پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

90/ تاکتیکی‌ترین گل لیگ را من زدم


اسماعیل شریفات کم گل می‌زند اما وقتی می‌زند قشنگ هم می‌زند او با گلی که زد باعث شد تیمش دست خالی از تبریز خارج نشود.
سارا طاووسی  
90: اسماعیل شریفات کم گل می‌زند اما وقتی می‌زند قشنگ هم می‌زند او با گلی که زد باعث شد تیمش دست خالی از تبریز خارج نشود. شریفات این هفته هم باید برابر تیم سابقش استقلال قرار بگیرد، صحبت‌های او را بخوانید:
90: بالاخره توانستید از یک تیم بالای جدولی امتیاز بگیرید.
خدا را شکر. همه بچه‌ها با تمام وجودشان بازی کردند که صدرجدول را حفظ کنند اگر بازی را می‌باختیم صدرنشینی به تراکتور می‌رسید که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد.
90: حسابی صدر جدول را چسبیده‌اید؟
چیزی که خیلی سخت به دست می‌‌آید را نباید راحت از دست داد. ما برای صدرنشینی زحمات زیادی کشیدیم که زحماتمان هم نتیجه داد. خیلی خوشحالم که توانستم گل بزنم. این گل تلاش همه بچه‌ها از جمله رحمانی و پریرا بود. در تمرینات خیلی تلاش می‌کنم و روی زدن ضربه به دروازه تمرکز می‌کنم از نظر خودم این تاکتیکی‌ترین گل تا این جای لیگ بود، شاید اگر آن گل را نمی‌زدم تراکتور بازی را می‌برد.
90: شادی بعد از گلت برنامه‌ریزی شده بود؟
از قبل دوست داشتم که این حرکت را انجام دهم اما منظور خاصی هم نداشتم.
90: بعد از گلت به آغوش سعداوی رفتی، منظور خاصی داشتی؟
هیچ منظوری نداشتم، آقای سعداوی دوست داشت هر طور شده تراکتور را ببریم و قبل از بازی از من خواسته بود تمام توانم را برای این بازی حساس بگذارم. من هم به حرفش گوش کردم و با گلی که زدم قسمت کوچکی از زحماتش را جبران کردم.
90: در مورد صحنه مشکوک پنالتی چه نظری داری؟
توپ را از جناح مخالف روی دروازه تراکتور سانتر کردم که بعد از عبور از پریرا به رفیعی رسید که داور هم پنالتی اعلام کرد این دیگر به سلیقه شخصی داور برمی‌گردد.
90: به شادی بعد از گل پریرا هم خیلی انتقاد کردند، در این مورد چه نظری داری؟
لوسیانو کار خاصی نکرد که این همه راجع به آن بحث کردند. این کار را جواد نکونام هم قبلا انجام داده بود. خود پریرا هم گفته این حرکت در برزیل یک رسم است که هر کس همسرش باردار است معمولا از این نوع شادی گل‌ها می‌کند.
90: این هفته هم باید روبروی تیم سابقت استقلال به میدان بروی.
بازی سختی در آزادی داریم، اگر بخواهیم قهرمان نیم‌فصل شویم باید حتما 3 امتیاز این بازی را بگیریم به نظرم این مهم‌ترین بازی نیم‌فصل برای ماست.
90: فکر می‌کنی بتوانی به استقلال گل بزنی؟
تا حالا قسمت نشده که به استقلال گل بزنم، درست است که گل زدن برایم مهم است ولی مهم‌تر از آن این است که بتوانم برای تیمم موثر باشم تا الان هم 3 گل زدم و 4 پاس گل دادم که فکر می‌کنم آمار خوبی است و تا الان برای تیمم مثمرثمر بوده‌ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد