پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فـال روزانه 1392/08/01

 فال روز چهارشنبه ۱ آبان ۹۲

متولد فروردین : امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.


متولد اردیبهشت : مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

متولد خرداد : اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

متولد تیر : امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

متولد مرداد : درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

متولد شهریور : امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

متولد مهر : امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

متولد آبان : یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.

متولد آذر : شما امروز تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

متولد دی : فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

متولد بهمن : امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

متولد اسفند : شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فال امروز چهارشنبه 1آبان 92
امروزمان چگونه خواهد گذشت . ببیند و بخوانید.......


فروردین:امروز روابط دوستانه شما صمیمی‌تر می‌شود، برای اینکه خورشید هشتمین خانه تان که خانه دوستی و صمیمیت است را ملاقات می‌کند. شما دوست دارید از نظر جسمانی و حسی، در موقعیتی قرار بگیرید که بتوانید احساسات عمیق خود را ابراز کنید. اجتناب کردن از ابراز احساسات اگرچه راحتی و آسایش‌تان را به همراه دارد، اما در طولانی مدت استراتژی خوبی نخواهد بود.

اردیبهشت: امروز لزومی ‌ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

خرداد: باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

تیر: طی چند هفته آینده فرصت‌های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می‌تواند به تمام دوگانگی‌های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می‌توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

مرداد: امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده‌اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می‌کنید تضاد وجود دارد. شما می‌دانید چه می‌خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می‌دهد واکنش تندی نشان می‌دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود ر می‌زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می‌دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

شهریور: شما امروز احساسات خود را مخفی می‌کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

مهر:حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش‌های اساسی می‌شود و اعتقادات‌تان عوض شده و می‌توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می‌کنید، می‌توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.

آبان: خورشید وارد نشانه‌تان می‌شود و اولین خانه تان یعنی خانه «خود» بیشتر جنبه‌های خصوصی زندگی تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عطارد پیش از این در برج عقرب حضور داشت و امروز دور ماه می‌چرخد، پس به شما توصیه می‌کنیم حتی اگر قدرت جنگیدن ندارید وارد مبارزه و رقابت شوید. اگر چند نفس عمیق بکشید استرس‌هایتان زایل می‌شود، اما استفاده درست و بجا از زمان بیشتر از هرچیز دیگر بهتان کمک می‌کند. در ضمن نگرش‌های منفی هم به ذهنتان راه ندهید.

آذر:ماه وارد دوازدهمین خانه تان یعنی خانه خیال پردازی می‌شود و تا چند هفته آینده احساسات شما را تحریک می‌کند، اما فاش کردن این رویاها برایتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجیب اینکه هرچقدر که بیشتر روی چیزی تمرکز می‌کنید، وقوع آن را بیشتر به تعویق می‌اندازید. شما باید زمان درست استفاده کردن از فرصت‌ها را بشناسید. در این صورت می‌توانید به جواب برسید.

دی: هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستید که هرکسی می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را ببیند! حقیقت این است که شما روشی در پیش گرفته‌اید که اصلا جانب احتیاط را رعایت نمی‌کنید. اگر بخواهید بیش از اندازه رک و بی پرده باشید، قدرت خودتان را از دست خواهید داد و همچنین فرصت پیشرفت کردن را نیز از دست خواهید داد.

بهمن: امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می‌آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی ‌نکنید.
اسفند: باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع‌های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک‌ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات‌تان اضافه می‌شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فـال روزانه 1392/08/01

فال روزانه متولدین فروردین

امروز تفکری روشن و عقلانی خواهید داشت به همین دلیل می توانید توقعات دیگران را تا حد زیادی برآورده کنید.

پیش بینی روابط شما: دیگران به نظرات و عقاید شما احترام می گذارند. در واقع امروز آنها منتظر هستند که نظر شما را در مورد یک موضوع خاص بشنوند. به همین دلیل تفکر روشن و منطقی شما هم به خودتان کمک می کند و هم به آنها.

پیش بینی شغل شما: اطلاعاتی که امروز به شما داده می شود بخضی از واقعیت هستند ولی همه آن نیستند. برای دانستن کل ماجرا باید کمی خشونت به خرج دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

کاملا مراقب رفتار خود و به خصوص کسانی که با آنها نشست و برخاست می کنید باشید چون دیگران شما را بر این مبنا مورد قضاوت قرار می دهند.

پیش بینی روابط شما: امروز احساس می کنید که دیگران را دوست دارید. احساس خوبی نسبت به خود دارید و نوعی خوش بینی نسبت به زندگی حس می کنید. به همین دلیل روابط انسانیتان موفق تر از قبل خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز درست زمانی که انتظارش را ندارید با موجی از مخالفت روبرو می شوید. احتمالا به دلیل شرایطی که در آن قرار دارید نخواهید توانست به درستی از خود دفاع کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

از پولی که به دستتان می رسد به درستی استفاده کنید. تا دیر نشده برای آینده کاری و مالی خود برنامه ریزی دقیق تر و سنجیده تری کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز خواهید دید که گفتار شما تاثیری انکار ناپذیر بر دیگران دارد. پس سعی کنید این تاثیر را به شیوه ای مثبت به کار بگیرید تا به نفع هردو طرف باشد.

پیش بینی شغل شما: شخصی درخواستی را مطرح کرده و انتظار دارد که به موقع به آن پاسخ دهید. بیش از این درنگ نکنید. وقت آن رسیده که تکلیف او را روشن کنید.

فال روزانه متولدین تیر

به یاد داشته باشید تنها تا زمانی می توانید به دیگران ریاست کنید که آنها از شما و روش هایتان حمایت کنند پس سعی کنید رضایت آنها را فراهم کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز از نظر روابط اجتماعی و دوست یابی موقعیتی بسیار خوب خواهد بود. اگرچه از بعضی دوستان بدی دیده اید ولی هنوز کسانی هستند که می توانند دوستن خوبی برای شما باشند.

پیش بینی شغل شما: شما دانش زیادی دارید که دیگران می خواهند در آن سهیم باشند. در واقع شما معلم خوبی هستید، هرچند هنوز چیزهای زیادی هست که باید یاد بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما در ذهن خود به راهی که باید بروید واقف هستید پس به شک و تردید اجازه ندهید وارد زندگیتان شوند و برنامه ها را خراب کنند.

پیش بینی روابط شما:علاقه زیادی که به اعضای خانواده دارید باعث می شود برای آنها فداکاری کنید ولی لازم است همواره علایق و اولویت ها ی خود را نیز در نظر بگیرید.

پیش بینی شغل شما: وجود شما در محل کار ضروری است ولی بهتر است اول مطمئن شوید کاری که در حال انجامش هستید با روحیاتتان سازگاری دارد یا نه.

فال روزانه متولدین شهریور

به جای اینکه فقط به خودتان فکر کنید به دیگران بیشتر کمک کنید. کمک به دیگران بر روان انسان تاثیری مثبت می گذارد.

پیش بینی روابط شما: بعضی خواسته های شما دیگر مورد توجه دیگران قرار نمی گیرد چون رنگ و بوی کهنگی به خود گرفته است. انسانها همواره به دنبال چیزهای جدید و تازه هستند. چرا سعی نمی کنید خود را با این گرایش اطرافیان سازگار کنید؟

پیش بینی شغل شما: تجربیات گذشته امروز به کمک شما می آیند و مانع تکرار اشتباهات شما می شوند. سعی کنید بیشترین استفاده را از این تجربیات ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

بعد از مدت ها سرگردانی در طوفان، کشتی شما بالاخره به ساحل می رسد. حالا زمان آن رسیده که مدتی در این ساحل استراحت کنید و طعم واقعی آرامش را بچشید.

پیش بینی روابط شما: گاهی توقعات دیگران از شما آنقدر بزرگ و غیرمنطقی است که شما را متعجب می کند. اما شما در اکثر مواقع با یک لبخند درخواستشان را می پذیرید. فراموش نکنید نه گفتن یک مهارت است که با تمرین و تکرار به دست می آید.

پیش بینی شغل شما: در اکثر موارد دیگران را مورد قضاوت قرار می دهید و بر اساس این قضاوت از آنها روی بر می گردانید یا آنها را می پذیرید. به جای قضاوت بهتر است سعی کنید با این افراد رابطه ای خوب و منطقی برقرار کنید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر دوست دارید چیزهای خوب زندگیتان ادامه پیدا کنند به فکر راه هایی باشید که به شما کمک می کنند آنها را حفظ و نگهداری کنید. هرچیز خوب و زیبایی به مراقبت و توجه نیاز دارد.

پیش بینی روابط شما: امروز بهتر است نظرات و انتقادات دیگران را با آغوش باز پذیرا باشید. به خصوص آنچه افراد خیرخواه و مهربان و اعضای خانواده می گویند باید مورد توجهتان قرار گیرد.

پیش بینی شغل شما: کسی عقیده ای دارد که از نظر شما واقع بینانه و منطقی نیست ولی کمی بیشتر که دقت می کنید می بینید به دردتان می خورد. هیچ ایده ای را بدون فکر رد نکنید.

فال روزانه متولدین آذر
خوشبختانه امروز اکثر کارها بر وفق مرادتان پیش می رود، مگر مواردی که در هر حال از کنترلتان خارج هستند.

پیش بینی روابط شما: بعضی رفتارهای شما دیگران را آزار می دهد اما شما به آنها دقت کافی ندارید. کافی است بیشتر به اخلاق و رفتارآنها دقت کنید تا ببینید کدام رفتار آنها را ناراحت می کند.

پیش بینی شغل شما: برای اینکه حرف خود را به کرسی بنشانید به هر حربه ای متوسل نشوید. شما هم مثل هر انسان دیگری اشتباه می کنید و یادآوری این اشتباه از سوی دیگران به معنای یک خصومت شخصی نیست.

فال روزانه متولدین دی

به زودی به هدفی که در سر داشتید می رسید. نتیجه تلاش و انگیزه خود را می گیرید. زندگی بسیار موفقی در پیش رو دارید.

پیش بینی روابط شما: لازم است به یکی از اعضای خانواده کمک کنید تا از مراحل دشوار زندگی خود با موفقیت عبور کند. او در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به کمک شما احتیاج دارد.

پیش بینی شغل شما: اگر در پرداخت حق شما کوتاهی کرده یا بدقولی کرده اند ناراحت و نگران نباشید. به زودی به حقتان می رسید. نباید با مشکلات کوچک دلسرد و ناامید شوید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر بتوانید کارهایی را که در ذهن دارید انجام دهید احساس بسیار خوبی پیدا خواهید کرد و در پایان روز با خیال راحت به رختخواب می روید پس از تک تک لحظه ها نهایت استفاده را ببرید.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید به دیگران نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند و چقدر به خاطر کارهایی که به خاطر شما انجام داده اند از آنها متشکر هستید. شاید یک لبخند یا یک شاخه گل بتواند قدردانی شما را نشان بدهد.

پیش بینی شغل شما: درست زمانی که احساس می کنید کاری را تمام کرده اید با موانع جدیدی روبرو می شوید. مضطرب و نگران نشوید چون با کمک دیگران به خوبی از پس کارها بر می آیید.
فال روزانه متولدین اسفند

نیاز شدیدی به استراحت دارید، چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی. شاید بتوانید به کمک یکی از اعضای خانواده کارهایتان را سازمان دهی کنید و وقتی برای استراحت پیدا کنید.

پیش بینی روابط شما: قدر کمک هایی که بدون چشمداشت و از صمیم قلب به سوی شما سرازیر می شود را بدانید. تا آنجا که می توانید لطف دیگران را جبران کنید تا بتوانید همواره از مهربانیشان برخوردار شوید.

پیش بینی شغل شما: شغلی که در حال حاضر در آن مشغول هستید نقطه پایان کار و تلاشتان نیست بلکه راهی طولانی در پیش دارید و تغییرات بسیار مثبتی در انتظارتان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد