پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

کوروش باقری استعفا کرد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از سمت سرمربیگری تیم ایران استعفا کرد.

کوروش باقری استعفا کرد  

به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کوروش باقری پس از کسب عنوان سومی جهان توسط تیم وزنه برداری ایران از سمت خود استعفا داد.

باقری در این باره به تسنیم گفت: خدا را شکر تیم نتیجه تیمی خوبی کسب کرد اما من از برخی بچه ها رضایت ندارم و انتظار داشتم بهتر از این کار کنند.

وی افزود: از اینکه بچه ها در این سال ها من را در اردوها تحمل کردند متشکرم اما دیگر نمی توانم در وزنه برداری بمانم. از رضازاده که بدون کوچکترین مشکلی من را تحمل کرد تشکر می کنم و از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم ممنون هستم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران تاکید کرد: من دیگر سرمربی تیم ملی نیستم و رسما کناره گیری ام را اعلام کردم. به هیچ کسی کاری ندارم و به دلایل مختلف دیگر بازنمی گردم. برای نفرات جدید نیز آرزوی موفقیت دارم و معتقدم نتایجی که بدست آمده بی نظیر بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد