساسات عاشقانه‌ات راه رو بهت نشون بدن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد