پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

طنز/ وانت پیکان، قاتل ملی، افتخار ملی


وانت‌پیکان که حاصل ازدواج فامیلی پیکان بود و ناقص به‌دنیا آمده بود داشت راهش را می‌رفت که توی آینه چی دید؟  
وانت‌پیکان که حاصل ازدواج فامیلی پیکان بود و ناقص به‌دنیا آمده بود داشت راهش را می‌رفت که توی آینه چی دید؟ یک وانت‌نیسان. آن هم نه یک نیسان معمولی، اوه‌اوه، یک نیسان آبی، که چی؟ که مثل همیشه قاطی‌کرده و پاش را گذاشته روی گاز.وانت‌پیکان تا نیسان را دید، زنگ زد خانواده و خداحافظی کرد. خانواده گفتند: چی شده وانت‌پیکان؟‌داری جوونمرگ میشی یا باز ‌داری جوون‌های مردم‌رو به کشتن میدی؟
وانت‌پیکان گفت: یه‌چیزی می‌گید‌ها. به جون خانواده من دیگه مراقب هستم. اما یه نیسان گذاشته دنبالم. این نیسان‌ها هم ول‌کن نیستند.
وانت‌پیکان وقتی از خانواده خداحافظی کرد، زنگ زد 110 و گفت: کمک...
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی که توی 110 نشسته بود گوشی را برداشت و گفت: تولید خودروهای پرتصادف مثل وانت‌پیکان و نیسان تا پایان سال متوقف می‌شود. (پانا)
وانت‌پیکان گفت: عمرا
وانت‌پیکان نگاه کرد تو آینه، دید ‌نیسان بهش نزدیک‌نزدیک شده. از ترس چرخ‌های عقبش چسبیده بود به زیر فرمانش. توی آینه نگاه کرد دید نیسان رسیده به 10سانتی، گفت: «اگر وانت‌بار ‌گران بودیم و رفتیم»... که یهو نیسان فرمان را شست و لایی کشید و از بغل وانت‌پیکان، پهلوبه‌پهلو و مویی رد شد.
وانت‌پیکان از تعجب کف کرد، پمپ آبش. گفت: «مگه میشه نیسان به آدم اینقدر نزدیک شه، اما نیاد رو؟» برای نیسان بوق دمت‌گرم زد و گفت: داش نیسان... داش نیسان... با این سرعت کجا؟ چرا من‌رو زیر نگرفتی؟
نیسان یک نیش‌ترمز زد و گفت: مخلص وانت‌پیکان هم هستیم... شرمنده...
وانت‌پیکان گفت: جون داداش، چرا من‌رو زیر نگرفتی؟ تو عادت ‌داری آخه.
نیسان گفت: ببین، این وانت جدید بود، هی فرماندهان نیروی انتظامی و مسوولان قوه‌قضاییه و مدیران استاندارد می‌گفتند ایمنی نداره و وسیله کشتارجمعیه... (به نقل از خبرگزاری‌ها و جراید)
وانت‌پیکان گفت: خب؟ تو که اون‌رو حریفی. میزنی لهش می‌کنی.
همین‌جا نیسان خورد به گاردریل و چپ کرد. وانت‌پیکان هم خورد به نیسان، در لحظات آخر گفت: اوه‌اوه... ببین پراید کجایی که نیسانت‌رو کشتن... بعد نگاه کرد توی آینه و دید که دیگر ندید، وانت‌پراید شتلق خورد بهش و پایان.
امان از این آقایان و آقازادگان
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تصادف‌های اخیر گفت: وقتی در چنین مواردی اطلاع‌رسانی می‌شود، از جاهای مختلف تماس می‌گیرند و می‌گویند چرا اطلاع‌رسانی شده و برخی آقایان کار را به جایی رسانده‌اند که ما باید از آنها عذرخواهی کنیم.
از سردار رادان خواهش می‌کنیم با توجه به اینکه ما مدت‌هاست گذاشتیم توی کار خودروسازان حواسش به کار ما باشد که ناغافل، نیسانی چیزی به ما نخورد. تنکیو.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد