پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

پارسی71

سایتی برای تمامی طعم ها!

فال روز سه شنبه ۱۴ آبان ۹۲


فال روز سه شنبه ۱۴ آبان ۹۲ 

فروردین : ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.  

اردیبهشت : اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

خرداد : شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

تیر : شما احتمالا قادرید که بحرانی که در حال بوجود آمدن است را احساس کنید، حتی اگرآنها در ظاهر خوب و عالی بنظر برسند. با وجود اینکه شما بهترین کاری که می‌توانید را می‌کنید تا از آن پیشگیری کنید، اما این یک آزمایش نهایی است. نیروی غریزی‌تان به شما می‌گوید که عقب نشینی کنید،‌ اما احتمالا شما در یک جواب فعالانه‌ای پیشنهاد را ریشخند می‌کنید. همچنانکه مسئولیت شما می‌تواند راه ناپدید شده زندگی شما را مشخص کند. امروز زیاد به خود مغرور نشوید که ممکن است این اتفاق خوشایند برای‌تان نیفتد. در عوض، به آنها به عنوان بخشی از یک تغییر طولانی مدت در جریانات زندگی تان نگاه کنید.

مرداد : زندگی احتمالا امروز گیج کننده به نظر برسد، اما این اوضاع آن قدر طولانی نخواهد بود تا بتواند کارهای شما را زیاد تحت تاثیر قرار دهد. در اواخر روز، به هر حال، ‌ممکن است احساس کنید کمی گیج شده‌اید، حتی اگر شما فقط درباره آنچه که باید فردا انجام دهید فکر می‌کنید. اجازه ندهید فکرکردن به اینکه چقدر کار برای انجام دادن دارید شما را از پا درآورد و پریشان شوید. نگرانی‌های شما بسیار بدتر از حقیقت است. فقط آن کاری را بکنید که می‌توانید و مطمئن باشید که در هفته آینده اوضاع آرام خواهد شد و به آرامش خواهید رسید.

شهریور : شما تمام تلاش‌تان را برای کنار آمدن و تحمل کردن همه شرایط انجام داده‌اید و اکنون احساس می‌کنید که در رابطه با ناتوانی خود برای انجام دادن همه کارها در آستانه سقوط هستید. اکنون، به هر حال،‌ به نظر می‌رسد نوسانات در راه دیگری هستند و شما مشتاقانه منتظر رد شدن از آن هستید،‌ اینکه حتی به سرعت برای انجام دادن کارهای بی شمار آماده می‌شوید. اکنون اولویت بخشی به کارهایتان بسیار مهم است،‌ برای اینکه شما بدانید چقدر مهم است که پیش بروید و روی آنچه که بعدها پیش می‌آید حرکت کنید. شما همیشه می‌توانید به عقب باز گردید و شکست خود را جبران کرده و آن را بعدها انجام دهید.

مهر : در پشت چشم‌های شما رازهای بسیاری نهفته است که هر کسی آن را متوجه نمی‌شود. افکار شما اکنون همه جا در حال پرواز هستند،‌ اما الان سخت است که بخواهید بر روی یک کدام از موضوعاتی که به آنها فکر می‌کنید تمرکز کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. این حرف به معنی این نیست که آنها ایده‌های بدی هستند؛‌ بلکه به این معنی است که اگر بخواهید آنها را به سختی جلو ببرید زمان شما تمام خواهد شد. خوش بینی شما امروز به کمک شماخواهد آمد و شما باید قادر باشید تا دوباره به جلو حرکت کنید،‌ و شما نباید کارها را با شتابی بیش ازآنچه که در کار معمول است انجام دهید.

آبان : داوری شما درباره خودتان امروز زیاد زننده و ناگوار نیست، در حقیقت احتمال دارد که گامی آزمایشی بردارید برای فهمیدن اینکه اخیرا کاری را عالی به اتمام رسانده‌اید، اگر چه آن طوری که شما انتظارداشتید نتیجه نداده است. شما اکنون قادرید که آن بخش پرورش یافته وجو خود را به نمایش بگذارید، بنابراین با حمایت خود از آنهایی که دوستشان دارید حمایت کنید.

آذر : شما امروز از احتیاط خود ناامید می‌شوید، به خاطر اینکه مجبور می‌شوید بیش از آنچه که می‌خواهید خود را در یک موقعیت از اختیارات و تصمیم گیری‌ها قرار دهید. اگر سیاست شما مفید بود،‌ قادر خواهید بود که استراحت کنید و اجازه دهید که امور در محل کار تان راه خود را بروند. اما اگر کنترل کردن نتایج مثبتی در پی نداشت، هنوز ایده خوبی است که به عقب بازگردید و اجازه دهید دیگری این تغییرا را ایجاد کند.

دی : احتمالا شما چشم‌های خود را به اوج اهداف‌تان دوخته‌اید،‌ اما اگر توجه نکنید که پایتان را کجا می‌گذارید ممکن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید که آنها باید اینجا و اکنون وجود داشته باشد. اما این می‌تواند فریبنده باشد اما ممکن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید که در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیکه هوشیاری خود را به آنچه که در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

بهمن : احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف کوشش کردن برای کنار آمدن با شرایط اخیر کنید، مخصوصا زمانیکه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوش سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌کنید تا زمانیکه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی کنید آن کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. خوشبختانه، همچنانکه روز پیش می‌رود راه شما آشکار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید که کجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

اسفند : ممکن است امروز احساس کنید که به اندازه کافی موثر و فعال نبوده‌اید یااینکه کاری را اشتباهی انجام داده‌اید. اما مایل نیستید که همیشه در راه اشتباهی قرار داشته باشید؛ این تنها راهی است که باعث می‌شود شما احساسی ناخوشایند داشته باشید به خاطر اینکه شما معمولا می‌خواهید که راه خود را از میان یک موقعیت انتخاب کنید و به جای اینکه عقلانی آن را برگزینید احساسی انتخاب می‌کنید. زیاد در رابطه با آن فکر نکنید؛‌ فقط با همین شیوه‌ای که الان در پیش گرفته‌اید راه را ادامه دهید.








طالع بینی و فال روز سه شنبه ۱۴ آبان ۹۲
 

فروردین: شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیتهایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.



اردیبهشت: شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. شما دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید. ولی اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید، چراکه عاقلانه نیست برای چیزی که کاملا بی اهمیت است بیخودی تلاش کنید.



خرداد: شاید شما دوست نداشته باشید بخشی از وقت خود را به پروژه ای خلاقانه اختصاص دهید، امروز شما به انجام دادن کارهای جالب ترغیب می شوید و به سمت ورزشهای رقابتی تمایل بیشتری دارید. امروز روزی عالی برای شرکت کردن در فعالیتهای بدنی است، پس زودتر دست به کار شوید.



تیر: شما امروز نسبت به کارهای سخت خوش بین هستید، اما دیگران زیاد به افکار شما واقف نیستند. این سخن بدین معنی نیست که از روی قصد چیزی را پنهان می کنید، بلکه فقط دوست ندارید مرحله به مرحله وقایع روزانه تان را برای دیگران توضیح بدهید. تمرکز کردن روی کارهایی که می خواهید انجام دهید بهتان توانایی زیادی می بخشد و نهایتا تا بعداز ظهر کارهایتان را تمام خواهید کرد.



مرداد: امروز روبرو شدن با سیل اطلاعاتی که به سویتان سرازیر می شود کارسختی است، چراکه شما ترجیح می دهید به منطق تکیه کنید نه تجربه مستقیم. شما واقعا نمی دانید با این اطلاعات چه کار کنید. فراموش نکنید که سریع عمل کردن موجب پدید آمدن یک سری جدید از مشکلات می شود. شما اول باید روشی قابل اجرا برای خود طرح ریزی کنید.


شهریور: خیلی عجیب است که شما نمی خواهید چیزی را تجزیه و تحلیل کنید. شما فقط می خواهید احساسات خود را بشناسید و هم اکنون آنها باید به اندازه کافی خوب باشند. باوجود این شما باید با احتیاط عمل کنید، برای اینکه ماه در برج عقرب شما را بیش از اندازه به خودتان مطمئن کرده است، در حالی که عطارد و نپتون افکارتان را مغشوش کرده اند.


