پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز یکشنبه ۲۸ مهر ۹۲

فال روز یکشنبه ۲۸ مهر ۹۲

       فروردین: شما امروز دقیقاً می دانید که در هر مورد مهم چه کاری می خواهید انجام دهید. اما مشکل شما این است که راندمان فعلی شما مناسب نیست به خاطراینکه شما با هیچ برنامه خاصی پیش نمی روید. حقیقت این است که شما شاید از تجربه هایتان استفاده نمی کنید. سعی کنید به این روند ادامه ندهید فقط تا حد امکان در حد توانتان تلاش کنید.

اردیبهشت: شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

خرداد: شما به خاطر یک سری شرایط پیچیده شاید مجبور باشید که بیشتر از همیشه تلاش کنید اما امروز برای شما خیلی سخت است که برای پیدا کردن یک راه حل، بیشتر کار کنید. در حالی که امروز زمان مناسبی است برای این که فراتر از محدودیت هایتان عمل کنید. سعی نکنید که باهوش باشید؛ فقط اجازه بدهید که آسیب پذیریتان ظاهر شود و از اینکه در مورد ترس هایتان صحبت کنید هراس نداشته باشید. در نهایت آنها زیرکی و بصیرت ذهنی شما را به خوبی تشخیص خواهند داد.

تیر: اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

مرداد: شما یک راهنمای خوب هستید و امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است، به طوری که دوستان و همکارانتان از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید. به جای اینکه در زمان خوشی پیشروی آنان باشید، باید سعی کنید شور و هیجان را ثابت نگه دارید. اگر این شور و هیجان شدت پیدا کند و سپس ناپدید شود به نفع هیچ کس نیست. در ابتدا به آرامی حرکت کنید و سپس در طول روز به سرعت حرکتتان بیافزایید.

شهریور: شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

مهر: شما اکنون بسیار مصمم هستید تا پروژه ای عقب افتاده را در خانه تکمیل کنید. حتی اگر شما برای این کار در نظر گرفته شده اید درست نیست که امروز با عجله و شتاب این کار را انجام بدهید. عجله کردن شما میتواند برایتان گران تمام شود. پس قبل از این که کارتان را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای لازم را دارا هستید.

آبان: موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

آذر: شما امروز در مورد مسائل مالی به آگاهی تازه ای رسیده اید؛ به خصوص که شما اخیراً از انجام دادن معاملات سخت اجتناب ورزیده اید. توجه کردن به جزئیات شما را به عقب برمی گرداند، مگر اینکه خودتان را نسبت به مسائل جزئی بی اهمیت نشان دهید. اگرچه این کار زمان زیادی می برد، اما برای شما لازم است که مسائل مالی قدیمی تان را تا جایی که در توانتان است فراموش کنید.

دی: امروز شما برای غلبه کردن بر ترسهایتان باید بیشتر کار کنید، اما اگر شما فعال باشید پاداش دریافت خواهید کرد. یک دوست نزدیک می تواند مشکلی برایتان ایجاد کند، اما شاید شما به درستی نفهمید که چه اتفاقی افتاده است. بی میلی شما نسبت به تغییر کردن حتی می تواند شرایط را بیشتر رقابت آمیز کند. بیشتر تلاش کنید تا انعطاف پذیر باشید و پریشانی و یکدندگی را از خود دور سازید.

بهمن: همزمان با قرار گرفتن ماه در دوازدهمین خانه رازهای شما، شما دوست ندارید که با شخص دیگری درباره نیازهایتان صحبت کنید. وقتی شخص دیگری می داند که شما چه می خواهید، باید احساس خوبی داشته باشید، اما شاید به نتیجه ای که دوست دارید نرسید. تصور نکنید که استقبال گرمی از شما می شود، زیرا رابطه های دوستی موقتاً سرد شده است. با وجود این صحبت کردن در مورد احساسهایتان به طور منطقی می تواند در آینده برایتان مفید باشد.
اسفند: امروز شما به نیازهای دوستتان توجه می کنید و می توانید به راحتی در شرایطی به او یاری رسانید که آنقدر هم که به نظر می آید این شرایط مهم نیستند. پس اگر به شما گفتند که کمک شما چندان مفید نبوده ناراحت نشوید. درعوض قبول کنید که رأی شما مثل همیشه نبوده است. شما اگر نسبت به سیگنالهایی که از دیگران دریافت می کنید توجه کافی داشته باشید، می توانید خودتان را از شرایط نامناسب نجات دهید. ابتدا سعی کنید به خودتان توجه کرده و اوضاع خود را بهبود ببخشید.       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فال روزانه ۲۸ مهر

فال روزانه

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

فروردین: امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌کشاند که خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید که پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این کار باید برایتان آسان باشد، چراکه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌کنید، ولی حالا وقتی که می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌کنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت کنید اوضاع بدترمی‌شود.

اردیبهشت: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

خرداد: هم اکنون راه‌های خیلی زیادی برای خلاقیت وجود دارد و این امکان برای شما به وجود آمده که برخی از این روش‌ها را امتحان کنید. امروز تلاش شما برای متفاوت بودن بهتان کمک می‌کند تا در جمع بدرخشید، چرا که شما به روش‌های مختلفی ایده‌های خود را مطرح می‌کنید. اما اگر دیگران فکر کنند یکی از ایده‌های شما باز همه بهتر است شما به دردسر خواهید افتاد، چرا که آن وقت از شما می‌خواهند روی همان یک ایده تمرکز کنید. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که حرف خود را به کرسی بنشانید و همین توانایی اجازه تغییر کردن را به شما می‌دهد.

تیر: اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می‌کشاند. شما فهمیده‌اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید که چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه کنند.

مرداد: امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

شهریور: امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت‌های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می‌کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

مهر: شما همیشه با رضایت خاطر مسائل پیچیده‌ای که احساسات شما را تحت تاثیر می‌گذارند را می‌پذیرید، اما امروز بیشتر از همیشه مشتاق خطر کردن هستید. درحالیکه به فکر امنیت خود نیز هستید، اعتراف کردن به رفتارهای حاکی از نافرمانی تان می‌تواند باعث راحتی و آسایش خاطر شما شود. این سخن بدین معنی نیست که حالا دنبال امنیت و مکان‌های امن باشید، بلکه باید به منظور داشتن تجربه ای به یاد ماندنی ریسک کردن را بپذیرید.

آبان: امروز جریان هوای شدیدی از سوی خورشید به سمت پلوتو یعنی سیاره بخت شما می‌آید و شما با حس‌هایی که تا بحال برایتان پوشیده بود آشنا می‌شوید و یا بخشی از وجودتان را که به فراموشی سپرده بودید دوباره آشکار می‌شود. اگر نتوانید در مورد این حس‌های جدید خود با کسی صحبت کنید اصلاً اهمیتی ندارد. الان چیزی که مهم است میل و علاقه تان برای رفتن به سفری دور و دراز به تنهایی و فقط مخصوص به خودتان است.

آذر: امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

دی: شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را رها می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

بهمن: اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل‌های خودتان کنترل کافی دارید.

اسفند: اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید از آنها دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فکر می‌کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می‌کنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 فال روز و فال حافظ یکشنبه ۲۸ مهر ۹۲

       فال روز متولدین فروردین:
امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند
حافظ :
در میخانه ببستند خدایا مپسند که در خانه تزویر و ریا بگشایند
حافظ این خرقه که داری تو ببینی فردا که چه زنار ز زیرش به دغا بگشایند
تعبیر:گرفتار رنج و مصیبتی شده ای، اما نا امید نباش. پایان هر شب سیاه سپیدی روز است. دعا و نیایش به درگاه خدا به قلب تو آرامش می بخشد و به تو کمک می کند تا بهتر تصمیم بگیری. امیدوار باش.

فال روز متولدین اردیبهشت:
شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.
حافظ :
رسم بدعهدی ایام چو دید ابر بهار گریه‌اش بر سمن و سنبل و نسرین آمد
چون صبا گفته حافظ بشنید از بلبل عنبرافشان به تماشای ریاحین آمد
تعبیر:آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

فال روز متولدین خرداد:
به آندسته از خانمها که رازی در دل دارند توصیه میشود در بازگویی آن به شخص مورد اطمینان خود نیز بااندیشه و احتیاط عمل کنند . به متاهلین بویژه آقایان توصیه میشود اینروزها با یک شاخه گل، یک هدیه کوچک، حتی یک کارت زیبا سبب شوند فضای خانوداگی شان رنگ و روح تازه ای بگیرد .
حافظ:
مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدین راه بشد یار و ز ما یاد نکرد
غزلیات عراقیست سرود حافظ که شنید این ره دلسوز که فریاد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.


فال روز متولدین تیر:
در زمینه مسائل عاطفی و احساسی خیلی از خانم ها از شوهران خود گله دارند که چرا احساسات خود را بیان نمی کنند و خیلی از آنان از همسران خود شکایت دارند که چرا در برخوردها بی تفاوت شده اند . به هر دو گروه توصیه میشود در برقراری روابط صمیمی و گرم بکوشند، خصوصا اینروزها که هر دو گروه به آن نیاز دارند .
حافظ:
سایه طایر کم حوصله کاری نکند طلب از سایه میمون همایی بکنیم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوایی بکنیم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

فال روز متولدین مرداد:
امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع کنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یک نفر احساسات عاشقانه شما را تحریک کند. فراموش نکنید که شما قدرت این را دارید که رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت کرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.
حافظ:
عاشقان را گر در آتش می‌پسندد لطف دوست تنگ چشمم گر نظر در چشمه کوثر کنم
دوش لعلش عشوه‌ای می‌داد حافظ را ولی من نه آنم کز وی این افسانه‌ها باور کنم
تعبیر:بلند همت و با اراده هستی. دارای طبعی بلند می باشی و همین کافی است. با سخت کوشی و تلاش به نتیجه ی دلخواه می رسی. به دوستان ظاهرالصلاح اعتماد نکن. در کارها تعقل و اندیشه کن.

فال روز متولدین شهریور:
شما بالاخره نتیجه سخت کار کردن خود را می‌بینید و پاداشی که درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید کاملاً از روند کاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز کار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا کرده‌اید که لیاقت زندگی لوکس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فکر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی کنید.
حافظ:
سایه طایر کم حوصله کاری نکند طلب از سایه میمون همایی بکنیم
دلم از پرده بشد حافظ خوشگوی کجاست تا به قول و غزلش ساز نوایی بکنیم
تعبیر:راه دشواری در پیش داری. برای رسیدن به هدف، اراده ای محکم لازم است. باید هوشیار و مراقب باشی تا دچار لغزش و خطا نشوی. از دوستان مشفق و آگاه راهنمایی بطلب و با آنها مشورت کن. صبر و حوصله کن تا با آرامش خاطر به کار خود ادامه بدهی.

فال روز متولدین مهر:
در زمینه کسب و کار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخی بدلیل رکود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتکارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست ه اند. به این گروه توصیه میشود باامید بکار بپردازند و روحیه خود را نبازند که هنوز شانس های خوبی در راه است .
حافظ:
من این مرقع رنگین چو گل بخواهم سوخت که پیر باده فروشش به جرعه‌ای نخرید
بهار می‌گذرد دادگسترا دریاب که رفت موسم و حافظ هنوز می‌نچشید
تعبیر:رنج و سختی عاقبت به راحتی و سعادت منجر می شود و به آرزوی خود می رسی. قدر لحظه های زندگی را بدان و دم را غنیمت بشمار تا نادم و پشیمان نشوی. سعی و کوشش را رها نکن

فال روز متولدین آبان:
شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.
حافظ:
ما را که درد عشق و بلای خمار کشت یا وصل دوست یا می صافی دوا کند
جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت عیسی دمی کجاست که احیای ما کند
تعبیر:زندگی گاهی با شکست و گاهی با پیروزی همراه است. نباید نا امید شد، بلکه به لطف خداوند امید داشته باش. همه چیز را از خدا بدان تا زندگی بر تو آسان گردد. به زودی رنج ها به پایان می رسد.

فال روز متولدین آذر:
به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف هایی که او می زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.
حافظ:
کو جلوه‌ای ز ابروی او تا چو ماه نو گوی سپهر در خم چوگان زر کشیم
حافظ نه حد ماست چنین لاف‌ها زدن پای از گلیم خویش چرا بیشتر کشیم
تعبیر:به آنچه که داری قناعت کن و مغرور نباش. به اندازه ی توانایی های خود زندگی کن تا زندگی خود را پریشان نکنی. با خانواده ی خود مهربان باش و از لحظات زندگی بهره ببر. آنان را با آرزوهای بی پایه و اساس خود در رنج و زحمت نینداز.
فال روز متولدین دی:
امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است که شما دوست دارید افق فکری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین که بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ کنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی که امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌کند و می‌تواند در کنار چیزهایی که قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان کنید.
حافظ:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هیچم خبر از هیچ مقامی نفرستاد
حافظ به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پیامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است


فال روز متولدین بهمن:
بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیکه بسیاری از آن روی ها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بکشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.
حافظ:
بعد از این دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردین داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدین داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.


فال روز متولدین اسفند:
شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید.
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافیتت در سرای خویشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خویشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد