پارسی71

X
تبلیغات
رایتل
چگونه استرس را با ورزش کنترل کنیم ؟ - پارسی71
خله خله خش بیمونی

ینر

درباره من
تصویر وب
description ادامه...
جستجو
تقویم
فروردین 1396
شیدسچپج
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
@caption
تبلیغات

بنر



هر ورزشی اعم از اروبیک و یوگا به کنترل استرس کمک می کند .ورش ضد استرس است و اخلاق شما را بهبود می بخشد .اعتماد به نفس شما را زیاد می کند . به شما عزت نفس می دهد .قبل از دویدن کمی راه بروید و بدن خود را گرم کنید.


با پزشک خود مشورت کنید .
بسیاری از مردم معتقدند که پیاده روی و یا دویدن بهترین راه برای افزایش آمادگی جسمانی است؛زیرا پیاده روی و دو، استرس و تنش را از ذهنتان پاک می کند . خارج شدن از منزل برای انجام کار برای شما مفید است؛ زیرا نورخورشید و طبیعت می توانند روحیه را نیز بالا ببرند.
به منظور کاهش سطح استرس تان باید دست کم 20 دقیقه تمرینات ایروبیک یا هوازی انجام دهید. برای کسب نتیجه بهتر حداقل 30 دقیقه و 5 تا 6 بار در هفته این تمرینات را انجام دهید. با این حال، حتی یک تمرین ورزشی بسیار کوتاه نیز می تواند به شما در بهتر شدن روحیه تان کمک کند. زمان انجام تمرینات ورزشی به شما بستگی دارد. برای برخی از مردم بهترین زمان ورزش صبح زود و قبل از شروع شلوغی روز اس؛ و برای بعضی دیگر انجام تمرینات ورزشی در پایان روز به آنها آرامش می دهد و باعث نشاط شان می شود.

در ضمن با دوستان خود درد دل کنید تا به ارامش بیشتر برسید .برای برخی از مردم بهترین زمان ورزش صبح زود و قبل از شروع شلوغی روز است و برای بعضی دیگر انجام تمـــرینات ورزشی در پایان روز به آنها آرامش می دهد و باعث نشاط شان می شود.
در انتها اینکه هر روز از خانه خارج شوید و کمی از افتاب و طبیعت بهره ببرید تا زندگی برای شما زیبا تر و دلچسب تر باشد .


برچسب‌ها: کنترل استرس باورزش، ورزشی، روانشناسی، مجله پارسی71
چاپ یادداشت ا تاریخ: پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت: 03:21 ق.ظ

--------------------------------------------------------------------------
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد


بازدید
تعداد بازدیدکنندگان : 540774
@caption
مجتبی (5624) 
ساسان (624) 
هدیه (1196)