مهر: شما احساس می کنید که امروز آخرین فرصت برای تمام کردن چندین پروژه شماست. خوش بختانه امروز یک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشی می‌توانید کارهای متنوعی انجام دهید. اما با یک دست نمی‌توان دو هندوانه برداشت! بنابراین به جای این که تمام کارهایتان را با هم انجام بدهید شما می‌توانید برای کارهای مختلف خود برنامه ریزی کرده و بعد هم به اندازه کافی استراحت کنید.


آبان: امروز شما احساس ضعف و آسیب پذیر بودن می‌کنید. امروز صادق بودن و درست کار بودن از قدرتمند بودن مهم تر است از نشان دادن و ابراز کردن نقطه ضعف های خود نترسید، برای اینکه اگر شما انرژی خود را برای پنهان کردن آنها تلف نکنید تمام نقطه ضعف های شما می توانید به توانایی و قدرت تبدیل شود.

آذر: با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.


دی: امروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.


بهمن: شما امروز به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد بی توجه تر شده اید. هر اتفاقی که امروز رخ می دهد یا به شما برای رسیدن به آرزوهایتان کمک می کند یا اینکه موفقیت شما را به تعویق می اندازد. با وجود اینکه اهداف بلند مدتتان برای شما خیلی مهم اند، به جای اینکه به نتیجه کار خود فکر کنید فقط به کارهای جدیدی که هم اکنون پیش رویتان قرار دارد توجه کنید.


اسفند: امروز شما حتی بیشتر از آن چیزی که در فکرتان می گنجد، از افراد دیگر تواناتر و قدرتمندتر هستید در حقیقت شما اصلا تمایل ندارید که به افرادی که روبروی شما نشسته اند فخر بفروشید. اما اصلا دلیلی وجود ندارد که بخواهید از وظایف خود به خصوص آنهایی که بهتان کمک می کنند کارهایتان در مسیر درستی قرار گیرد، اجتناب کنید. به توانایی های خودتان شک نکنید، فقط بایستید و بهترین کار ممکن را انجام دهید.








فال روزانه 14 آبان ماه سال 1392
 

از صبح تا پایان شب بر شما چه می گذرد . . . ؟



فروردین:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.



اردیبهشت:

اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اکنون برای بررسی کردن آنچه که باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.



خرداد:

امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.



تیر:

امروز شما برای اینکه بتوانید به آرزویتان که همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید که موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون که ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را که دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی که شما به احتمالاتی که هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فکر می‌کنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فکری بهره بگیرید. هر فکر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نکنید. شما بعداً می‌توانید افکار غیر ضروری را از بقیه جدا کنید.



مرداد:

ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انکار کنید و نمی‌توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.



شهریور:

اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراکنده کند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل کار شروع کنید. توانایی طبیعی شما در متمرکز کردن توجهتان بر یک موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌کنید که کار بعدیتان را به گونه‌ای شروع کنید که هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملکرد چند تکلیفی حمایت کنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر کنید به نفعتان است که فقط یک انتخاب داشته باشید.



مهر:

مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.



آبان:

امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی که شما درباره موضوعاتی صحبت می‌کنید که دوستانتان ترجیح می‌دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی‌شود که دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی کنید که شیوه‌تان را متعادل‌تر کنید.



آذر:

اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.



دی:

شاید شما فکر می‌کنید که اگر طرز فکرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترک کردن عادتهایی که تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند کار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نکته اشاره دارد که برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست از تلاش کردن برای یک شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.



بهمن:

امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.



اسفند:

شما لزوماً کسی نیستید که در مورد مسائل خصوصیتان صحبت کنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممکن است شما را تشویق کند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت کنید. حتی اگر این کار آسان نباشد، وقتی شما با وارد کردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، حتماً به نتیجه‌ای خواهید رسید. بی پرده سخن بگویید، برای اینکه اگر شما خیلی مشخص در مورد احساسهایتان صحبت کنید، خیلی سریع به نتایج مثبتی خواهید رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد