پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

تا حالا پیش اومده که sms رو اشتباهن به شماره دیگه‌ای بجز شخص مورد نظر بفرستید؟



تا حالا پیش اومده که sms رو اشتباهن به شماره دیگه‌ای بجز شخص مورد نظر بفرستید؟ Laughingsmiley



  


زهرا نوشته: من با دوست پسرم که الان شدن شوهری قرار داشتم، برادر محترم هم منزل بود در اتاق مجاور من ، گفت کجا میری گفتم دانشگاه گفت میرسونمت بنده هم با این مضمون پیغام دادم که ای بابا غول بیابونی خونست میخواد منو برسونه. بیا دمه دانشگاه مجبورم بیام اونجا ، بعدم چشمتون روز بد نبینه فرستادم به خود اقای برادر به ثانیه نکشید دیدم دست به کمر دم در اتاقم وایستاده با چنان غضبی بهم گفت "غول بیابونی حاضره اگه حاضر شدی بیا پایین من تو ماشین منتظرتم" رسما مردم دیگه بقیشو تعریف نمیکنم چون میتونید حدس بزنید بعدش چی شد




سهیلا نوشته: دوستم تمام خصوصیات و ظاهر خواستگارشو تو اس ام اس نوشت و بعد بجای دخترخالش داد به خوده پسره ! بعد هم زنگ زده به من میگه چیکار کنم ! منم گفتم خودتو بزن به بیخیالی و انگار نه انگار ولی خواستگار ایشون (همسر فعلیشون) اصلا به روش نیاورد






کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشتن 1- فرستادن 2- میخوای بفرستی؟ 3- بفرستم؟ 4- دارم میفرستما! 5- پشیمون نیستی؟ 6- بازم فکر کن. 7-بفرستم؟ 8-دیگه دارم میفرستما 9-فرستادم 10-فرستاده شد!

اگه این گزینه ها بود فکر کنم کمتر میشد اشتباها" به کسه دیگه اس ام اسمونو بفرستیم نه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد