پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

سماجت شوم یک مرد در ازدواج با دختر همسایه



سماجت یک مرد برای ازدواج با دختر همسایه پایانی شوم داشت.  
هدایت وقتی مخالفت دختر همسایه را دید با دختر دیگری ازدواج کرد و با وجود داشتن بچه‌ای همسرش را طلاق داد و باز سراغ دختر همسایه رفت. آن دو با هم ازدواج کردند غافل از این‌که جنایتی رقم خواهد خورد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از شوک، مردی تحصیلکرده به نام هدایت که در منطقه ذوالفقاری آبادان زندگی می‌کند خود را به کلانتری 18 رساند و ادعا کرد همسرش گم‌شده است.این مرد گفت: سودابه 35 ساله مدرک کارشناسی دارد و کارمند بایگانی دانشکده نفت آبادان است که برای خرید، خانه‌شان را ترک کرد و تا ساعت 11 شب برنگشته است.این ادعاها کافی بود تا ردیابی‌های ویژه برای پیدا کردن سرنخی از زن گمشده کلید بخورد تا این‌که صبح یکشنبه گذشته اهالی محله ابوشانگ آبادان با دیدن جسد زن در نخلستان‌ها ماجرای آن را به پلیس گزارش دادند.
دقایقی نگذشته بود که تیم‌های تخصصی و بازپرس جنایی پای در نخلستان‌ها گذاشتند و در معاینه سر صحنه مشخص شد هیچ اثری از کتک‌کاری، شکنجه و زخم با چاقو روی بدن این زن وجود ندارد و لباس‌هایش خانگی بوده است. در جست‌وجوی محل جنایت هیچ کیف و موبایلی به‌دست نیامد تا این‌که مشخص شد زن جوان کسی جز همان سودابه نیست.
شوهر سودابه که با شنیدن ماجرای قتل همسرش به گریه افتاده و به سر و صورتش می‌کوبید، تحت بازجویی قرار گرفت و چون پلیس پرده از دروغگویی‌هایش برداشته بود چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: به خاطر درگیری خانوادگی که خیلی مهم نیز نبود همسرش را خفه کرده و چون سودابه آسم داشت خیلی زود کشته شده است و از ترس جسد سودابه را با خودرو به نخلستان‌ها برده و پس از رها کردن آن نزد پلیس رفته است.
این در حالی است که همسایه‌ها ادعا کردند سودابه همسر دوم هدایت است. وی حدود 10 سال پیش با سودابه همسایه بوده و هدایت چندین‌بار وقتی هنوز ازدواج نکرده بود به خواستگاری‌اش رفته و پس از این‌که جواب رد شنیده بود تصمیم به ازدواج با زن دیگری گرفته و از نخستین ازدواجش یک بچه 7 ساله دارد که به خاطر مشکلاتی از همسر اولش جدا شده و باز به خواستگاری سودابه رفته و حدود یک ماه پیش با وی ازدواج کرده که پس از یک ماه اقدام به قتل وی می‌کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد